Gå til innhold

Kunne du vært sammens med en lating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å sette det på spissen. Kunne du vært sammens med noen som fullstendig driter i hva man spiser, snuser/ røyker, ikke trener og har en "jeg orker ikke" mentalitet? 

For å være ærlig hadde jeg aldri klart det... 

Anonymkode: 0bcbd...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å sette det på spissen. Kunne du vært sammens med noen som fullstendig driter i hva man spiser, snuser/ røyker, ikke trener og har en "jeg orker ikke" mentalitet? 

For å være ærlig hadde jeg aldri klart det... 

Anonymkode: 0bcbd...3ef

Tja, jeg eter hva jeg vi. Jeg er pr i dag bare festrøyker, jeg er mye på tur om dagene pga hund, men mer trening enn det gjør jeg ikke pr i dag. Og det er en hel del jeg ikke orker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Tja, jeg eter hva jeg vi. Jeg er pr i dag bare festrøyker, jeg er mye på tur om dagene pga hund, men mer trening enn det gjør jeg ikke pr i dag. Og det er en hel del jeg ikke orker....

Det spørs selvfølgelig hva slags utgangspunkt man har.. Er ikke alle som kan gå tur og gjøre "vanlige" ting. 

Anonymkode: 0bcbd...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs selvfølgelig hva slags utgangspunkt man har.. Er ikke alle som kan gå tur og gjøre "vanlige" ting. 

Anonymkode: 0bcbd...3ef

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å sette det på spissen. Kunne du vært sammens med noen som fullstendig driter i hva man spiser, snuser/ røyker, ikke trener og har en "jeg orker ikke" mentalitet? 

For å være ærlig hadde jeg aldri klart det... 

Anonymkode: 0bcbd...3ef

Nope! 

Anonymkode: 616c8...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

For å sette det på spissen. Kunne du vært sammens med noen som fullstendig driter i hva man spiser, snuser/ røyker, ikke trener og har en "jeg orker ikke" mentalitet?

 

For å sette det på den motsatte spissen. Jeg kunne ikke vært sammen med en som er ekstremt opptatt av hva man spiser, skikkelig anti-snuser/anti-røyker, ekstremt opptatt av trening og må gjøre noe heeeele tiden. 

Anonymkode: 6764a...6c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh herregud, nei! Hadde ikke engang falt meg inn engang!

Anonymkode: ff47c...390

Hadde det engang ikke engang falt deg inn engang, engang?

Anonymkode: a2537...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Sammens" med? 

Anonymkode: 767a3...384

I et kjærlighetsforhold. ;)

Anonymkode: 0bcbd...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å sette det på den motsatte spissen. Jeg kunne ikke vært sammen med en som er ekstremt opptatt av hva man spiser, skikkelig anti-snuser/anti-røyker, ekstremt opptatt av trening og må gjøre noe heeeele tiden. 

Anonymkode: 6764a...6c8

God poeng! Kunne ikke vært med noen som er fanatisk og ikke kan nyte hverdagen. 

Anonymkode: 0bcbd...3ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg orker ikke legge de skitne sokkene mine i skittentøyskurven, det kan du gjøre" ville jeg ikke giddet å kaste bort tid på, men "jeg orker ikke trene" ville vært greit. Men det er klart, alt med måte. En som planter ræva i sofaen og røyker opp hele budsjettet ville jeg ikke gidde å kaste bort tid på.

Anonymkode: f12ed...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ELSKER å trene og å spise sunt, hater røyk og snus. Svaret er klart nei :) Har også astma, så en røyker er en dårlig match med mine syykt sensitive lunger. 

Anonymkode: 9db53...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så mange av de som oppfyller kriteriene dine som innrømmer eller er villige til å innse at det faktisk er de du snakker om. Sannsynligvis ikke de som er sammen med dem heller...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...