Gå til innhold

Hva tror dere er grunnen til at noen på KG gjør seg dummere en hva de faktisk er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare fordi de vil krangle eller er de så dumme som de framstiller seg ?

Anonymkode: 350c1...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De under 20 er sikkert så dumme som de framstiller seg og resten vil sikkert krangle eller har dårlig humor.

Anonymkode: 67253...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet oppmuntrer til det ved at man gi likes. Frekke, dumme innlegg får mange likes, og den kulturen vil da bli oppmuntret. Samtidig utestenger ikke moderatorne AB-er som oppfører seg dårlig. Resultatet er da at de som slenger dritt og får likes blir, mens de reflekterte som er saklige blir lei av å bli ignorert og behandlet dårlig så de stikker. Noen av de reflekterte begynner å ty til frekk og dum strategi i stedet

Anonymkode: afbc9...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper virkelig noen gjør seg dummere enn de er! Diskuterer med han som dater tre damer på en gang nå og håper virkelig ikke han er så dum som han gir inntrykk av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat så veldig dype svar i denne tråden heller. Hva hjelper det å klage over dumme innlegg når man selv skriver dumme onelinere

Anonymkode: afbc9...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil stå i stil med de øvrige som skriver i trådene jeg fordummer meg i. 

Anonymkode: f543e...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De under 20 er sikkert så dumme som de framstiller seg og resten vil sikkert krangle eller har dårlig humor.

Anonymkode: 67253...d8c

Er nok mange under 20 som er mer intelligente enn de over 20. :PAlder har ikke nødvendigvis noe å si. Tror mange er ute etter å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...