Gå til innhold

Svaaaak positive tester 3 dager på rad


Blondinaa

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er i dag 9 dager over ikm. Jeg tok en test på fredag som var svakt positiv, tok da en til og denne var likedan. Tok en dagen etter(lørdag)-svakere positiv men fortsatt synlig. I dag (søndag)  tok jeg en til og her dukka teststreken opp før kontrolllinja, og så kom det en ekstra! Så det var en svak, en skrå og kontrollstreken. Jeg jobber natt tre netter nå så har ikke sjans å dra til legen før onsdag, men dette tærer så på! Jeg har nettopp gått ifra xen så dette er absolutt ikke planlagt... 

Jeg har brukt billigtester fra ebay, (tok strips derfra også, disse var negative) Så jeg vet ikke om jeg kan stole på de, og vil derfor ikke kjøpe dyr CB før jeg har blitt mer sikker! 

Så spm mitt er, når de er så svake, tells de fortsatt som positive? *jeg har ingen symptomer utenomuteblitt mens*

Prøver å legge til bildene i rekkefølge. 

 

 

image.png

image.png

image.png

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med den typen der, men ville ventet et par døgn og testet igjen. Billigstrimler blir sterkere etterhvert, blir de svakere eller ikke merkbart sterkere så er det kanskje kjemisk graviditet. 

Men enkelte bruker 72 timer på dobling av hcg, så det kan ta noen dager å se forskjell. 

Anonymkode: 876c9...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke erfaring med den typen der, men ville ventet et par døgn og testet igjen. Billigstrimler blir sterkere etterhvert, blir de svakere eller ikke merkbart sterkere så er det kanskje kjemisk graviditet. 

Men enkelte bruker 72 timer på dobling av hcg, så det kan ta noen dager å se forskjell. 

Anonymkode: 876c9...527

Okei!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bledle skrev:

Hvorfor ikke kjøpe en fra Rema til 80kr ? Er vel ikke sååå dyrt?

Fordi de suger

Anonymkode: d3845...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de suger

Anonymkode: d3845...9b2

Åja, funka på meg i alle fall. Holdt med en test, lyste som bare det.

Som fastlegen så fint sa det; er ikke vits med en blodprøve med en så klar test. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...