Gå til innhold

Kysset en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, jeg var ute i går med noen venner for "en øl" som raskt ble til flere.. kompisen til ei venninne og jeg ble sittende igjen etter at de andre hadde dratt for å vente på en taxi vi skulle dele (skulle ikke hjem sammen). Når står utenfor så kysser vi, men jeg trekker meg raskt unna. Så spør han om jeg vil bli med han hjem, men sa nei. 

Problemet er at jeg er interessert i en annen som jeg var på date med tidligere denne uken. Jeg vet ikke helt hvor jeg har han enda, og vi har ikke avtalt en ny date, men kysset føltes så feil ut likevel. Jeg er så redd at han fyren jeg dater så oss siden vi bor på en liten plass (paranoid, ja :sprettoy:). Jeg vet at det bare er snakk om én date, men jeg hadde i hvert fall mistet interessen for fyren om han kysset en annen jente uavhengig av hvor mange dater vi hadde vært på.  

Uff.. vet ikke hvor jeg vil med innlegget, fylleangst. Føler på en måte at jeg overreagerer litt, men samtidig ikke? :vetikke: 

Anonymkode: 08ada...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du overreagerer om dere bare har hatt en date og veldig lite snakk ellers, ja. Du trekte deg jo faktisk unna fyren og viste at du ikke var interessert 

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er en liten plass, så har nok venner av han du er interessert i sett deg og det kommer nok tilbake til han. Så jeg er ganske sikker på at han fyren du er interessert i finner ut at du kysset en annen fyr. 

Anonymkode: a854c...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Moonwalker skrev:

Du overreagerer om dere bare har hatt en date og veldig lite snakk ellers, ja. Du trekte deg jo faktisk unna fyren og viste at du ikke var interessert 

Takk, trenger å høre at jeg overreagerer. Det har jo bare vært en date og det virker ikke som det blir noe mer haha :P Bare liker den fyren så godt så vil ikke ødelegge noe. Tror han hadde mistet interessen om han så meg med en annen selvom vi ikke er eksklusive på noen som helst måte. 

Anonymkode: 08ada...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...