Gå til innhold

Uke 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før uke 16 måtte jeg stå opp ila natten/tidlig på morgenen for å tisse.. men nå i uke 16 er det ikke slik lengre. Jeg står fortsatt opp noen netter, men ikke hver natt slik som før. Er dette noe å bekymre seg over?  

Jeg har også fortsatt mensenmurringer til tider.. har det kanskje en dag eller to og så er de borte for og så komme tilbake om ca fem dager... er ikke direkte vondt, mer ubehagelig. Er det vanlig at man fortsatt har mensenmurringer i 2. Trimester?

 

Anonymkode: 1817e...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt. Rundt uke 12 så kommer livmoren opp over skambenet og det frigjør plass til blæra så man slipper å være så tissetrengt hele tiden :)

Murringer er også normalt, det vokser masse :)

Anonymkode: c4c00...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes normalt ut, hadde mest første trimester faktisk, sikkert pga det høye hormonnivået. Men nå i uke 28 er det tilbake for fullt igjen, hvis jeg står oppreist blir det masse press på blæren så jeg må tisse hele tiden, og må opp 3-5 ganger hver natt... 

Murringer har jeg fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt. Rundt uke 12 så kommer livmoren opp over skambenet og det frigjør plass til blæra så man slipper å være så tissetrengt hele tiden :)

Murringer er også normalt, det vokser masse :)

Anonymkode: c4c00...5ff

Takk for svar, er vanskelig å tenke at murringer skal være normalt når man asosierer de med mensen og blod. Har skjønt at det er vanlig i starten til ca uke 12 men etter er mindre vanlig har jeg hørt.. Jeg har vært på ul i uke 8 og 12 og alt har vært normalt og levende.. 

Anonymkode: 1817e...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Valmuen skrev:

Hørtes normalt ut, hadde mest første trimester faktisk, sikkert pga det høye hormonnivået. Men nå i uke 28 er det tilbake for fullt igjen, hvis jeg står oppreist blir det masse press på blæren så jeg må tisse hele tiden, og må opp 3-5 ganger hver natt... 

Murringer har jeg fortsatt :)

Takk for svar, hadde du murringer rundt uke 15-16 også? 

Anonymkode: 1817e...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, hadde du murringer rundt uke 15-16 også? 

Anonymkode: 1817e...46d

Har vel egentlig hatt det innimellom hele tiden, men har egentlig ikke tenkt så mye over det, er mye vondter her og der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...