Gå til innhold

Hjelp meg med overraskelse til mannen sin bursdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen har bursdag og opplegget er forsovidt klart, men det gjenstår noen detaljer. Vi skal ta inn på hotell og sove natten over. Lurer fælt på hvordan jeg skal få han hit? Vi skal sjekke inn før vi skal ut igjen på diverse aktiviteter. Min tanke var å gi han en time på massasje. Følge han dit og når han får massasje skal jeg dra å sjekke inn. Men så lurer jeg litt på hvordan gjøre det litt morsomt / spennende å få han på hotellet også. Ev andre tips. Ulempen er at han ser at jeg har med koffert med ting så mulig han skjønner tegningen der. Så andre ideer tas også i mot :) 

Anonymkode: 2cd42...31c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen har bursdag og opplegget er forsovidt klart, men det gjenstår noen detaljer. Vi skal ta inn på hotell og sove natten over. Lurer fælt på hvordan jeg skal få han hit? Vi skal sjekke inn før vi skal ut igjen på diverse aktiviteter. Min tanke var å gi han en time på massasje. Følge han dit og når han får massasje skal jeg dra å sjekke inn. Men så lurer jeg litt på hvordan gjøre det litt morsomt / spennende å få han på hotellet også. Ev andre tips. Ulempen er at han ser at jeg har med koffert med ting så mulig han skjønner tegningen der. Så andre ideer tas også i mot :) 

Anonymkode: 2cd42...31c

Spør om du kan sende eller levere kofferten dit på forhånd. Og hvis det er restaurant der så kan du bare si at dere skal ut og spise der. Når dere har spist ferdig og betalt  sier du at du skal på toalettet. Så får han en liten lapp med hjerter på der det står "Hei kjekken , møt meg på rom 123 . Og når han kommer inn døra så står du med sexy undertøy 😂 

Jeg stopper her. Ble litt kleint 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere dra langt? Hvis ikke kan du jo spørre om du kan oppbevare kofferten din på baggasjerommet. 

Anonymkode: 3b6d2...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...