Gå til innhold

Softshelldress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en snart toåring i barnehage. Har kjøpt en Softshelldress fra Nameit som jeg tenkte kunne være grei som en overgangsdress før det blir vinter, men usikker på når jeg skal henge den opp i barnehagen.. Ved hvilken temperatur begynner dere å bruke denne type utedress? Her i Oslo har det jo vært ganske varmt en stund og barnehagen har foreløpig. brukt regntøy på barna om det er vått/fuktig ute. Neste uke ser jeg det er meldt makstemperatur på rundt 14 grader, det er kanskje fortsatt for varmt for dress? 

Anonymkode: afa84...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår har hengt i bhg fra august. Bhg har brukt den fremfor regntøy om det bare har vært fuktig ute. Mye brukt er den ikke, men litt😊 Bor rett ved oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på småbarnsavdeling og vi tar på dress på barna når vi er ute på morran. Hos oss har alle dressen hengende nå. Er kaldt og fuktig ute tidlig på dagen. 

Anonymkode: 03c77...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på småbarnsavdeling og vi tar på dress på barna når vi er ute på morran. Hos oss har alle dressen hengende nå. Er kaldt og fuktig ute tidlig på dagen. 

Anonymkode: 03c77...5db

Ok :) har ikke sett noen dresser i garderoben her enda, men jeg kan jo henge den der

Anonymkode: afa84...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag så tok de på dressen vet jeg🙂 Har den bare hengende i BHG så det bare er å ta den på hvis det blir sånn som det har vært i dag. Bedre å ha for mye klær i BHG enn for lite 😜

Anonymkode: 55e87...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo. I vår bhg foretrekker de dress fremfor regntøy nå dersom det er bare litt fuktig og ikke klissvått ute. Dette pga at regntøy lettere blir klamt. Og når begge henger der har de noe å skifte til når det ene blir vått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...