Gå til innhold

Sikker på at jeg har en sa 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 12+5 idag. Å har siden ikke 9+4 hadd litt blod på papiret når jeg har tørket meg. Men nå det siste uka har det blitt litt mer (fortsatt kun når på papiret) og litt koagulert blod. Har kjempe vonde menssmerter, men det virker som det stopper der. Å jeg kjenner at jeg er lei, lei av å være rett og bekymra å ha vondt. Ville jo at svangerskapet skulle gå bra, men det ser dårlig ut 💔 Er det noen som har blødd sånn å det har gått bra? Eller hatt en sa, som har tatt så lang tid ? 

Anonymkode: 131ed...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke hatt tidlig UL? Jeg ville spurt fastlegen om henvisning så du får avklart dette her.

Anonymkode: 4638a...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke hatt tidlig UL? Jeg ville spurt fastlegen om henvisning så du får avklart dette her.

Anonymkode: 4638a...1d8

Jo, i uke 10, men det er lenge siden... Skal få årnt meg ul imorgen dersom det ikke er noe endringer!

Anonymkode: 131ed...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjempeblødning med store klumper i uke 12. Var helt sikker på at alt var over, så overraskelsen var stor da vi så ett sprell levende foster på ultralyd :) 

Jeg har generelt hatt mye blødninger i mine svangerskap. Og jeg har dessverre også hatt flere aborter. 

Håper det går bra med deg og den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Betrakteren skrev:

Jeg hadde en kjempeblødning med store klumper i uke 12. Var helt sikker på at alt var over, så overraskelsen var stor da vi så ett sprell levende foster på ultralyd :) 

Jeg har generelt hatt mye blødninger i mine svangerskap. Og jeg har dessverre også hatt flere aborter. 

Håper det går bra med deg og den lille!

Der du har hatt skikkelige vonde menssmerter som ligner på rier? Håper selvfølgelig alt går bra, men det ser så mørkt ut nå😢

Takk, det håper jeg også ❤️

Anonymkode: 131ed...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt blødninger og smerter i alle mine svangerskap og alle har blitt født Som friske fine unger. Jeg forstår panikken da. Hadde det helt likt med alle. ❤ Jeg håper du blir roet ned med ultralyd og gode nyheter snart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også relativt store blødninger og smerter, men ikke samtidig. Dog vet jeg om tilfeller der det har vært tilfelle og det har gått bra. Håper alt er i orden :hjerte: 

Anonymkode: e1c50...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sa tok ca 6 dager fra første dråpe blod til alt var over. 

Håper det går bra for deg :klem: 

Anonymkode: d3a8a...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer og lykkeønskninger! Er ganske sikker på at det er over nå 😭 Men jeg får trøste meg med at jeg har to fine friske barn fra før 💙❤️

Hvor lenge varer det koagulerte blode og hvordan skjønner jeg at evt ikke alt er ute?

ts

Anonymkode: 131ed...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for klemmer og lykkeønskninger! Er ganske sikker på at det er over nå 😭 Men jeg får trøste meg med at jeg har to fine friske barn fra før 💙❤️

Hvor lenge varer det koagulerte blode og hvordan skjønner jeg at evt ikke alt er ute?

ts

Anonymkode: 131ed...099

Hvis ikke alt er ute får en blødninger videre som regel. Du kan enkelt sjekkes for rester på en ultralyd. 

Anonymkode: ebbab...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig grusom og livet føles så urettferdig akkurat nå! Hadde bestemt meg for å ikke se i do, for hadde ikke lyst å se noe. Etter ørten turer på do, der jeg kjenner at det kommer ting både koagulert blod og mer. Så etter alt roet seg, så gikk jeg på do igjen, å DA kommer fosteret tilslutt, å det så jeg selvfølgelig på😢 Men glad jeg gjorde det❤️

Virker som det koagulerte har gitt seg å er nå en vanlig mens! Er alt ute da? Takk for svar alle sammen ❤️

Ts

Anonymkode: 131ed...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig grusom og livet føles så urettferdig akkurat nå! Hadde bestemt meg for å ikke se i do, for hadde ikke lyst å se noe. Etter ørten turer på do, der jeg kjenner at det kommer ting både koagulert blod og mer. Så etter alt roet seg, så gikk jeg på do igjen, å DA kommer fosteret tilslutt, å det så jeg selvfølgelig på😢 Men glad jeg gjorde det❤️

Virker som det koagulerte har gitt seg å er nå en vanlig mens! Er alt ute da? Takk for svar alle sammen ❤️

Ts

Anonymkode: 131ed...099

Uff.... Håper det går bra med deg! 😔 Ta en ultralyd hos legen for å sjekke at alt er ute. Masse trøsteklemmer💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig grusom og livet føles så urettferdig akkurat nå! Hadde bestemt meg for å ikke se i do, for hadde ikke lyst å se noe. Etter ørten turer på do, der jeg kjenner at det kommer ting både koagulert blod og mer. Så etter alt roet seg, så gikk jeg på do igjen, å DA kommer fosteret tilslutt, å det så jeg selvfølgelig på😢 Men glad jeg gjorde det❤️

Virker som det koagulerte har gitt seg å er nå en vanlig mens! Er alt ute da? Takk for svar alle sammen ❤️

Ts

Anonymkode: 131ed...099

Huff! Får skikkelig vondt av deg. Håper det ordner seg for deg. Ta en tur til legen og spør. Stor :klem: 

Anonymkode: d3a8a...a77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok blø en liten stund. Men får du feber eller sterke smerter igjen kontakter du lege med engang.

Anonymkode: a7f1e...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg :-)

jeg blødde i ca 12 dager, men tok ul privat bare for å sjekke, det er greit å slippe å bekymre seg for evt infeksjoner.

 

Anonymkode: a7be1...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...