Gå til innhold

Noen som vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg er interresert i en leilighet, men har ikke rukket å skaffe meg finansieringsbevis enda, men hvis jeg viser interesse i budrunden, er det slik at jeg får vite hva budet ligger på enhver tid da?

Anonymkode: 9aa9f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har seg slik at jeg er interresert i en leilighet, men har ikke rukket å skaffe meg finansieringsbevis enda, men hvis jeg viser interesse i budrunden, er det slik at jeg får vite hva budet ligger på enhver tid da?

Anonymkode: 9aa9f...b0a

Nei, meglere nekter å opplyse folk om bud, slik at man bare må gjette hva de andre byr. På den måten blir budrunden mye mer underholdende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har seg slik at jeg er interresert i en leilighet, men har ikke rukket å skaffe meg finansieringsbevis enda, men hvis jeg viser interesse i budrunden, er det slik at jeg får vite hva budet ligger på enhver tid da?

Anonymkode: 9aa9f...b0a

Du kan ikke by uten finasieringen i orden. Får du tilslag da, og ikke kan betale får du selger på nakken. 

Noen meglere opplyser om bud til dem som står på interesselista fra visningen, andre gjør det ikke. Vil du vurdere å være med å by, så må du jo få info fra megler om hva budet er på til en hvertid. Så da får du spille interessert men ikke by. 

Hva en bolig til slutt blir solgt for er offentlig, så det kan du få vite hos megler eller finne ut på nettet selv.  http://siste.eiendomspriser.no/ den bruker jeg til å finne salgspriser på. 

Anonymkode: c8157...b35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste meglere har en deal med en finansinstitusjon hvor de kan sørge for at du raskt får tak i finansieringsbevis. Ta kontakt med megler, så er det klart på kort tid dersom du har alt i orden med tanke på egenkapital, inntekt etc. 

Anonymkode: ccdc8...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...