Gå til innhold

Beviset på at kvinner er fascinert over store kuker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Dette er bare en av mange mange videoer på YouTube som viser kvinner med laaange stjålne blikk når de ser en kjempebulk i skrittet på en mann. Alle videoene er tatt med skjulte kamera i beltespennen på gutta. Slik at damene tror de i ro og fred kan studere kjempekuken og la fantasiene vandre..

 

Anonymkode: e5db9...de9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk menn med små peniser, å være så opptatt av jenter som vil ha store peniser.

Anonymkode: 2cee0...b48

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har stor penis :)

Men...er aseksuell..:(

Livet altsåjeg hater meg selv.

Anonymkode: ca9ec...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Typisk menn med små peniser, å være så opptatt av jenter som vil ha store peniser.

Anonymkode: 2cee0...b48

Nei

Anonymkode: fdbcb...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også sett. Akkurat som jeg ser på en køft, altfor kort skjørt osv selvom jeg er hetrofil. Betyr ikke at jeg er interessert eller ønsker en gigantisk penis.

Anonymkode: 82f29...305

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem trenger bevis for at det er fascinerende med store kuker?? Det er jo sjelden, og det er litt skremmende, og ikke så rent lite deilig, så hvorfor skulle det ikke være fascinerende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med alle disse penistrådene? Alle vet jo at innerst inne så har kvinner mer nytelse av en stor penis, selv om mange prøver å få deg til å tro noe annet. Bare gi opp, mann.

Anonymkode: 5bff8...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med alle disse penistrådene? Alle vet jo at innerst inne så har kvinner mer nytelse av en stor penis, selv om mange prøver å få deg til å tro noe annet. Bare gi opp, mann.

Anonymkode: 5bff8...1ee

Det forundrer meg stadig hvordan enkelte der ute ser ut til å vite hva alle andre liker, ønsker, tenner på og vil ha her i verden.

Har en følelse av at det ikke må være helt lett å ha den rollen du tar på deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når penis er så lang at den synes såpass godt er det selvsagt at mange ser litt ekstra. Så også ut som noen av dem var filmet litt senere på kvelden og var da sikkert ikke edru. Da blir man ekstra fnisete.

Det var uansett ikke noe bevis for at kvinner er fascinert av store kuker. Det var bare bevis for at kvinner også glaner sånn som menn gjør når kvinner har store utringninger.

Det man heller kan bli fascinert over er hvor mange dumme tråder som blir opprettet på seksualitetsforumet for tiden.

Anonymkode: 08547...0f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, applestories skrev:

Det forundrer meg stadig hvordan enkelte der ute ser ut til å vite hva alle andre liker, ønsker, tenner på og vil ha her i verden.

Har en følelse av at det ikke må være helt lett å ha den rollen du tar på deg.

Det er noen få som kanskje få som får mer ut av en mindre penis, men det er definitivt et lite mindretall. Jenter flest syns større er bedre, og det er mye informasjon der ute som viser til dette. Bare her på KG at noen kvinner har vanskelig for å innrømme dette. Patetisk...

Anonymkode: 5bff8...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen få som kanskje få som får mer ut av en mindre penis, men det er definitivt et lite mindretall. Jenter flest syns større er bedre, og det er mye informasjon der ute som viser til dette. Bare her på KG at noen kvinner har vanskelig for å innrømme dette. Patetisk...

Anonymkode: 5bff8...1ee

Oversettelse:

Jeg er mann! Jeg vet bedre enn kvinner, til og med når det kommer til hva de selv liker! Kvinner lyver når de ikke er enig med meg!

Anonymkode: 6baac...b8d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen få som kanskje få som får mer ut av en mindre penis, men det er definitivt et lite mindretall. Jenter flest syns større er bedre, og det er mye informasjon der ute som viser til dette. Bare her på KG at noen kvinner har vanskelig for å innrømme dette. Patetisk...

Anonymkode: 5bff8...1ee

Og der var du, ja. 

Anonymkode: 44edb...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oversettelse:

Jeg er mann! Jeg vet bedre enn kvinner, til og med når det kommer til hva de selv liker! Kvinner lyver når de ikke er enig med meg!

Anonymkode: 6baac...b8d

Kan du vise til at det jeg sier ikke er tilfelle? Neppe

Anonymkode: 5bff8...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hvor i huleste var kjempekukene i denne videoen. Alt jeg så var en gjeng med damer, og filming av damenes skritt og bryster. I begynnelsen var det filmet en gammelmannsbukse da, skulle det liksom være pirrende?

Anonymkode: d73f9...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.9.2016 at 21.42, AnonymBruker skrev:

 

Dette er bare en av mange mange videoer på YouTube som viser kvinner med laaange stjålne blikk når de ser en kjempebulk i skrittet på en mann. Alle videoene er tatt med skjulte kamera i beltespennen på gutta. Slik at damene tror de i ro og fred kan studere kjempekuken og la fantasiene vandre..

 

Anonymkode: e5db9...de9

Hva er så oppsiktsvekkende? 

At damer er interessert i menn seksuelt har vel ikke vært noen hemmelighet? 

Dessuten vet vi egentlig ikke hva de ser på? Kanskje de lurer på hvorfor han sitter der med et kamera mellom beina? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, en stor penis er spennende. Hva så? Hva er problemet med det? 

Anonymkode: 493a7...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, busted! :flau: Selvfølgelig er det vanskeilg å la være å kaste et blikk på skrittet til en mann om det buler litt der. Jeg er riktignok ingen "size queen", klart det er fascinerende med en som er godt utstyrt, eller iallefall en som gir inntrykk av det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...