Gå til innhold

Ta på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HÆ???

Klart du skal ta på deg selv når dere har sex. Har du virkelig sex uten å gjøre dette?? Stakkars deg.

Anonymkode: 4967b...6d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange råd og tips!  Har faktisk tenkt tanken på å bruke et hjelpemiddel iform av vibrator eller lignende. En sånn liten sak. Har ingen,men det burde jeg kanskje hatt. For da er jo en liten del av problemet løst i alle fall,iom at jeg slipper å avsløre/vise teknikken min.. Haha huff..det er jo noe med det også. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre noe i nærmeste framtid,men det er jo greit å ha det i bakhodet i alle fall.   Men er det like normalt som jeg tror det er? Har jo fått bekrefta at jeg ikke er alene om å ha denne sperren( takk gud!:)), men jevnt over,så er det noe "alle" kvinner gjør? De fleste føler seg komfortabel med det? 

Anonymkode: 5e0f2...c46

Er ikke det en del av det å bli voksen? Jeg gjorde det ikke de første gangene jeg hadde sex, men etter hvert ble det en selvfølge.

Anonymkode: 4967b...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En del av det å bli voksen"? Det er et litt dårlig argument synes jeg. Er jeg ikke voksen bare fordi jeg ikke tar på meg selv under sex? Som jeg har nevnt tidligere er det ikke noe jeg har tenkt på eller vurdert når vi har hatt sex, og det er først nå Han har etterspurt det. Jeg har aldri tenkt at det var noe jeg skulle gjøre framfor et annet menneske.  Å det er ikke pga oppdragelsen og oppveksten min heller,da foreldrene mine er ganske åpne og liberale folk. 

Jeg har bare ikke helt den samme oppfatningen som mange andre kanskje har. JEG har aldri følt et behov for å se han onanere, og forstår liksom ikke hvorfor han vil se at jeg gjør det. Skjønner ikke helt HVA som er opphissende med det. Jeg hører jo hva andre sier,men ser det ikke på samme måte.  Om det er med på å avgjøre hvor voksen jeg er,så får jeg bare glede meg over at jeg ikke er helt voksen enda.

-ts-

Anonymkode: 5e0f2...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

HÆ???

Klart du skal ta på deg selv når dere har sex. Har du virkelig sex uten å gjøre dette?? Stakkars deg.

Anonymkode: 4967b...6d7

Stakkars meg? Hvorfor det? Jeg har jo ikke lidd noen nød. Jeg har jo vært fornøyd med å kunne la vær. 

Alle er forskjellige, og alle har ulike behov. Hvorfor er det synd i meg når jeg ikke har lyst å dele noe som for meg er veldig privat?

-ts-

 

Anonymkode: 5e0f2...c46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For da er jo en liten del av problemet løst i alle fall,iom at jeg slipper å avsløre/vise teknikken min.. 

Anonymkode: 5e0f2...c46

Hvorfor er du så redd for å avsløre teknikken din? Kanskje han kan lære noe av det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars meg? Hvorfor det? Jeg har jo ikke lidd noen nød. Jeg har jo vært fornøyd med å kunne la vær. 

Alle er forskjellige, og alle har ulike behov. Hvorfor er det synd i meg når jeg ikke har lyst å dele noe som for meg er veldig privat?

-ts-

 

Anonymkode: 5e0f2...c46

Stakkars deg fordi du ikke får ha best mulig sex, selvfølgelig. Eller er du så heldig at du får orgasme kun av penetrering?

Anonymkode: 4967b...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"En del av det å bli voksen"? Det er et litt dårlig argument synes jeg. Er jeg ikke voksen bare fordi jeg ikke tar på meg selv under sex? Som jeg har nevnt tidligere er det ikke noe jeg har tenkt på eller vurdert når vi har hatt sex, og det er først nå Han har etterspurt det. Jeg har aldri tenkt at det var noe jeg skulle gjøre framfor et annet menneske.  Å det er ikke pga oppdragelsen og oppveksten min heller,da foreldrene mine er ganske åpne og liberale folk. 

Jeg har bare ikke helt den samme oppfatningen som mange andre kanskje har. JEG har aldri følt et behov for å se han onanere, og forstår liksom ikke hvorfor han vil se at jeg gjør det. Skjønner ikke helt HVA som er opphissende med det. Jeg hører jo hva andre sier,men ser det ikke på samme måte.  Om det er med på å avgjøre hvor voksen jeg er,så får jeg bare glede meg over at jeg ikke er helt voksen enda.

-ts-

Anonymkode: 5e0f2...c46

Det handler om at det du skriver og måten du ordlegger deg på viser at du har endel sperrer mtp sex. Slipp deg løs og nyt.

For n'te gang, jeg tviler på at han vil sitte på en stol og se på deg mens du onanerer i en krok. Han vil at du skal ta på deg selv når dere har sex sammen, fordi det er godt!

Anonymkode: 4967b...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange råd og tips!  Har faktisk tenkt tanken på å bruke et hjelpemiddel iform av vibrator eller lignende. En sånn liten sak. Har ingen,men det burde jeg kanskje hatt. For da er jo en liten del av problemet løst i alle fall,iom at jeg slipper å avsløre/vise teknikken min.. Haha huff..det er jo noe med det også. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre noe i nærmeste framtid,men det er jo greit å ha det i bakhodet i alle fall.   Men er det like normalt som jeg tror det er? Har jo fått bekrefta at jeg ikke er alene om å ha denne sperren( takk gud!:)), men jevnt over,så er det noe "alle" kvinner gjør? De fleste føler seg komfortabel med det? 

Anonymkode: 5e0f2...c46

Han ønsker nok bare at du skal ha det godt og at sexen skal være god og ukomplisert. At du skal få mest mulig ut av det og ha det godt. Jeg tror, som andre har nevnt før, at du lager et problem ut av en løsning. 

Dersom du føler det er for personlig, komplisert, å avsløre teknikken din så kan du jo prøve å bruke den andre hånden? Du kan jo bare kose litt med klitoris med "feil hånd" så får du prøvd om det gir deg noe uten å blottlegge deg for mye?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...