Gå til innhold

Stramme bukser og jeans på tynne gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er gutt og går selv i stramme jeans. Forresten de gutta som med stramme jeans på skolen din, hvordan sko pleier de å bruke? Finner ikke noen sko som passer meg til skinne jeans

Anonymkode: 15cdb...eaf

Kult. Jeg å de andre guttene har vekslet litt mellom converse, joggesko og vans. Alle tre funker til stramme jeans.

Hvilke jeansmerke og sko går du i da og er jeansen skinny helt til anklene? Tror det meste kan funke til skinny jeans, men kanskje ikke sånne lange spisse skinnsko.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult. Jeg å de andre guttene har vekslet litt mellom converse, joggesko og vans. Alle tre funker til stramme jeans.

Hvilke jeansmerke og sko går du i da og er jeansen skinny helt til anklene? Tror det meste kan funke til skinny jeans, men kanskje ikke sånne lange spisse skinnsko.

Anonymkode: 0820a...fb9

Går i de jeansa fra hm, meget bra. 

Converse er ikke særlig populært lenger så ikke det. Hvordan joggesko da? Lyst på noen hvitfarge sko.

Anonymkode: 15cdb...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny her.

Hvordan ser jenter å gutter på det at slanke /tynne gutter går i stramme jeans som er helt skinny ned i anklene?

Har endret litt stil nå etter jeg begynte å studere. Liker den tighte looken og å synet/ følelsen av en stram jeans på meg. Flere gutter der jeg studerer går i de samme stramme buksene som meg selv.

Får noen blikk, men føler det er positivt, noen har og sagt kule jeans du har.

Hva tenker dere om det, tåler å høre alles tanker her.

Anonymkode: 0820a...fb9

Greit at du har endret klesstil etter at du begynte å studere, men hva med å utvide ordforrådet litt også? Å svare kult til det meste, er harry!

Anonymkode: 04227...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går i de jeansa fra hm, meget bra. 

Converse er ikke særlig populært lenger så ikke det. Hvordan joggesko da? Lyst på noen hvitfarge sko.

Anonymkode: 15cdb...eaf

Kult. Liker HM jeansa selv, men har brukt mye Tiger jeans, selv om de er dyre. Jeg går i hvite sko fra Lacoste, kule å veldig gode. De er lave hvite skinnsko av god kvalitet.

Joggesko, liker gjerne litt fargerike av god kvalitet, selv bruker jeg Acics.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at du har endret klesstil etter at du begynte å studere, men hva med å utvide ordforrådet litt også? Å svare kult til det meste, er harry!

Anonymkode: 04227...83e

Okey, hva så har det med tråden å gjøre?

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk 70 tallet. Få som går i den looken i dag, ikke jeg heller. Jeansen jeg går i er strammere i lårene å helt inntil sittende i leggene. Men ser ikke bra ut med utstyret nesten på utsiden. Ikke pent slik er ikke mine jeans.  Helt annet snitt på skinny jeans i dag, heldigvis:)

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult. Liker HM jeansa selv, men har brukt mye Tiger jeans, selv om de er dyre. Jeg går i hvite sko fra Lacoste, kule å veldig gode. De er lave hvite skinnsko av god kvalitet.

Joggesko, liker gjerne litt fargerike av god kvalitet, selv bruker jeg Acics.

Anonymkode: 0820a...fb9

Okey. Hvordan asics snakker vi om her?

Anonymkode: 15cdb...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes IKKE det ser bra ut, for å si det mildt :fnise:

Foretrekker en mer klassisk stil, men det er vel kanskje fordi jeg er en gammel kjerring som har bikka 30? :tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, September 23, 2016 at 15.01, Sulfina skrev:

Jeg synes IKKE det ser bra ut, for å si det mildt :fnise:

Foretrekker en mer klassisk stil, men det er vel kanskje fordi jeg er en gammel kjerring som har bikka 30? :tongue:

Smaken er som baken og alder har ingen relevans. Går selv i skinny jeans, helt tighte også. Hvis du sikter til bildene her, helt forferdelig look, det der er etter mitt syn, noe av det verste jeg har sett. Tror aldri jeg har sett noen gå sånn.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smaken er som baken og alder har ingen relevans. Går selv i skinny jeans, helt tighte også. Hvis du sikter til bildene her, helt forferdelig look, det der er etter mitt syn, noe av det verste jeg har sett. Tror aldri jeg har sett noen gå sånn.

Anonymkode: 0820a...fb9

De syntes de så skikkelig kule ut. Men sett i ettertid ser det helt jævlig ut.

Vi som har levd en stund har lizzom sett endel trender som har kommet og gått. Og når gutta kommer med leggkorte skinnyjeans, spisse sko, skjegg og manbun?!  Så har vi sett det før. Kult og nytt hvis man er 19 år. Men det har vist seg å være et blindspor som produserer bøtter og spann med pinlige bilder for fremdtiden. Heldigvis hadde ikke vi kamera telefoner når langt hår, syrevaska jeans og slitte skinnjakker var inn. etterfulgt av bolebukser , singletter og rosa pannebånd. Herlig:fnise:

Anonymkode: 7dfee...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er sånne super skinny strech jeans så synes jeg det kan være kult. Men du må være en kul type, hvis ikke blir det fort "tynn og utilpass"-looken.  Image result for men skinny jeans

Image result

 

..nå spørs det om bildene over ble veldig ulik i størrelse, men det øverste er no-no for min del. Den nederste buksa er bra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kladd skrev:

Så lenge det ikke er sånne super skinny strech jeans så synes jeg det kan være kult. Men du må være en kul type, hvis ikke blir det fort "tynn og utilpass"-looken.  Image result for men skinny jeans

Image result

 

..nå spørs det om bildene over ble veldig ulik i størrelse, men det øverste er no-no for min del. Den nederste buksa er bra. 

 

Hei! Jeg syns buksene ser nesten helt like ut, men ser den øverste jeansen er bitte litt strammere hele veien, enn den nederste. Jeg går i den typen som på øverste bildet, den er helt stram, men veldig kul look og fine på. Den nederste er også kul å fin og er en jeans jeg lett kunne valgt. Buksen er skinny og kul, selv om den er litt løsere i passform.

Han i buksen øverst, kunne lett vært meg. Jeg er bare litt tynnere i kroppen, uten tatoveringer, men ellers veldig likt.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De syntes de så skikkelig kule ut. Men sett i ettertid ser det helt jævlig ut.

Vi som har levd en stund har lizzom sett endel trender som har kommet og gått. Og når gutta kommer med leggkorte skinnyjeans, spisse sko, skjegg og manbun?!  Så har vi sett det før. Kult og nytt hvis man er 19 år. Men det har vist seg å være et blindspor som produserer bøtter og spann med pinlige bilder for fremdtiden. Heldigvis hadde ikke vi kamera telefoner når langt hår, syrevaska jeans og slitte skinnjakker var inn. etterfulgt av bolebukser , singletter og rosa pannebånd. Herlig:fnise:

Anonymkode: 7dfee...4a3

Hehe. Dem syns nok dette var hotte å råkule. Nå blir det bare kleint å rart. Er nok noen som gremmes av dem bildene av seg selv i dag. Men syns det er tøft at noen tørr å være annerledes og går for det fult ut. Det er rom for alle typer. Hadde ikke selv ville valgt den bukse typen da. Som sagt går jeg i helt stramme jeans, lik den litt mørke øverste av de to bildet nedenfor. Jeg bretter ikke opp nederst på leggene, syns det blir stygt.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke ut, tullinger.

Anonymkode: b8ec7...da3

Hva er så problemet her, tydligvis nok til å beskrive oss som tullinger? Vet ikke om du er gutt eller jente. Selv har jeg aldri fått beskrivelse tulling på meg selv.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg syns buksene ser nesten helt like ut, men ser den øverste jeansen er bitte litt strammere hele veien, enn den nederste. Jeg går i den typen som på øverste bildet, den er helt stram, men veldig kul look og fine på. Den nederste er også kul å fin og er en jeans jeg lett kunne valgt. Buksen er skinny og kul, selv om den er litt løsere i passform.

Han i buksen øverst, kunne lett vært meg. Jeg er bare litt tynnere i kroppen, uten tatoveringer, men ellers veldig likt.

Anonymkode: 0820a...fb9

Bruker du caps? 

Anonymkode: 15cdb...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du caps? 

Anonymkode: 15cdb...eaf

Jeg hater caps, aldri brukt det og kommer aldri til å gjøre det.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke ut, åndssvakt og tilbakestående.

Anonymkode: b8ec7...da3

Greit at du ikke syns det ser ut, smaken er som baken. Mye av det mange går i som skal være så kult, ser ikke ut og mange som syns som meg.

Men karakteristikken på åndssvakt å tilbakestående er aldri ord jeg kunne tenkt å bruke, om uansett stil. Virker nesten som du har litt realitetsproblemer her.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...