Gå til innhold

Sjokkerende melding fra mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mer fornuftige ting og bruke tiden på.

Anonymkode: bd4cb...274

Tydeligvis ikke. Siden du måtte spøre

Anonymkode: e48cf...a9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 21. september 2016 at 19.16, AnonymBruker skrev:

Oisann. Har du mulighet til å snakke med han ansikt til ansikt før han skal inn? Ikke et sjakktrekk av han å fortelle deg dette over melding, uansett hvor ubehagelig det hadde blitt for han å fortelle deg det. Har han fortalt deg hvorfor han skal i fengsel?

Anonymkode: 6f624...17e

Nei, han sendte nok meldingen rett før han skulle inn. Skrev at de ikke får ha mobil, men oppgav et nummer man kan ringe for å si fra om at man ønsker å oppnå kontakt. Ja, han nevnte (vagt) hvorfor, men jeg ønsker ikke å oppgi det her. Kjenner meg helt tom..

Anonymkode: 3289e...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. september 2016 at 19.28, AnonymBruker skrev:

Høres mer ut som han er sleip og vet hvordan spille hyggelig ovenfor deg og andre. Mens hans egentlige personlighet ikke er så uskyldig..

Anonymkode: 1f48a...eaa

Den finnes mange som har gjort verre ting, men jeg skjønner ikke hvordan han kan ha gjort dette..

Anonymkode: 3289e...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. september 2016 at 19.39, AnonymBruker skrev:

Her skurrer det hos meg. Han har hatt tilgang til penger han har underslått . Da hos jobb..eller parti. Siden han er i fengsel, er det underlig at du ikke vet noe. Fengsel...så hat det vært rettsak...det har vært politianmeldelse . Politi har nok beslaglatt pc på jobb og privat. Er det på jobb..så har han nok mistet jobben....er det hos partiet er gan sparket derifra. Å du vet ikke noe? Får meg ikke til å tro. Selvfølgelig får andre vite om det.det blir sendt mld til deres politidistrikt om hvilke fengsel han sitter i. Mld til nav i tilfelle han mottar sykepenger . Mange som vet om dette. Så er han pliktig til å varsle partiet sitt. Å hvor har kr gått til? Tror du har egentlig lite å skrive om....detter f....tul

Anonymkode: 0368e...96b

Nei, det er ikke noe av det du nevner. Det er ikke noe politi stasjonert i nærheten. Men klart, er jo mulig noen kan finne ut av det og spre det likevel..

Anonymkode: 3289e...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han mulighet til å sone med fotlenke?

Anonymkode: 70188...622

Tydeligvis ikke..

Anonymkode: 3289e...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er politiker og han har ikke engang ryggrad til å snakke ærlig med sin egen kone? Jeg hadde tatt det som en fullstendig mangel på tillit (og baller..) og ansett det som verre enn om dere hadde hatt en samtale om det. 

Anonymkode: 8ac87...f34

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffa. Men han angrer og er full av skam. Han har sikkert hatt det rimelig ræva en stund nå. Alle kan gjøre feil og om dette er et engangstilfelle og han vanligvis er av den som helst gjør rett, så synes jeg du bare må tilgi og vente. Og håpe han kommer hjem snart. 

Anonymkode: 72b60...48c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. september 2016 at 19.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har mer fornuftige ting og bruke tiden på.

Anonymkode: bd4cb...274

Fornuftig å lære elementære ord og uttrykk

Anonymkode: 617c7...4a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten synd i han jeg. Noen kan drite seg ut, og noen kan havne i fengsel pga det. Tipper han angrer så jævlig. Skammer seg også, gjør han tydeligvis siden han ikke vil si det til deg. Tenk hvordan han har hatt det inni seg. Jeg er ikke en person som lar mannen min styre på og er vel ganske streng, men her hadde jeg gitt mannen min en klem ( når du ser han) og fortalt han at du er skuffet , og at du ville at han skulle sagt noe til deg. Siden du støtter han uansett. Tenk hvor mye han hadde satt pris på det. Han har ikke drept noen, og han har det jævlig. Lykke til Ts <3

Anonymkode: 64b67...f30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dramatisk at han har kommet i fengsel uten å ha sagt noe til deg på forhånd - og minst like ille at han har blitt anmeldt, innkalt til avhør, har gjennomført rettsak OG fått dom uten at du vet noe som helst?! Skulle alltid klart å takle at mannen min kom i fengsel hvis det ikke var for noe hinsides som seksuelle overgrep eller andre ting som griper inn i livene til enkeltpersoner. Tror derimot ikke jeg hadde klart å takle å fortsette å være med en som hadde skjult noe så inngripende så godt. Hadde aldri klart å føle meg trygg igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.9.2016 at 21.42, Atleten skrev:

Dette var jo klønete håndtert av han og alle som leser dette kan jo se at han burde løst dette på en bedre måte. På den annen side tror jeg han har hatt det helt forferdlig med seg selv den siste tiden. Han viste han burde tatt en prat, men han har ikke maktet det. Er selv en forholdsvis lovlydig borger og jeg kan ganske lett sette meg inn i situasjonen hans.

Du skriver noe om to uker offshore med mulighet for en utvidelse. For meg høres det ut som en tre fire uker. Det kan jo være mange forhold som gir denslags straffelengder, men veldig alvorlig er det neppe. Er det noe rundt bilkjøring så bør lokalsamfunnet tolerere det. Økonomiske lovbrudd blir det sett verre på. Tror uansett du kan tilgi han selv om du er skuffet og forbannet nå.  Lykke til!

I dag fikk jeg greie på at det er verre enn som så, flere måneder i fengsel faktisk. Det dreier seg om bilkjøring, er vel ikke så farlig om jeg sier det, men har jo hørt om folk som har fått 3 uker, men her er det en mye lenger straff enn det..

Noen som vet om det er mulig for meg å få tak i dommen, hvordan man går fram? Jeg har lyst til å lese den.

Anonymkode: 3289e...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgi ham. Han har det ubeskrivelig vondt. Alle kan ta dårlige valg og tabbe seg maksimalt ut. Det definerer ikke hvem han er. Det er nå han trenger støtte til å reise seg fra dette vonde!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg greie på at det er verre enn som så, flere måneder i fengsel faktisk. Det dreier seg om bilkjøring, er vel ikke så farlig om jeg sier det, men har jo hørt om folk som har fått 3 uker, men her er det en mye lenger straff enn det..

Noen som vet om det er mulig for meg å få tak i dommen, hvordan man går fram? Jeg har lyst til å lese den.

Anonymkode: 3289e...823

Kanskje du finner det her: https://lovdata.no/register/dommer 

Anonymkode: f2498...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du finner det her: https://lovdata.no/register/dommer 

Anonymkode: f2498...636

Nei, der ser der ikke ut til å være mange saker fra tingretten. Antar denne saken må ha stoppet der.

Hva gjør jeg da, sende en e-post til den lokale tingretten, eller møte opp og spørre?

Anonymkode: 3289e...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, der ser der ikke ut til å være mange saker fra tingretten. Antar denne saken må ha stoppet der.

Hva gjør jeg da, sende en e-post til den lokale tingretten, eller møte opp og spørre?

Anonymkode: 3289e...823

Han har jo fått dommen tilsendt i posten så den er sannsynligvis i huset deres et sted..

Anonymkode: 77f92...b5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.9.2016 at 19.52, AnonymBruker skrev:

Nei, han sendte nok meldingen rett før han skulle inn. Skrev at de ikke får ha mobil, men oppgav et nummer man kan ringe for å si fra om at man ønsker å oppnå kontakt. Ja, han nevnte (vagt) hvorfor, men jeg ønsker ikke å oppgi det her. Kjenner meg helt tom..

Anonymkode: 3289e...823

Dette var fryktelig dårlig gjort av mannen din.. bare overlate alt sånn pluteselig til deg.. mange spørsmål som du nå blir sittende med som du ikke får svar på før han tar kontakt med deg, .du kan nemlig ikke ringe han i fengselet- men han kan ringe deg.. om han vil

 

 

Anonymkode: 401dc...84a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 23. september 2016 at 19.38, baku skrev:

Tilgi ham. Han har det ubeskrivelig vondt. Alle kan ta dårlige valg og tabbe seg maksimalt ut. Det definerer ikke hvem han er. Det er nå han trenger støtte til å reise seg fra dette vonde!

Jeg synes helt klart at den manglende ærligheten og kommunikasjonen i ettertid viser hva slags person han er. Tenk å la TS sitte så lenge i uvisshet og plutselig få denne bomben i fanget helt uten videre - uten mulighet til å snakke ordentlig med han om dette. Å sitte fengslet i flere måneder er jo en ganske stor greie, særlig når de begge har store forpliktelser i hverdagen, og ikke minst, til hverandre. For et svik. 

Videre, å opptre så uanstendig i trafikken at man blir fengslet i flere måneder er ikke noe "alle" kan gjøre. Det er et tegn på svært dårlig dømmekraft og hensynsløshet som kan potensielt gå utover liv og helse. Ikke bare for han selv, men også for helt uskyldige mennesker. Nei, jeg synes det er mange av dere som tar fryktelig lett på kriminalitet og gjør det til noe allmennt. 

Anonymkode: 68169...a42

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke vært sammen med en som hadde gjort noe ulovlig, blitt tatt for det og så fått dom uten å si noe til meg. Fy faen for en feig mann. Sende det på en sms, for en vits. Har man gjort noe faenskap får man stå for det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, September 21, 2016 at 19.25, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det? kan du ikke bare si gi vekk penger? det er faktisk ikke ulovlig og gjøre.

Anonymkode: bd4cb...274

😅😅😅😅

Anonymkode: fe3e9...13c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...