Gå til innhold

Kan disse beina bruke strømpebukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle kan bruke strømpebukse. Kvinner og menn. Tykk eller tynn. lang eller kort. Det er ikke så mange andre alternativer. Hvis du ikke liker at det er føtter på stillongsen. 

Anonymkode: d2562...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de beina kan ikke bruke strømpebukser! Hvordan fikk du tatt det bildet, egentlig? Du bør bare bruke stillongs og tights! Og ha helst lange kjoler over!!!! 

Anonymkode: 4eb28...f7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.9.2016 at 23.23, AnonymBruker skrev:

Nei, de beina kan ikke bruke strømpebukser! Hvordan fikk du tatt det bildet, egentlig? Du bør bare bruke stillongs og tights! Og ha helst lange kjoler over!!!! 

Anonymkode: 4eb28...f7d

I alle dager....hvorfor ei slik innstilling til så flotte bein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, tdm900 skrev:

I alle dager....hvorfor ei slik innstilling til så flotte bein?

Jeg tror det var et forsøk på ironi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎21‎.‎09‎.‎2016 at 16.56, AnonymBruker skrev:

IMG_0229.JPG

Anonymkode: 2e1b3...bf8

Her vil du nok slite med og få på strømpebukse ja. Er det virkelig mulig og spørre om noe så dumt? Ja på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎22‎.‎09‎.‎2016 at 23.23, AnonymBruker skrev:

Nei, de beina kan ikke bruke strømpebukser! Hvordan fikk du tatt det bildet, egentlig? Du bør bare bruke stillongs og tights! Og ha helst lange kjoler over!!!! 

Anonymkode: 4eb28...f7d

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig og få på strømpebukser på slike flotte bein. Bunad tror jeg passer best til slike bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beina der går finfint i strømpebukse. Jeg vokste opp med motsatt problem, trodde jeg hadde for tynne legger så i alle år spilte jeg håndball med tre par knelange tykke H2O, nike og championsokker over hverandre. Gikk aldri i shorts utenom når jeg spilte håndball. Gikk ikke i shorts eller skjørt/ kjole før etter at jeg fyllte tredve. Det vil si, det hendte jeg hadde på strømpebukse og skjørt, men da med dobble leggvarmere over. Og høyst motvillig. Alle trodde jeg var guttejent, noen trodde jeg var lesbe, men det var altså bare jeg selv som syntes jeg hadde så spinkle legger. Alt var bare en idé oppi hodet mitt selvsagt. Ser jeg på bilder fra håndballen nå ser jeg selvsagt to helt normale legger på tross av alle sokkene. Kos deg i strømpebuksene dine! Ikke la småting bli et problem.

Anonymkode: f099b...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.9.2016 den 16.56, AnonymBruker skrev:

IMG_0229.JPG

Anonymkode: 2e1b3...bf8

Meget pene ben. Jeg hadde glodd. Kjør på med strømpebukse, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...