Gå til innhold

Mannen vil jeg skal ta abort


Batmom

Anbefalte innlegg

Kjære trådstarter.

Jeg hadde helle droppa mannen en babyen for å si det sånn.

Hvorfor har han ikke sterilisert seg og dette var så uaktuelt?? Er han med på leken, så får han tåle "steken".

 

Anonymkode: c0d20...7df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Det samme med å bli far mot sin vilje. Det har jeg kjent på.

Så hva gjør man da når kvinnen blir ødelagt av abort og mannen blir ødelagt av å bli far mot sin vilje? 

Da får han være en feigin og la være å ha noe med moren og barnet å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man tenker litt lenger enn egen nese så prøver man å finne en god løsning sammen i en slik situasjon. Man tenker på de andre barna og partner mens man prøver finne ut av situasjonen...  og ja jeg er dame.... Nå ser det ut som det har løst seg så gratulerer til TS :)

Anonymkode: b5840...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man tenker litt lenger enn egen nese så prøver man å finne en god løsning sammen i en slik situasjon. Man tenker på de andre barna og partner mens man prøver finne ut av situasjonen...  og ja jeg er dame.... Nå ser det ut som det har løst seg så gratulerer til TS :)

Anonymkode: b5840...b7f

Ja selvsagt bør man diskutere og snakke om det men kvinnen har likevel siste ordet. Jeg og syns det er bra at det løste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2016 den 21.23, Batmom skrev:

Han sa til meg i går kveld at han har tenkt på det og at et barn til er greit. Ikke overlykkelig over det, men at han skal takle det. Han kom frem til dette etter å ha snakket med en trebarnsfar han kjenner som har tre tette. Rart at ikke jeg klarte å overbevise ham alene, men men

Veldig glad, slipper abort. Så går det seg forhåpentligvis til i løpet av svangerskapet

 

Gratulerer til dere. Håper du får han til å sterilisere seg. Det er en enkel og grei operasjon for menn. Lykke til med babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...