Gå til innhold

Hvorfor blir niqab-kvinner diskriminert i Norge!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/integrering-og-innvandring/studenten-leyla-31-om-nikab-forbud-vil-oedelegge-fremtiden-for-mange/a/23798789/

Jeg skjønner det bare ikke. Denne flotte kvinnen som studerer regnskap sier folk kjenner henne igjen på stemmen og kroppsspråk. Så da ryker argumentet om gjenkjenning. Så hva er problemet til dere niqabmotstandere? Tåler dere ikke at ikke alle kvinner har lyst å vise frem kroppen sin?

Anonymkode: a11f6...6c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/integrering-og-innvandring/studenten-leyla-31-om-nikab-forbud-vil-oedelegge-fremtiden-for-mange/a/23798789/

Jeg skjønner det bare ikke. Denne flotte kvinnen som studerer regnskap sier folk kjenner henne igjen på stemmen og kroppsspråk. Så da ryker argumentet om gjenkjenning. Så hva er problemet til dere niqabmotstandere? Tåler dere ikke at ikke alle kvinner har lyst å vise frem kroppen sin?

Anonymkode: a11f6...6c7

Kroppen, jo. Ansiktet, nei.

Anonymkode: 2ae1f...302

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sier noe til at jødiske kvinner går med niqab! Lenge leve Norges hykleri og vestens hykleri!! For de av dere som lurer så er dette jødisk ortodoske kvinner. Ikke bare dekker de se helt, de dekker barna sine tilogmed! Muslimer viser hvertfall øyene, disse viser ikke engang øynene sine!!! 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 4f3a2...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ingen sier noe til at jødiske kvinner går med niqab! Lenge leve Norges hykleri og vestens hykleri!! For de av dere som lurer så er dette jødisk ortodoske kvinner. Ikke bare dekker de se helt, de dekker barna sine tilogmed! Muslimer viser hvertfall øyene, disse viser ikke engang øynene sine!!! 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 4f3a2...eda

Haredi Burqa heter dette!! 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jødiske kvinner

Dette er ikke jødiske kvinner. Det er jødiske menn.

De har dekket seg til fordi de skal skjule identiteten sin mens de utfører kriminelle handlinger.

Ingen som har sagt at det er greit heller.

Anonymkode: 23b3d...eb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke jødiske kvinner. Det er jødiske menn.

De har dekket seg til fordi de skal skjule identiteten sin mens de utfører kriminelle handlinger.

Ingen som har sagt at det er greit heller.

Anonymkode: 23b3d...eb1

Hahahahaah det var dagens. Jødiske menn! Hahahahaha , enda en hykler som nekter å innse sannheten! 

Anonymkode: 4f3a2...eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haredi Burqa heter dette!! 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Dette er en liten sekt på rundt 100 individer i Israel. Selv ultraortodokse jødiske lærde har fordømt deres bekledning og omtalt det som en seksuell fetish.

At noen indvider lider under sine sinnssykdommer er noe ganske annet enn det kvinnen i artikkelen forsøker å gjøre. Nemlig å legitimere, normalisere og ufarliggjøre niqab. Det er en farlig vei å gå for samfunnet.

Bare for ordens skyld. Disse tildekkete jødene ville blitt møtt med samme fordømmelse som muslimske niqab-bærere.

Anonymkode: 8d3bb...f78

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahaah det var dagens. Jødiske menn! Hahahahaha , enda en hykler som nekter å innse sannheten! 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Det øverste bildet er muligens ikke en mann når jeg ser nøyere etter. Jeg er ganske sikker på at det er en tildekket sykkel.

Anonymkode: 23b3d...eb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en liten sekt på rundt 100 individer i Israel. Selv ultraortodokse jødiske lærde har fordømt deres bekledning og omtalt det som en seksuell fetish.

At noen indvider lider under sine sinnssykdommer er noe ganske annet enn det kvinnen i artikkelen forsøker å gjøre. Nemlig å legitimere, normalisere og ufarliggjøre niqab. Det er en farlig vei å gå for samfunnet.

Bare for ordens skyld. Disse tildekkete jødene ville blitt møtt med samme fordømmelse som muslimske niqab-bærere.

Anonymkode: 8d3bb...f78

Seksuell fetish? Med all respekt ,kaller du kvinner som dekker seg for seksuell fetish?  det er faktisk vestens kvinner som driver en seksuell fetish. Ved å kle seg som horer hele gjengen !! med null ære og skam ! Selv deres forfedre og formødre gikk kledd anstendig før Norge ble et fritt land. 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/integrering-og-innvandring/studenten-leyla-31-om-nikab-forbud-vil-oedelegge-fremtiden-for-mange/a/23798789/

Jeg skjønner det bare ikke. Denne flotte kvinnen som studerer regnskap sier folk kjenner henne igjen på stemmen og kroppsspråk. Så da ryker argumentet om gjenkjenning. Så hva er problemet til dere niqabmotstandere? Tåler dere ikke at ikke alle kvinner har lyst å vise frem kroppen sin?

Anonymkode: a11f6...6c7

Jeg synes det er en evig klaging og masing fra muslimer.

Når dere har kommet hit til oss og ingenting er bra nok, alt er fælt og ille, hvorfor ikke dra tilbake dit dere opprinnelig kommer fra?

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seksuell fetish? Med all respekt ,kaller du kvinner som dekker seg for seksuell fetish?  det er faktisk vestens kvinner som driver en seksuell fetish. Ved å kle seg som horer hele gjengen !! med null ære og skam ! Selv deres forfedre og formødre gikk kledd anstendig før Norge ble et fritt land. 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Hva er egentlig agendaen din? Er du venninne,familie eller kanskje dama selv fra artikkelen? Ellers er du bare et troll, KG kryr jo av disse for tiden.

Ser forrige innlegget mitt ble slettet av mod men jeg skriver igjen;

I Bosnia er det ekstremt sjeldent at kvinner går ikledd niqab, som bosnier selv har jeg aldri sett eller møtt en niqab-kledd kvinne  og ingen jeg vet om har engang hørt om det. De som vet noe om Bosnias historie vil også vite at Bosnia er et av de landene som praktiserer Islam på en veldig vestlig måte, og at disse som denne dama i artikkelen er en VELDIG sjelden case.

Jeg blir flau over å være bosnier når jeg ser slikt som dette. Det får MOD tåle at jeg skriver og ikke slette det igjen. Niqab har ingenting å gjøre i skoler eller arbeidsplasser, og jeg håper AP står på sitt for min stemme går til de.

Anonymkode: 4945a...a17

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner i 1910 utenfor et museum og norsk jenter i 2016 på jentetur. 

 

Selvom visse folkeslag glemmer hvor de kommer ( i dette tilfelle norske kvinner) fra og glemmer sin arv, kultur og relgion. Så gjør nødvendigvis ikke alle andre det. Og det faktum at nordmenn og vesten prøver å prakke sitt nakenhet og horeri oppførsel på muslimske kvinner betyr ikke at de skal bukke under for det. Tvert imot skal de kjempe, like mye som vesten kjemper for å avkle sine kvinner, slik at folk ikke lenger vêt hvem som er sin mor eller far. Hvis en kvinne skal gå halvnaken på gata i Oslo uten å få problemer, så skal faen meg en kvinne med niqab også gjøre det samme. Punktum ! 

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 4f3a2...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig agendaen din? Er du venninne,familie eller kanskje dama selv fra artikkelen? Ellers er du bare et troll, KG kryr jo av disse for tiden.

Ser forrige innlegget mitt ble slettet av mod men jeg skriver igjen;

I Bosnia er det ekstremt sjeldent at kvinner går ikledd niqab, som bosnier selv har jeg aldri sett eller møtt en niqab-kledd kvinne  og ingen jeg vet om har engang hørt om det. De som vet noe om Bosnias historie vil også vite at Bosnia er et av de landene som praktiserer Islam på en veldig vestlig måte, og at disse som denne dama i artikkelen er en VELDIG sjelden case.

Jeg blir flau over å være bosnier når jeg ser slikt som dette. Det får MOD tåle at jeg skriver og ikke slette det igjen. Niqab har ingenting å gjøre i skoler eller arbeidsplasser, og jeg håper AP står på sitt for min stemme går til de.

Anonymkode: 4945a...a17

Er du flau over å være bosnier ? Så synd, tror du hun som går med niqab bryr seg om du blir flau? 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/integrering-og-innvandring/studenten-leyla-31-om-nikab-forbud-vil-oedelegge-fremtiden-for-mange/a/23798789/

Jeg skjønner det bare ikke. Denne flotte kvinnen som studerer regnskap sier folk kjenner henne igjen på stemmen og kroppsspråk. Så da ryker argumentet om gjenkjenning. Så hva er problemet til dere niqabmotstandere? Tåler dere ikke at ikke alle kvinner har lyst å vise frem kroppen sin?

Anonymkode: a11f6...6c7

Argumentet om gjenkjenning ryker ikke. Ingen kan identifisere denne kvinnen. Man kan bare gjette og spekulere om det er hun de kjenner. Ukjente kan heller ikke identifisere henne og om hun er den hun utgir seg for å være. Jeg lurer på hva slags bilde disse studenter som dekker seg helt til har på studentkortet. 

Ingen diskriminerer kvinner som bruker niqab. De må vise ansiktet slik alle andre må det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Katana skrev:

Jeg synes det er en evig klaging og masing fra muslimer.

Når dere har kommet hit til oss og ingenting er bra nok, alt er fælt og ille, hvorfor ikke dra tilbake dit dere opprinnelig kommer fra?

 

 

Syns det er evig klaging og masing fra nordmenn om at muslimske kvinner må kle av seg. Nå bor de i Norge, hvis nordmenn har et problem med det så kan de jo flytte ut? 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er evig klaging og masing fra nordmenn om at muslimske kvinner må kle av seg. Nå bor de i Norge, hvis nordmenn har et problem med det så kan de jo flytte ut? 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Verten flytter ikke ut fra hjemmet sitt hvis gjestene ikke oppfører seg pent. Det er gjestene som må gå.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er evig klaging og masing fra nordmenn om at muslimske kvinner må kle av seg. Nå bor de i Norge, hvis nordmenn har et problem med det så kan de jo flytte ut? 

Anonymkode: 4f3a2...eda

Nei, det er ikke sånn det fungerer, skjønner du...

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Drizzt skrev:

Verten flytter ikke ut fra hjemmet sitt hvis gjestene ikke oppfører seg pent. Det er gjestene som må gå.

Hva med at alle kan kle seg som de vil istedet? En mye bedre løsning. Så lenge niqab-kvinner identifiserer seg når de blir bedt om det og fremstår med synlig ansikt på dokumentasjon/legitimasjon ser jeg egentlig ikke problemet. Eventuelle begrensninger som at det er vanskeligere å få jobb osv. er nå så, men det er selvvalgt, men ingen grunn til å forby tildekning på nasjonalt nivå. 

Anonymkode: 06515...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...