Gå til innhold

Har du noen gang stukket av etter en smell i trafikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd at folk bulker opp bilene mine og stikker av etterpå.

Hvorfor gjør dere (som har gjort det) i så fall?

Jeg prøver bare å forstå mentaliteten..

Anonymkode: 43004...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri bulketeller hvert borti andre sine biler før! 

Men har opplevd at folk har riper opp bilen min, og stukket! Lite trivelig for den som står igjen med en regning somikkje er selvforskyldt ønsker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri bulket opp noen biler, men jeg har laget noen mindre riper et par ganger. Og jeg må bare innrømme at jeg ikke har tatt meg bryet med å oppsøke eieren. Grunnen er jo at jeg er redd for reaksjonen til vedkommende. Man vet jo aldri hva slags mennesker det er snakk om. Hvorfor utsette seg for den slags ubehageligheter for en knapt synlig ripe?

Anonymkode: b10bb...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun skjedd en gang med meg. Skulle rygge ut fra en parkering og var uheldig og bulket en bil. Hadde egentlig planlagt å legge igjen en lapp med tlfnummer, men da jeg så det var en BMW så ga jeg faen og stakk. Hater rett og slett folk som kjører BMW.

Anonymkode: d5766...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. september 2016 at 23.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri bulket opp noen biler, men jeg har laget noen mindre riper et par ganger. Og jeg må bare innrømme at jeg ikke har tatt meg bryet med å oppsøke eieren. Grunnen er jo at jeg er redd for reaksjonen til vedkommende. Man vet jo aldri hva slags mennesker det er snakk om. Hvorfor utsette seg for den slags ubehageligheter for en knapt synlig ripe?

Anonymkode: b10bb...b15

Det er like ubehagelig for eier å måtte betale for en skade du har forårsaket. Hvorfor kjører du bil når du ikke klarer å overholde det ansvaret du har som sjåfør? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/20/2016 at 23.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri bulket opp noen biler, men jeg har laget noen mindre riper et par ganger. Og jeg må bare innrømme at jeg ikke har tatt meg bryet med å oppsøke eieren. Grunnen er jo at jeg er redd for reaksjonen til vedkommende. Man vet jo aldri hva slags mennesker det er snakk om. Hvorfor utsette seg for den slags ubehageligheter for en knapt synlig ripe?

Anonymkode: b10bb...b15

Nei, du synes det er greit å lage utgifter på 3000-5000 kroner for andre personer?

Anonymkode: 8a5e3...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det en del mennesker som burde skamme seg. Utrolig at det er mulig å ha så dårlige holdninger. Men det overrasker meg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt i fra men helt ærlig har jeg angret dypt på det alle (3) gangene. For en ikke synlig skade betaler du plutselig for full omlakkering av en bil og bruker opp all bonus..jeg tror flere hadde sagt fra om ikke folk bruker sånt til å ta alt verkstedsarbeid de skulle ha gjort neste 10 år og oppfører seg som om du skulle ha totalkrasja bilen deres når det er snakk om å komme borti noens støtfanger i 1 km i timen under lukeparkering eller noe.

Anonymkode: d9196...ab1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt i fra men helt ærlig har jeg angret dypt på det alle (3) gangene. For en ikke synlig skade betaler du plutselig for full omlakkering av en bil og bruker opp all bonus..jeg tror flere hadde sagt fra om ikke folk bruker sånt til å ta alt verkstedsarbeid de skulle ha gjort neste 10 år og oppfører seg som om du skulle ha totalkrasja bilen deres når det er snakk om å komme borti noens støtfanger i 1 km i timen under lukeparkering eller noe.

Anonymkode: d9196...ab1

Å angre er ihvertfall gratis

Anonymkode: d8449...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri laget striper eller bulker i en annen bil, men har fått det på min egen bil. Og det er fryktelig irriterende! Blir så sint av striper og bulker i bilen min! Det er så dyrt å fikse det i tillegg. Synes det er kjempe dårlig gjort å stille av etter å ha stripet/bulker en annen bil! Stå for det du har gjort og fiks det!!!! 

Anonymkode: f40d2...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort det en gang og la igjen en lapp på ruta. Skaden kom meg på hele 65 kroner og eier var kjempetakknemlig for at jeg var så ærlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gjort noen skade på andre sine biler slik, men har blitt rygga på selv en gang. Og undkyldningen var nesten klassisk;"bilen min sto ikke der når hun parkerte"! Men det gikk helt fint, kun litt brist i klarlakk som ikke kunne sees før jeg sto på kne og titta opp😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt i fra men helt ærlig har jeg angret dypt på det alle (3) gangene. For en ikke synlig skade betaler du plutselig for full omlakkering av en bil og bruker opp all bonus..jeg tror flere hadde sagt fra om ikke folk bruker sånt til å ta alt verkstedsarbeid de skulle ha gjort neste 10 år og oppfører seg som om du skulle ha totalkrasja bilen deres når det er snakk om å komme borti noens støtfanger i 1 km i timen under lukeparkering eller noe.

Anonymkode: d9196...ab1

Det er jo ikke sånn at den som blir bulka kan gå og bestille hva som skal fikses. Dere fyller jo begge ut skademelding. Deretter krever forsikringsselskapet (ditt) at bilen tas på et av deres avtaleverksted for en prisvurdering. Og dersom man kommer dit med en ripe i lakken, så gir de faktisk pris på lakkering av HELE den delen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig skal man si ifra, det er da en selvfølge og plikt man har! Alle kan være uheldige, men man gjør opp for seg. Enkelt og greit. 

Endret av mr.k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...