Gå til innhold

Hvor lang syklus har dere og hvor lenge varer mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

40-50 dagers syklus. Blør i 4-6 dager

Anonymkode: 9cf4c...9a4

Glemte å skrive at jeg har kobberspiral

Anonymkode: 9cf4c...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen konkret syklus. Har pcos. Går ikke på prevensjon. Noen ganger er mensen borte i 3 mnd, andre ganger 6 mnd. Rekorden er 8 mnd. Når mensen først kommer er det middels blødning som gjerne varer minst 2 uker.. om ikke 3. Rekorden her er 7 uker. Jeg kunne ønske jeg hadde en normal syklus slik som dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cerazette, blødning fra 5 dager til 1 måned, med litt blod hver dag. Opphold fra 14 - 35 dager :S.

Uten cerazette hadde jeg mensen i 9 dager, hvor 4 av dem var tunge og 5 var lette, av og til med to dager uten blod midt oppi. Syklus på 28 dager.

Anonymkode: 19d5f...27b

Fy f, som jeg hater cerazette! Kunne ha mensen 2 måneder i strekk, med vekslende kraftig og lite blødning. Fysj 😜 Er du fornøyd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har alt fra 28-40 dager, uten prevensjon. Noen som vet om dette er "normalt"? Jeg har aldri hatt syklus som er regelmessig.. syntes jeg leste at det ikke er sikkert man har eggløsning da..?

Jeg har et barn på 5, så det vitner ihvertfall om at jeg har hatt det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 dagers syklus. Blødning i 5 dager, 3 dager med kraftig og 2 dager litt mindre.. :) 

Anonymkode: b77a9...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 dager. Mensen kommer omtrent på klokka. Varer 5 dager. Bruker ikke noe, men var samme syklus før og etter p-piller. Har til og med samme dag som når jeg var 14, den kommer på onsdager :laugh: (er 40 nå) 

Anonymkode: 8c994...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...