Gå til innhold

Min drømmemann: er det deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-mellom 36 og 47

-har barn fra før og er ferdig med barn

-fortsatt kjekk

-kanskje tyr i stjernetegn? Eller noe annet...

-utstråler ro/selvsikkerhet

-orden på økonomien

-ikke gubbete

Noen av dere som beskrivelsen treffer på?

Noen som vil legge ut sin drømmemann/drømmekvinne beskrivelse?

Anonymkode: e6114...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og hva er fasiten? For deg? Største ulemper eller fordeler med denne gruppen?

Anonymkode: e6114...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, min drømmemann:

-26-40

-minst 180 høy

-god jobb

-heltst ingen barn fra før 

-snill

Anonymkode: e6114...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lee Jones skrev:

Ok, min drømmekvinne:

-26-40

-max 165 høy

-god jobb

-heltst ingen barn fra før 

-snill

Hvis jeg bytter kjønn og bøyer knærne oppfyller jeg alle!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann mellom 32-37 år

- snill, smart, morsom, alminnelig kjekk

- opptatt av helse, sunt kosthold og trening

- har fast jobb og ordnet økonomi

- bør like by-ferier og fjellturer

- har gjerne barn

Anonymkode: cecea...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemann (eller dame)

- mellom 20-32

- morsom/ tullete/ selvironisk

- gir meg litt motstand/ glad i å diskutere

- har noenlunde lik film og/eller musikksmak 

- snill/ vennlig, tålmodig, blir ikke fort sint

- ikke sjalu

- har en (eller flere) interesser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. september 2016 at 17.45, Lee Jones skrev:

Ok, min drømmekvinne:

-26-40

-max 165 høy

-god jobb

-heltst ingen barn fra før 

-snill

TS her. Søren. Over 40 og har større barn fra før...

Alt annet stemmer da;)

Anonymkode: e6114...066

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min neste ex skal være:

150-170 ish.

Pupper: C-F Cup (Sorry Can't help it). 

Være over gjennomsnittet glad i å trene både i studio og ute.

Substans

Lojal - Aldri vært utro, og avslutter forhold f. eks før hun innleder noe nytt og er opptatt av å gjøre ting ryddig. Det forteller mye om mennesker og hvordan de er.

Snill og Omtenksom

Forståelsesfull 

Glad i mat, og ikke en som plukker ut hver minste ting av maten. Om hun har allergi så er det så klart noe annet. Hun må like sushi/asiatisk, indisk, italiensk.

Utdannelse er ikke SÅ viktig for meg, men du trives i jobben du har. Om hun f. eks er frisør, makeup-artist, sykepleier, eller PT og elsker det så er det ikke noe bedre enn det.

Jeg ønsker ikke være sammen med en som kommer hjem hverdag å klager om hvor elendig kollegaene er eller arbeidsoppgavene. Noe mer turn-off er det faktisk ikke mulig å komme. 
 

Sist men ikke minst: Du er ikke en av de som skriker ut ting og blir veldig emosjonell om du krangler med noen. Du er rolig, og man kan prate om vanskelige ting. Har et nært familiemedlem jeg ikke kan prate om vanskelig ting med fordi hun blir sur og skriker f. eks "Fyfaen du er en dårlig sønn". Så har fått HELT allergi mot den type mennesker og skyr de som pesten.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen, hvis jeg skulle finne ham, er sannsynligvis han som får meg til å glemme enhver mental sjekkliste over kvaliteter jeg trodde drømmemannen burde ha, siden drømmemannen viste seg å ikke oppfylle halvparten av kravene jeg trodde han skulle ha, og det viste seg å være fullstendig irrelevant for stillingen. ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hot mess skrev:

Drømmemannen, hvis jeg skulle finne ham, er sannsynligvis han som får meg til å glemme enhver mental sjekkliste over kvaliteter jeg trodde drømmemannen burde ha, siden drømmemannen viste seg å ikke oppfylle halvparten av kravene jeg trodde han skulle ha, og det viste seg å være fullstendig irrelevant for stillingen. ;)

:tommelopp: Og med den holdningen så tror jeg nok sjansene er meget gode for at du finner han også!

Endret av Beeblebrox
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Beeblebrox skrev:

:tommelopp: Og med den holdningen så tror jeg nok sjansene er meget gode for at du finner han også!

Takk! I verste fall møter jeg noen jeg tror er drømmemannen, siden jeg ikke har en liste og dermed kan finne på å tro at nesten-drømmemannen er bra nok. :P

If all else fails, er visst Brad Pitt singel nå, så jeg har en backup-plan! :biggrin:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener vel egentlig at rett kjemi overgår det meste, men man kan jo lage en aldri så liten ønskeliste:

 

- 25-35ish

- Utseende jeg tiltrekkes av

- Liker å trene (samme hva egentlig, men veldig hyggelig om vi kan trene styrke sammen every now and then)

- Morsom

- Har en jobb han trives i

- God til å kline

- Glad i god mat (både hjemme og på restaurant)

- Helst ikke barn

- Lojal

- Glad i å reise

- Omtenksom og hyggelig mot andre mennesker

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, siden at en fremtidig partner helst ikke bør ha barn fra før blir nevnt av flere her - hvis drømmepartneren har tippet midten av tyveårene, er barn fra tidligere forhold noe man egentlig bør være forberedt på, og åpen for - spesielt siden det jo er litt usympatisk å se noens barn, som de nok elsker over alt annet, som "bagasje". "Du er nesten perfekt, bortsett fra den ungen din".

Og, en partner med barn fra tidligere forhold, har jo levende bevis på at hen både kan lage barn, og har erfaring med foreldrerollen.

Hvis man ikke synes det er så kjekt at ens fremtidige partner har et eller flere barn og minst et par eks-kjærester eller et havarert ekteskap bak seg, bør man nesten sørge for å finne hen på videregående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Hot mess skrev:

Forresten, siden at en fremtidig partner helst ikke bør ha barn fra før blir nevnt av flere her - hvis drømmepartneren har tippet midten av tyveårene, er barn fra tidligere forhold noe man egentlig bør være forberedt på, og åpen for - spesielt siden det jo er litt usympatisk å se noens barn, som de nok elsker over alt annet, som "bagasje". "Du er nesten perfekt, bortsett fra den ungen din".

Og, en partner med barn fra tidligere forhold, har jo levende bevis på at hen både kan lage barn, og har erfaring med foreldrerollen.

Hvis man ikke synes det er så kjekt at ens fremtidige partner har et eller flere barn og minst et par eks-kjærester eller et havarert ekteskap bak seg, bør man nesten sørge for å finne hen på videregående.

For min del er det ikke sånn at det er uaktuelt med noen som har barn, det ville også vært litt dobbeltmoralsk siden jeg har barn selv, en beskrivelse av drømmemannen er vel også mer enn drøm/fantasti enn en liste med faktiske krav.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, pika skrev:

For min del er det ikke sånn at det er uaktuelt med noen som har barn, det ville også vært litt dobbeltmoralsk siden jeg har barn selv, en beskrivelse av drømmemannen er vel også mer enn drøm/fantasti enn en liste med faktiske krav.

 

 

Ahh, jeg siktet vel mer mot en drømmemann av typen man sikter mot å ende opp med, ikke en å dagdrømme om. :icon_lol: En fiktiv drømmemann kan man jo sette langt høyere krav til. :biggrin:

Men hvis vi snakker om oppnåelige drømmer, ville det vært et langt større problem om en fremtidig partner var uenig med meg om hvorvidt han og jeg skulle lage barn sammen. Det er liksom ikke mulig å løse særlig lett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, pika skrev:

Mener vel egentlig at rett kjemi overgår det meste, men man kan jo lage en aldri så liten ønskeliste:

 

- 25-35ish

- Utseende jeg tiltrekkes av

- Liker å trene (samme hva egentlig, men veldig hyggelig om vi kan trene styrke sammen every now and then)

- Morsom

- Har en jobb han trives i

- God til å kline

- Glad i god mat (både hjemme og på restaurant)

- Helst ikke barn

- Lojal

- Glad i å reise

- Omtenksom og hyggelig mot andre mennesker

 

 

@EpleDrue?

Anonymkode: baef7...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet drømmemannen. Og han er både lavere, eldre og ikke helt innafor kravene jeg ville hatt i en sånn liste for et halvt år siden. Allikevel er han helt perfekt gitt 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...