Gå til innhold

Trekker ut noen som får en reading


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

@Eireen

For opp at du er en produktiv person som lett gjør fremgang. Sitter godt i det materielt sett, og er flink økonomisk, og veldig selvstendig.

Du er ikke så aktiv i denne perioden nå, som du pleier å være.

Får tydelig opp ærlighet og kreativitet. Ser en slags forhandling, og sterk personlighet kommer opp i dette.  Dette er en stor avtale, med positivt utfall.

Ser mye kjærlighet rundt deg, og du kommer til å få det virkelig godt!

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Eireen

For opp at du er en produktiv person som lett gjør fremgang. Sitter godt i det materielt sett, og er flink økonomisk, og veldig selvstendig.

Du er ikke så aktiv i denne perioden nå, som du pleier å være.

Får tydelig opp ærlighet og kreativitet. Ser en slags forhandling, og sterk personlighet kommer opp i dette.  Dette er en stor avtale, med positivt utfall.

Ser mye kjærlighet rundt deg, og du kommer til å få det virkelig godt!

Anonymkode: 0a35a...688

Hei😊 litt desperat, innrømmer det, men føler jeg ikke vet min arme råd om dagen! Vil du gi meg en reading? Hvis du får tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Byjenta!

Du har spurt to ganger i tråden, og det er egentlig ikke nødvendig. Enten blir man spådd etter hvert, eller ikke! ;) 

Får opp at noe fra fortiden dukker opp. Og at noen fra tid tilbake tar kontakt.

Du har materiell trygghet, og får dekket dine behov. Du er trygg på deg selv, og dette utstråler du.

Du har suksess i mye av det du foretar deg. Ser også en avslutning på noe, som fører til harmoni.

Ser at ønsker blir oppfylt, og det innebærer enten lange reiser eller flytting

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@poppy

Mange rundt deg skulle gjerne vært i dine sko, er det første jeg får opp!

Du er veldig suksessfull, og hverdagen din har en fin helhet med harmoni.

Du burde unne deg den turen eller reisen som du har tenkt litt på eller  har lyst til!

Det har nettopp vært, eller kommer snart et moralsk valg som du må foreta. Det vil uansett ende godt for deg, fordi jeg ser så mye kjærlighet og lykke!

Ser et tilfredstillende familieliv på deg, samt varig framgang og suksess. Du oppnår dine mål, og føler stor glede, og både indre og ytre harmoni. Så kommer kjærlighet sterkt opp her igjen!

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@mor til tre

Får veldig sterkt opp suksess på deg! En fin helhet og bra avslutning på noe, som gir deg harmoni.

Dine ønsker oppfylles! Ser også turer og reiser på deg.

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.9.2016 at 3.21, AnonymBruker skrev:

@Hapi

Får opp at du er overbelastet for tiden. Du tar på deg for mye og driver deg selv for hardt. Du er nok det man kaller en riktig arbeidsnarkoman. Får opp at du føler det er litt mye akkurat nå, at ansvaret er stort.

Jeg ser framgang og suksess på deg. Ser du etter hvert preges av stor optimisme, energi og styrke. Du fremstår som selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Du er kreativ og benytter deg av dette innenfor noen mål du setter deg.

Etter noen justeringer, vil du kjenne at du er der du ønsker å være. Ser harmoni og kjærlighet, og at du er veldig sympatisk.

Anonymkode: 0a35a...688

Takk for reading, her kommer tilbakemelding :) 
Ja, jeg er overbelastet på en måte, men det handler mest om helse og økonomi, ikke så mye om arbeid. Men jeg går hele tiden å tenker på hva jeg "må gjøre", hva jeg "skulle ha gjort" og bekymrer meg for økonomien, så hodet er fullt av arbeid og bekymringer, eller var det iallefall da du gjorde readingen.

Driver også å frigjør meg fra tanker som har hindret sukssess, og har akkurat begynt å tjene penger på noe som er "mitt" og jeg bruker kreativitet innen dette. At jeg "etter hvert" preges av stor optimisme, energi og styrke, det tror jeg også. Har blitt spådd en "ny start" flere ganger, og dette ser ut til å skje nå, både ang. helse og arbeid.

Og sympati kan du si er noe jeg bruker i dette arbeidet. Om jeg ikke var sympatisk, så kunne jeg ikke gjort det jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Sh999

Jeg får opp positive handlinger opp på deg. Individualisme og viljestyrke!

Du har evnen til og kan lykkes med alt. Du vet hva du ønsker, og du vil også lykkes med det!

Så slipp bekymringene dine, dette vil gå både bra og din vei! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@rundtfingern

Får opp at du har behov en slags selvransakelse. At du trenger å reflektere rundt din situasjon nå. Ser en beslutning du er i ferd med å ta. Dette ender positivt for deg!

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Skelly

Får opp at du du har behov for en pause fra noe. Behov for å trekke deg tilbake og reflektere over en situasjon. Du er på en måte alene i perioder, men det er som regel noe du da selv velger, at du syns det er godt å ha alenetid, og det blir din type meditasjon.

Ser også forflytning på deg, kan være i form av en ferie eller liten reise, kan også være flytting. Ser også noe slags studier eller kurs, og at du er mer dyktig enn du vil gi deg selv kred for.

Får opp at du har det godt, også økonomisk, men at det ligger litt frykt i det å miste det du har.

Får opp sjalusi og stahet. Noen som har litt eiertrang.  Vær obs på dette.

Får også opp et tydelig syn av en kvinne, med mørkt hår med litt lengde. Det er også krøller eller fall i håret. Veldig pen, vakre øyne, og er en person med dybde. Ser briller også på denne personen, kan være i bruk av og til, som typ lesebriller. Det er en så veldig sentral person, at det enten er deg som jeg ser her, eller noen du vil møte som har betydning for deg framover.

Anonymkode: 0a35a...688

Daym. Det var mye som stemte.

Kan nok stemme jeg har bruk for en pause, men jeg ser ingen i nærmeste fremtid. Drømmer meg mye bort da. Synes det er utrolig deilig med alenetid :p. Kan nok stemme at det blir nesten som meditasjon :).

Går på høyskole, håper det stemmer at jeg er flinkere enn jeg tror, for dette ser ikke veldig lyst ut foreløpig, hehe.

Det stemmer at jeg er redd for å miste alt. Det er noe som gnager nokså konstant i bakhodet. Føles liksom som om det kan skje igjen, og jeg er ikke klar for det.

Sjalusi og stahet? Ja, jeg ser den :p. Eiertrangen er noe jeg tar meg i på flere områder.

Mulid det er meg du ser. Har mørkt langt hår med litt bølger og bruker briller som jeg tar av av og til når jeg har migrene. Eller så kan det være venninna mi. Hun er veldig pen og har langt hår, hun bruker lesebriller av og til, har nylig fått nærmere kontakt med henne igjen :). Ikke like mye som det var før, men det kan jo skje.

Interresangt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Sh999

Jeg får opp positive handlinger opp på deg. Individualisme og viljestyrke!

Du har evnen til og kan lykkes med alt. Du vet hva du ønsker, og du vil også lykkes med det!

Så slipp bekymringene dine, dette vil gå både bra og din vei! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Tusen takk kjære deg for at du tok deg tid til og lese meg😊 setter jeg stor pris på! Svaret du gav meg skal jeg ta med videre❤️ Ønsker deg en fin helg☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@foreveralone

Får opp en form for krise, og du har følt motstand og skuffelse, akkurat som om verden raser sammen.

Ser diskusjoner og forhandlinger. Du føler at ikke alle er på din side, men du har en god posisjon her.

Får opp at du er en følsom person, som funderer mye over livet.

Ser en ny start et vendepunkt i livet ditt. Du vil få en hyggelig beskjed.

Ser at noe fra tilbakelagt stadie dukker opp, tror det er en tidligere venn eller kollega.

Du føler at livets skole kan være tøff, nå må du ta frem din styrke! For du har møtt endel motgang, og derfor tviler du litt på deg selv.

Fortvil ikke, for får opp gode utsikter økonomisk! Ser en veldig positiv fremgang. Du gjør innkjøp, og får det materielt godt!

Du vil bruke din kreativitet i jobben du gjør.

Får opp at du har en sterk intuisjon, og bør følge denne.

Du spurte om jobbsituasjon, men føyer på at jeg ser så mye følelser og kjærlighet! En ny og veldig gledelig fase i livet er rett rundt hjørnet!

Anonymkode: 0a35a...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@snippsnapp

Du er på rett vei nå. Husk at for å nå målene, må du handle. Du er inspirert og er fylt med håp!

Får opp et veldig positivt vendepunkt i livet ditt, at noen uventede ting skjer. :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Blåklokkevalsen

Får opp at det er viktig at du holder forpliktelser.

Du må være tålmodig og planlegge langsiktig. Får opp materiell forbedring, som vil skje gradvis.

Ser en ny vending hos deg, lurer på om det kan være innenfor jobb. Ser også en mann som er eldre enn deg, som vil gi deg positiv input. :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Fredagslunch

Får opp at du er sjarmerende og forståelsesfull. Du er også energisk, generøs og sprer glede.  Ser mange følelser i sving, og at du i grunn er vant til å måtte stole på deg selv.

Får opp en avstand, og at du kan for vedkommende kan virke som en uoppnåelig.

Stol på deg selv, og hent styrke fra dine tidligere erfaringer her.

Det er viktig at du holder hodet klart, og ikke lar deg lure. Sett ord på følelsene dine, først da vil du få klarhet i veien videre!

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Magnifiq

Får opp at du er i tenkeboksen. Du trenger ta en viktig beslutning, eller komme til en konklusjon på noe. Derfor har du trukket deg litt tilbake, for å få klarheten du trenger. Så fort du har fått den klarheten du er ute etter, kommer du raskt tilbake som den gledessprederen du er! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...