Gå til innhold

Blør i uke 5.


Celius89

Anbefalte innlegg

Her hvor jeg bor fikk jeg oppfølging med en gang i uke 6..å visst det er litt usikkerhet om hvor langt du er på vei - burde du iallefall få en ul :-) hold oss oppdatert å lykke til :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, deprim skrev:

Her hvor jeg bor fikk jeg oppfølging med en gang i uke 6..å visst det er litt usikkerhet om hvor langt du er på vei - burde du iallefall få en ul :-) hold oss oppdatert å lykke til :-) 

Håper jeg også blir tatt på alvor :)  det skal jeg. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :) Håper spiren holder seg fast. Hadde selv en tidlig SA for 11 mnd. Tidlig ja, men helt forferdelig lell :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frøkenfryd30 skrev:

Lykke til! :) Håper spiren holder seg fast. Hadde selv en tidlig SA for 11 mnd. Tidlig ja, men helt forferdelig lell :(

 

Den er nok reist :( idag kom det litt friskt blod og 2 klumper. Føler meg ikke gravid. Føler meg tom. Ja det er forferdelig uansett. Har ikke hatt matlyst siden lørdag da det begynte. Ska straks reise for å prøve å få meg time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke time idag. Det var så fult. Så de skulle ringe meg når der blir ledig. Jeg har ringt flere plasser 😑 Men nå har jeg begynt å få sterke smerter og blør mer friskt blod. Men det kommer bare når jeg går på do. Hadde forventer meg en større blødning, men mulig den kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Celius89 skrev:

Fikk ikke time idag. Det var så fult. Så de skulle ringe meg når der blir ledig. Jeg har ringt flere plasser 😑 Men nå har jeg begynt å få sterke smerter og blør mer friskt blod. Men det kommer bare når jeg går på do. Hadde forventer meg en større blødning, men mulig den kommer. 

I uke 5 er det så lite enda at det ofte bare er som en forsinket mensen. 

Anonymkode: 462d5...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Celius89 skrev:

Fikk ikke time idag. Det var så fult. Så de skulle ringe meg når der blir ledig. Jeg har ringt flere plasser 😑 Men nå har jeg begynt å få sterke smerter og blør mer friskt blod. Men det kommer bare når jeg går på do. Hadde forventer meg en større blødning, men mulig den kommer. 

Jeg blødde også bare når jeg var på do når jeg mistet. Føler med deg ta, det er veldig trist 😯 sender deg en klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Celius89 skrev:

Ja, sant? Ble veldig usikker etter jeg snakket med henne. Håper de klarer å regne riktig ut i morgen og at jeg får en time. Trenger å vite helt hva som skjer. Blir ganske stresset av å ikke vite når legen sier det kan gå begge veier. 

Takk :)

Hun mente sikkert at barnet er 4 uker. Utifra mensen er du da 6 uker gravid. Begge har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men blør man like mye, eller lengre enn en vanlig mens da? Vi er jo klar for å prøve på nytt med en gang det er mulig.

Takk begge ❤️ Har vært noen tunge dager. Har jo gledet oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg, du har lov til å være lei deg. Sånt er trist, og det er mange som ikke skjønner det siden det "bare" var 5-6 uker. 

En tanke til litt trøst, kanskje, er at en SA er jo ofte kroppen sin måte å rydde på dersom noe ikke er som det skal med fosteret. Sånn sett er det jo bedre at det skjer så tidlig, for det blir jo ikke akkurat lettere lengre frem. Men uansett, trist ja! 

Enda en :klem: til deg! ta vare på deg selv og samboeren din (og få han til å ta litt ekstra vare på deg også), så er dere snart klare for et nytt forsøk :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Celius89 skrev:

Ja, men blør man like mye, eller lengre enn en vanlig mens da? Vi er jo klar for å prøve på nytt med en gang det er mulig.

Takk begge ❤️ Har vært noen tunge dager. Har jo gledet oss.

Så tidlig er det ofte som en mensen. Mange oppdager ikke at de var gravide engang og opplever det bare som om mensen er forsinket.

dere burde la det gå litt tid etter det har stoppet å blø før dere prøver igjen så du er sikker på at den prossessen er over.

Anonymkode: 462d5...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det er greit med en UL uansett for å dobbeltsjekke ? Evt om det er rester igjen?

Anonymkode: b7060...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Marimba skrev:

:klem: til deg, du har lov til å være lei deg. Sånt er trist, og det er mange som ikke skjønner det siden det "bare" var 5-6 uker. 

En tanke til litt trøst, kanskje, er at en SA er jo ofte kroppen sin måte å rydde på dersom noe ikke er som det skal med fosteret. Sånn sett er det jo bedre at det skjer så tidlig, for det blir jo ikke akkurat lettere lengre frem. Men uansett, trist ja! 

Enda en :klem: til deg! ta vare på deg selv og samboeren din (og få han til å ta litt ekstra vare på deg også), så er dere snart klare for et nytt forsøk :) 

Ja vi gledet jo oss over positiv test en stund:/ 

ja, jeg tenker også på at kroppen er jo fantastisk som rydder opp selv. Og at det skjedde tidlig. Hadde vært verre om det skjedde om 2 uker eller mer feks. 

Takk 💕 Ja har fått beskjed om å slappe av å ta det med ro av han. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så tidlig er det ofte som en mensen. Mange oppdager ikke at de var gravide engang og opplever det bare som om mensen er forsinket.

dere burde la det gå litt tid etter det har stoppet å blø før dere prøver igjen så du er sikker på at den prossessen er over.

Anonymkode: 462d5...be1

Nei,hadde jeg ikke prøvd og hatt peiling på syklusen hadde jeg nok ikke merket det så mye. Hadde nok bare reagert over merkelig mensen:p jeg får ekstreme smerter og blør veeldig mye. Så dette har vært ingenting i forhold.

Ja, skal vente til jeg er ferdig å blø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er greit med en UL uansett for å dobbeltsjekke ? Evt om det er rester igjen?

Anonymkode: b7060...9da

Ja, har levert henvisning. Så venter på at de skal ringe meg og en evt time. Greit å sjekke at alt er komt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ringte de fra UL. Men siden jeg har slutten å blø. Ikke har hatt noen plager eller vondt siste dagene. + negativ test så er alt som det skal være. Så skal heller gi beskjed om det endrer seg. Så da er det bare å prøve på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...