Gå til innhold

Kristian Valen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Hvem vinner da, har du en bedre gjetning? :) 

En av de yngre. Samma hvem. Norge vinner ikke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Valen og Kjetil+Kjartan er mine store norske idoler. 

Når jeg argumenterer i tråder så pleier jeg kopiere mange av "argumentene" som jeg har hentet fra deres sketsjer :fnise: Som f.eks "Dette er rein sjikane, og disse hersketeknikkene dine kan du legge igjen i......"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastpresent
På 29.9.2016 den 23.45, Gjest Hapi skrev:

Jeg syns jeg ser at noen andre ville fått 21 dager for det der. Syns politiet virker barnslige og sure på Valen og at de oppfører seg litt slik som de gjør mot store hunder og MC-gjenger.

Og er det ikke merkelig hvor kjapt de er på pletten når Valen er ute og vifter med noe? Her er de jo svært så effektive. Det er et godt tips om man skulle trenge øyeblikkelig hjelp fra politiet å si at Valen er der.

Utrolig godt tips! Neste gang jeg ikke får sove når naboen har fest, ringer jeg politiet og sier at jeg hørte noen imitere Nils Gunnar Lid 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg må bare le... Valen er ute på ville veier nå. "Jeg har alltid hatt den største respekt for politiet, sier Valen i sin forklaring 

Oh really? 😆

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For eksempel... På facebook:

"10 000 kr til de som kjenner og vet hvor disse politifolka bor!"  og "Neste gang tror jeg de vil angre" 

Men forklaringen er jo at han bare ville sende dem blomster.... 🌸 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikkegjestlenger

Da ble han dømt for trusler. I to rettinstanser på rad. Gøy at forsvarer prøver å vinkle det til at en betinget dom er like bra som frifinnelse, men det er nå slik de holder på. 

Så får vi se om Valen klarer å holde seg på matta under prøvetiden. Noe jeg nesten tviler på, stuntene hans har jo kommet regelmessig den siste tiden. 

Han lovet også dyrt og hellig at han skulle forlate Norge, men han har visst glemt det. 

Endret av Ikkegjestlenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Ikkegjestlenger skrev:

Da ble han dømt for trusler. I to rettinstanser på rad. Gøy at forsvarer prøver å vinkle det til at en betinget dom er like bra som frifinnelse, men det er nå slik de holder på. 

Så får vi se om Valen klarer å holde seg på matta under prøvetiden. Noe jeg nesten tviler på, stuntene hans har jo kommet regelmessig den siste tiden. 

Han lovet også dyrt og hellig at han skulle forlate Norge, men han har visst glemt det. 

Han skulle forlate Norge med skuddsikre vester i bagasjen til og med! Og hvis jeg husker rett sto ting så ille til at han og samboeren sov på skift fordi de var så redde etter alt dette politi styret han rotet seg oppi. Forstå den logikken den som kan... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, miss13 skrev:

Men får han komme inn til Usa når han har dom på seg?

Jeg vil ikke tro det? Det er vel det vi har fått høre gjennom hele livet: Har du begått lovbrudd kommer du ikke inn i USA. Men mulig det finnes noen unntak også der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...