Gå til innhold

Erfaring med Huawei Honor 8?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei! Jeg har desperat behov for en ny telefon, og har bestemt meg for å gå bort fra (jævla dritt) iPhone, som jeg har blitt ganske sterkt uvenn med de siste årene. 

Det er selvfølgelig fint med strømsparing og rask telefon og alt det der, men helt ærlig er ikke det jeg bryr meg mest om. Det viktigste er kameraet! Hvordan er kameraet på Huawei? iPhone har ganske bra kamera, så jeg føler at det blir dumt av meg å gå over til et dårligere kamera. Honor 8 har jo to kameraer, gjør det noen særlig forskjell på bildekvaliteten? En annen ting er, hvordan fungerer Huawei i kulda? Min nåværende iPhone (og alle tidligere iphones) har vært elendige når det har vært kaldt, og jeg har ikke engang kunnet legge dem i vinduskarmen uten at de har slått seg av. Her blir det veldig kaldt om vinteren, også innendørs, og det hadde vært praktisk å kunne bruke telefonen inne i det minste.

Jeg har hatt iPhone i 5 år nå, så jeg er helt ærlig litt nervøs for å bytte, men Huawei er jo myyyyye billigere, så jeg antar at jeg får mer for pengene. 

Skriv gjerne andre ting som er positivt med huawei vs iphone. Eller negativt, for den saks skyld, men helt ærlig hater jeg iphone så mye nå at det kommer ikke til å telle så mye for meg. 

Anonymkode: 48721...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke honor 8 eller erfaring med iphone. Men jeg har en honor 6 og den er absolutt den beste telefonen jeg har hatt noen sinne. Jeg hadde fra før en samsung galaxy som holdt litt over året og så ble den treig og batteriet var elendig. Har hatt honor'en min i halvannet år nå og den er fremdeles like rask og batteriet er supert enda. Kameramessig er den helt ok, tar bedre bilder en samboeren min sin iphone 5, men ikke kjempebra bilder til fremkalling. Den har overlevd 10 000vis av fall i bakken og et siklende småbarn som elsker å bite i den. 

Nå var kanskje mitt innlegg litt avleggs og utenfor det du spurte om, men vil tro at honor 8 ikke er en forverring av 6' eren iallefall og den anbefaler jeg på det varmeste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, neon_sun skrev:

Jeg har ikke honor 8 eller erfaring med iphone. Men jeg har en honor 6 og den er absolutt den beste telefonen jeg har hatt noen sinne. Jeg hadde fra før en samsung galaxy som holdt litt over året og så ble den treig og batteriet var elendig. Har hatt honor'en min i halvannet år nå og den er fremdeles like rask og batteriet er supert enda. Kameramessig er den helt ok, tar bedre bilder en samboeren min sin iphone 5, men ikke kjempebra bilder til fremkalling. Den har overlevd 10 000vis av fall i bakken og et siklende småbarn som elsker å bite i den. 

Nå var kanskje mitt innlegg litt avleggs og utenfor det du spurte om, men vil tro at honor 8 ikke er en forverring av 6' eren iallefall og den anbefaler jeg på det varmeste. 

Tusen takk for svar! Har ikke noe å si at det er en eldre modell, som du sier er nok ikke Honor 8 noe verre :) Og det du sier om batterilevetiden høres fantastisk ut, det virker som om iPhone er programmert til å bli dritt når den bikker ett år. :frustrert: Den slår seg av i 17 grader, for da syns den tydeligvis at det er for kaldt. Herregud. 

Anonymkode: 48721...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! Har ikke noe å si at det er en eldre modell, som du sier er nok ikke Honor 8 noe verre :) Og det du sier om batterilevetiden høres fantastisk ut, det virker som om iPhone er programmert til å bli dritt når den bikker ett år. :frustrert: Den slår seg av i 17 grader, for da syns den tydeligvis at det er for kaldt. Herregud. 

Anonymkode: 48721...06a

Nå bor jeg i bergensområdet, så akkurat i forhold til kulde har jeg ikke så mye erfaring, men den haf funket bra på vinteren her i et gammelt trehus med mye trekk. Batteriet er selvsagt ikke så bra som det var når jeg kjøpte den, men med en lading for dagen holder den seg. Samsungen måtte jeg omtrent ha i lader hele tiden på slutten. 

Lykke til med kjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det spiller noen rolle hvilken tlf TS har, når den h*n har hatt i 5 år bare dritt :) Det blir akkurat samme leksa med noe ana også. Og dessuten er det nå to kameraer på iPhone7 som snart lanseres ;) (om jeg ikke husker feil)

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, tdm900 skrev:

Tror ikke det spiller noen rolle hvilken tlf TS har, når den h*n har hatt i 5 år bare dritt :) Det blir akkurat samme leksa med noe ana også. Og dessuten er det nå to kameraer på iPhone7 som snart lanseres ;) (om jeg ikke husker feil)

Selve telefonen er ikke 5 år gammel, men jeg har holdt meg til Apple i 5 år :) Jeg skal ikke ha iPhone 7, kaster heller penger ut av vinduet. 

Anonymkode: 48721...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har haft Samsung men de senaste 2 har varit Huawei. Nu har jag Huawei honor 7, den är rätt tung men fungerar mycket bra. Gillade den jag hade innan mer, den var enbart i plast vilket gjorde den lätt, men jag lyckades trampa sönder den. Vilken Huawei det var minns jag inte, men den kostade runt 2500 kr. Har inget emot Samsung men kör numer med Huawei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...