Gå til innhold

Nesten rimjob på andre date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oi oi oi. Hadde mitt livs første tinder hookup nå i helgen. Dama sugde meg som en gud, deretter fortsatte hun å slikke ballene mine og videre nedover skrukken, mens jeg stønnet høyere og høyere. Da tunga nærmet seg rumpehullet mitt lå jeg bare og klynka som en liten kåt hvalp. Hun slikket ikke ordentlig der nede, men hun var så nære så nære, at det føltes ut som om det var like før. Jeg hadde ikke bedt henne om å gjøre dette, men ga ved lyd tydelig uttrykk for at jeg eeelsket det. Rimming er nemlig en av mine kåteste fantasier. Har aldri opplevd at noen har gjort det på meg før.

Vi har avtalt å møtes igjen. I og med at hun uoppfordret var så nære å  rimme meg på første date, vil det da være uanstendig av meg å be henne om å faktisk gjøre det, eller er det drøyt å be om når jeg vel strengt tatt ikke kunne tenkt meg å rimme henne?

Anonymkode: 908c0...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi oi oi. Hadde mitt livs første tinder hookup nå i helgen. Dama sugde meg som en gud, deretter fortsatte hun å slikke ballene mine og videre nedover skrukken, mens jeg stønnet høyere og høyere. Da tunga nærmet seg rumpehullet mitt lå jeg bare og klynka som en liten kåt hvalp. Hun slikket ikke ordentlig der nede, men hun var så nære så nære, at det føltes ut som om det var like før. Jeg hadde ikke bedt henne om å gjøre dette, men ga ved lyd tydelig uttrykk for at jeg eeelsket det. Rimming er nemlig en av mine kåteste fantasier. Har aldri opplevd at noen har gjort det på meg før.

Vi har avtalt å møtes igjen. I og med at hun uoppfordret var så nære å  rimme meg på første date, vil det da være uanstendig av meg å be henne om å faktisk gjøre det, eller er det drøyt å be om når jeg vel strengt tatt ikke kunne tenkt meg å rimme henne?

Anonymkode: 908c0...c1b

Ja, da er det ikke noe du burde spørre om. Før du har gjort det klart at hun ikke får det samme i retur.

Ikke spør, la henne selv styre hvor langt hun vil gå.

Anonymkode: 161be...6a5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville ikke bedt om det. Dere har så vidt begynt å bli kjent med hverandre. I tillegg ønsker du ikke å gjøre det samme på henne. Bli godt kjent først, før du forteller om denne fantasien din. Du kan risikere å skremme henne bort om du dumper det på henne for tidlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Er ikke rimming ulovlig i Norge? Du bør undersøke det før du evt. begir deg ut på farlig farvann. Utrolig leit å måtte ha noe slik på rullebladet resten av livet bare fordi du ble kåt som en valp.

Anonymkode: dfe45...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke rimming ulovlig i Norge? Du bør undersøke det før du evt. begir deg ut på farlig farvann. Utrolig leit å måtte ha noe slik på rullebladet resten av livet bare fordi du ble kåt som en valp.

Anonymkode: dfe45...b2d

:nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor MÅ han være villig til å rimme henne tilbake for å spør om å få en rimjob? Betyr det at alle menn som vil ha en bj må suge en pikk også for at det skal "være likt"? 

Anonymkode: 0214f...dac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor MÅ han være villig til å rimme henne tilbake for å spør om å få en rimjob? Betyr det at alle menn som vil ha en bj må suge en pikk også for at det skal "være likt"? 

Anonymkode: 0214f...dac

Ja om de krever det så, hvis dama sier hun ikke liker det og mannen allikevel krever det. Dette gjelder blowjob og analsex også. 
Da får han oppleve det selv og vite hvordan det er før han krever at andre skal gjøre det. 

Anonymkode: 624d0...768

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/13/2016 at 3:04 PM, AnonymBruker said:

Hvis du rimmer henne først, så kan du kanskje be om det :) 

Anonymkode: 9991c...157

Hvorfor?

Anonymkode: d26ab...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/13/2016 at 3:12 PM, Ewe said:

Hvorfor vil du ikke gjøre det på henne, når ønsket om at hun skal gjøre det på deg er så stort?

Kanskje fordi alle mennesker ikke er like og det kan være ting man ønsker å oppleve selv om man ikke ønsker å utfære de?

Anonymkode: d26ab...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja om de krever det så, hvis dama sier hun ikke liker det og mannen allikevel krever det. Dette gjelder blowjob og analsex også. 
Da får han oppleve det selv og vite hvordan det er før han krever at andre skal gjøre det. 

Anonymkode: 624d0...768

Han krever det jo ikke og han sa jo selv at hun virket veldig interessert i rumpa hans siden hun slikket så langt nede. Det er ingenting galt i å spørre. Hun skal jo ikke gjøre noe hun ikke vil. Men hvis han tenner på å bli slikket i rumpa og hun tenner på å gjøre det så skjønner jeg ikke hvorfor han "må" være villig til å gjøre det tilbake. Jeg er en jenter som elsker å gi rimjobs men kunne aldri tenke meg å motta en.

Anonymkode: 0214f...dac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke rimming ulovlig i Norge? Du bør undersøke det før du evt. begir deg ut på farlig farvann. Utrolig leit å måtte ha noe slik på rullebladet resten av livet bare fordi du ble kåt som en valp.

Anonymkode: dfe45...b2d

Nei, det ble legalisert da Frp kom i regjering, akkurat som segway og lakrispiper. 

Anonymkode: f55b9...4a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt tidlig å spørre om sånt allerede nå, men det kommer vel an på hva slags forhold dere har, og hvilken tone det er mellom dere. Jeg er uenig i at du må gjøre det på henne, hvis hun skal gjøre på det på deg. Sex skal vel være nytelse for begge to. Alle tenner ikke på det samme. Så lenge man ønsker, og ikke krever, ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2016 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Vi har avtalt å møtes igjen. I og med at hun uoppfordret var så nære å  rimme meg på første date, vil det da være uanstendig av meg å be henne om å faktisk gjøre det, eller er det drøyt å be om når jeg vel strengt tatt ikke kunne tenkt meg å rimme henne?

 

Du trenger ikke å spørre MEN det er vel lov å si at du nøt hvert sekund fra forrige gang.

Kanskje du kan ta "dusj" mens hun er hos deg. Da vet hun at du har vasket deg ordentlig og hun er villig til å gå enda nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ble legalisert da Frp kom i regjering, akkurat som segway og lakrispiper. 

Anonymkode: f55b9...4a0

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimming er livsfarlig. Ofte vil en fysisk reaksjon være når en mann slikkes i kaviarstjerna at hullet åpnes litt mer fordi man slapper av i muskelen. Resultat...høy risiko for å slippe en promp.

Anonymkode: e26ba...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det må jo være lov å fortelle sexpartnere hva du liker. Det er ikke bare greit, det er riktig. Vær forberedt på at hun kan bli skuffet dersom du ikke vil gjøre det samme med henne. At hun nesten rimmer deg KAN være et subtilt hint om at hun vil at du skal gjøre det med henne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...