Gå til innhold

Veet barberspray


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei !

Er det noen som har prøvd barberskummet du sprayer på, og så skal skylle av ? Altså uten å barbere ??

Dette er vel bare tull dette å ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd det....... det funker i og for seg greit.

Tips fra meg til deg!

Når du sprayer på, stå i dusjen. Det er nemlig umulig og treffe kun leggen, og du vil da få skum på badematter o.l.

OBS! Gulvet blir glatt.....

OG; dette f....skapet skal jo virke i noen minutter, og da kan du ikke sitte (da søler du) og ikke gå (da begynner skummet og renne). *ler*

Når det skal fjernes bruker du en svamp (følger med),

ta da bare små områder (hvis ikke vil du på ny fjerne skum fra gulv/badematter om du ikke gjør dette i dusjen).

Hårveksten kom tilbake etter like lang tid som bruk av vanlig høvel. Det var heller ikke merkverdig mykere som reklamen sier. Jeg har brukt hele boksen min, men kjøpte ikke flere. Venus fra Gillette funker best for late Qlio som liker ting enkelt og greit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Qlio........Sprayet på på baderomsgulvet for har ikke tålmodighet til å stå i dusjen i ti minutter som jeg måtte la det virke. Holdt på å skli i det etterpå. Blir piggsvin veldig fort, men nå har jeg bare prøvd den en gang så skal vente å se om jeg gidder å kjøpe den en gang til

Flasken var dyr synes jeg, men lukten var ikke så ille. Den med citrus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har prøvd både skum, krem og gele fra Veet og må si at jeg var aller mest fornøyd med geléen. Den skal bare virke fem minutter, er lett å påføre jevnt og renner ikke.

Skummet fjernet ikke alle hårene mine, så jeg vil anbefale geléen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I en test kk hadde ble nair krem/gel kåret til de beste.. har prøvd kremen.. den va myye bedre enn veet sin og smøre ut og lukter ikke så vondt!! Men er ening i at det vokser like fort ut igjen.. men for min del syns jeg hårene virket noe mykere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NaNaNa

Leggene mine forble to-dagers-stubbete, de, så jeg løp og kjøpte min vanlige krem i stedet. Men er Nair altså bedre? Hmm, kanskje man skal prøve.

Obs! Jeg var uheldig og fikk litt av skummet på genseren - og den ble bleket! Så pass på med klær også, ikke bare glatte gulv!

Og hvis du rister flaska ordentlig for bruk så renner ikke skummet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...