Gå til innhold

Beste dermaroller hjemmebruk


carianne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Her er en del spørsmål og svar om dermaroller: https://www.dermaspa.no/dermaroller-guiden/sporsmal-og-svar/

Der er det svar på hvor mange nåler og om titan er bedre osv osv

En rulle bør ha 192 nåler eller mindre. Titan eller stål har samme effekt, men titan er ikke bedre. Start med en rulle på 0.5 mm og ikke kortere nåler da kortere nåler ikke gir effekt.

Jeg har kjøpt der siden de har white lotus, har brukt det merket i mange år før denne behandlingen ble vanlig i Norge. Mange komersielle aktører på markedet selger produkter som ikke er trygge å bruke med denne behandlingen og de kan ikke produktet de selger. Siden jeg har vært oppmerksom på det så viste jeg godt hva man bør kjøpe og ikke. Jeg begynte å behandle før i det hele tatt noen her til lands viste hva dermaroller var , venninnene mine trodde jeg var gal ;) Derfor var jeg nødt til å sette meg inn i det på en helt annen måte, og det er jeg utrolig glad for nå da mange blir lurt. Det hadde sikkert jeg også blitt hadde jeg ikke vist bedre. 

Du kan godt spørre meg om det er noe du lurer på, så kan jeg svare så godt jeg kan eller slå opp i en av bøkene mine i om microneedling ;)

Anonymkode: 1728c...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min rulle piper og skriker når jeg bruker den, det er så irriterende. Skal det være sånn?

Anonymkode: 0e6fd...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/26/2016 at 17.46, AnonymBruker skrev:

Min rulle piper og skriker når jeg bruker den, det er så irriterende. Skal det være sånn?

Anonymkode: 0e6fd...40f

Har du latt den ligge i alkohol? Den pleier å pipemer av det. Jeg sprayer mine og da piper de ikke så mye. Men ellers så er det veldig vanlig at rullen lager litt lyd. Skal rulle meg i dag med en helt ny lotusrulle så jeg skal se om den piper :) 

Anonymkode: 1728c...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/25/2016 at 20.05, carianne skrev:

Stemmer det at huden ser verre ut en uke ca etter rullinga? 

Nei, men det er vanlig at man blir litt rød i huden etter en behandling. Vet ikke hva du mener med at huden blir værre en uke etter? Får du kviseutbrudd? Du må ikke rulle over aktive utbrudd da det kan spre bakteriene. 

Ved medisinsk dermarulle behandling så vil huden kanskje skalle av litt, men en hjemmebehandling er ikke så hard så det er ikke så vanlig. 

Anonymkode: 1728c...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...