Gå til innhold

Er du en god nordmann og hater Russland over alt på jord slik norsk media vil du skal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du en god nordmann og hater Russland over alt på jord slik norsk media vil du skal?

Anonymkode: 7e851...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blergh... Blir litt lei av slike tråder som kun starter med en latterlig setning uten noen form for dokumentasjon eller kilder.

Anonymkode: de765...aa8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du russisk, TS?

Anonymkode: add5f...49e

Nei 

Anonymkode: 7e851...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blergh... Blir litt lei av slike tråder som kun starter med en latterlig setning uten noen form for dokumentasjon eller kilder.

Anonymkode: de765...aa8

Si meg har du noen gang sett norsk media si noe positivt om Russland\russere ?

Anonymkode: 7e851...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si meg har du noen gang sett norsk media si noe positivt om Russland\russere ?

Anonymkode: 7e851...dca

Er det ikke det du ønsker med tanke på at du skriver man er en god nordmann om man hater Russland?

Anonymkode: de765...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke det du ønsker med tanke på at du skriver man er en god nordmann om man hater Russland?

Anonymkode: de765...aa8

At du ønsker negativ omtale mener jeg.

Anonymkode: de765...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke poste link til 5 positive saker om Russland som aldri har blitt nevnt i norsk media da, TS? Helst på engelsk, for jeg kan ikke russisk. 

Anonymkode: add5f...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Russland! Har studert og jobbet der i nesten 4 år, og gråt da jeg måtte flytte hjem. Savner landet og folket - nydelig land med varme og hyggelige mennesker...

Anonymkode: 8c799...a88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en del anti-russisk propaganda i vestlig media de siste årene. De som ikke følger så godt med på hva som faktisk skjer i verden har nok fått et negativt inntrykk av Russland, men de som er opptatt av faktabaserte nyheter forstår nok at Russland får ufortjent mye kritikk.

Jeg tror demoniseringen av Russland har sammenheng med konflikten i Syria, hvor USA støtter militante jihadister og Russland støtter den syriske regjeringen. For å få folkets støtte til å føre en slik krig, må motparten demoniseres og bildet må kompliseres.  

Anonymkode: 2906b...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en del i Russland gjennom årene og goddamn, det meste er passe fucked up der altså.

Anonymkode: 8862e...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger Russland. 

IS har ikke mye de skulle ha sagt med Putin i ryggen. Hehe. :essen2:

Anonymkode: 87afc...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.9.2016 at 14.42, AnonymBruker skrev:

Er det ikke det du ønsker med tanke på at du skriver man er en god nordmann om man hater Russland?

Anonymkode: de765...aa8

Nei jeg sier at norsk media aldri har noe annet en negativ omtale om Russland. 

Det er så tydelig ensformet at det ikke er mulig å kunne stole på noe som blir sagt om Russland når det kommer fra norsk media. 

Anonymkode: 7e851...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, jeg hater Putin og Russland. Jeg hater også høyreekstreme og Donald Trump, er for et mangfoldig samfunn og å hjelpe flyktninger i nød, mer penger til miljø (for å bekjempe klimaforandringene), Holocaust-senteret, de fattige, organisasjoner for lesbiske og homofile samt feministiske initiativ. 

Jeg mener også at den største trusselen mot demokratiet i dag er kvinner som blir trakassert på Internett.

Du vet, sånne meninger som alle oppegående personer som ikke får informasjonen sin fra RT og tvilsomme sider på Internett har. 

Anonymkode: 86ccd...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sukk, og folk klager altså over at forumet her blir mer og mer kjedelig og dødt.

Man kan vel ikke akkurat klandre folk for at de ikke gidder å være her på forumet lenger, spesielt ettersom slike idiotiske og latterlige tråder stadig dukker opp...

Anonymkode: 8438b...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2016 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Er du en god nordmann og hater Russland over alt på jord slik norsk media vil du skal?

Anonymkode: 7e851...dca

Nå føler jeg ikke at Russland er mer uthengt i norsk presse enn andre land, dog rasler Putin mer med sablene enn hva han burde og jeg ser han som en farligere leder enn hva jeg liker da han i for stor grad søker makt og innflytelse for å føde eget ego, slike menn er grunn til å være skeptisk mot når de inntar lederroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...