Gå til innhold

Prøvde å ta selvmord i fylla


Lanista1984

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Nå var du søt...

Kjempesøt. Du forstår hvis du vil :) 

Anonymkode: 9470b...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 9.9.2016 den 22.16, AnonymBruker skrev:

En kompis, som var rimelig deppa fordi han var dumpa av ungdomskjæresten, hengte seg i slipset sitt på fest. Da hadde en gjeng sittet og diskutert om det var mulig å henge seg i et slips eller om det glatte stoffet ville gi etter på grunn av tyngden tidligere på kvelden. Heldigvis var døra til dass åpen, og en av de mindre fulle festdeltakerne så det rett etter at han hadde hengt seg, og fikk holdt han oppe mens noen andre hentet kniv slik at de fikk skåret han ned.

Fyren hadde aldri vært depressiv, men også tidligere gjort idiotiske ting i spritfylla. Så han var helt avholds i bortimot ett år, og har etter det ikke rørt noe sterkere enn rødvin.

Jeg har selv hatt episoder hvor jeg har blitt veldig ustabil/psycho når jeg har drukket sprit, så eneste spriten jeg drikker er en enslig drink eller en liten akevitt. Ellers holder jeg meg til vin.

Anonymkode: 49b18...aaa

Man kan kontakte mentalhelses hjelpetelefon eller Kirkens SOS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2016 den 13.08, Lanista1984 skrev:

Vi hadde drukket litervis med en slags risvin, jeg ikke kjente effekten av fra før. Den var ny for meg og de andre. Vi var ikke i Norge og vi er i militæret, så det kan ta litt av.

Det eneste jeg husker er at noen slo meg i ansiktet. Før det hadde jeg en kniv i munnen. Jeg har det litt tøft, men jeg trodde aldri at jeg ville finne på noe sånt. Jeg er skremt. At jeg jeg kunne finne på noe sånt?

Har dere noen lignende historier fra venner etc? Jeg er redd dette var veldig spesielt og at ingen kjenner til noe lignende. Jeg kan fortsatt kjenne smaken av metallet, men jeg husker nesten ingenting. Jeg måtte sy sting både på tungen og i innsiden av kinnet. Går det an å være så destruktiv uten å være ved bevissthet? Neste morgen måtte jeg holde to hender rundt vannflasken. Jeg var helt ute.

Jeg har ikke drukket siden da.

 

Du kan kontakte mentalhelses hjelpetelefon eller Kirkens SOS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2016 den 13.44, Lanista1984 skrev:

Jeg er en av de som ikke legger så mye vekt bak diagnoser.

Ja, for det er mye bedre å spørre anonyme folk på internett enn å høre på fagpersoner.

Hvordan vet du forresten at du prøvde å ta selvmord hvis det du skriver er alt du husker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...