Gå til innhold

Glemte å kaste søppel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp dratt på ferie, og kom på at jeg glemte å kaste søpla på rommet. Noe som ikke hadde vært et problem i seg selv, hadde det bare ikke vært for at jeg kastet laks og diverse mat opp i der. Jeg bor sammen med andre, og er livredd for at lukta vil spre seg til hele huset. Og jeg har ikke lyst til å be de jeg bor med om å gå inn på rommet. Hva skal jeg gjøre?!

Anonymkode: 58d60...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be de du bor med ta det, eller få et familiemedlem eller en venn til å komme å kaste det.

Anonymkode: 4383c...1a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hjelp. Alternativet er at du forpester hele huset med mugg og råtelukt og får et økonomisk ansvar for nedvasking. 

Bli voksen og oppfør deg voksent eller flyytt hjem til mamma. 

Anonymkode: 6c215...fe7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hun bor med andre, så kan hun ikke akkurat sende inn et familiemedlem i deres leilighet. Si fra til dem at du glemte det og at dersom det begynner å lukte kan de kaste det. Kan vel ikke være så grusomt

Anonymkode: 2b9df...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom hun bor med andre, så kan hun ikke akkurat sende inn et familiemedlem i deres leilighet. Si fra til dem at du glemte det og at dersom det begynner å lukte kan de kaste det. Kan vel ikke være så grusomt

Anonymkode: 2b9df...5a3

Jo, fisk kan bli akkurat så grusomt. :opplyser: 

TS: Enten må du godta at noen låser seg inn hos deg og tømmer søpla, eller så må du godta å bli sett på som årets verste kollektivboer/hybelboer og at rommet ditt (og kanskje resten av huset) kommer til å lukte råtten fisk i evigheter - evt. at samboerne dine eller huseier likevel må bryte seg inn på rommet ditt for å bli kvitt faenskapen. Ditt valg, og egentlig ikke noe å spørre om her. Det finnes i alle fall ingen lure triks som på magisk vis kan få fisken til å la være å råtne og stinke ut hele huset. 

Anonymkode: 291a2...3dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, fisk kan bli akkurat så grusomt. :opplyser: 

 

Anonymkode: 291a2...3dc

Nå siktet jeg til situasjonen, ikke fisken

Anonymkode: 2b9df...5a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, tekjerringa skrev:

Det kommer makk i det etterhvert. Du MÅ få noen til å kaste det. 

Hvordan går det til? Mark kan ikke oppstå fra intet, den blir jo klekket. Marken må komme seg dit først

Anonymkode: 2b9df...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo be et familiemedlem om å kaste det. De har jo tilgang på boplassen din når de andre er tilstede. De har vel sett verre ting. 

Anonymkode: b7e04...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 5.9.2016 at 19.55, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det til? Mark kan ikke oppstå fra intet, den blir jo klekket. Marken må komme seg dit først

Anonymkode: 2b9df...5a3

Fluer... ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...