Gå til innhold

Har ikke glede av sex lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at kjæresten min slo opp med meg for 8 måneder siden, så har jeg ikke hatt glede av sex. Jeg har hatt sex 3 ganger etter han. Men ikke mer. Siste gangen var i starten av mai måned. Jeg er singel men det kunne jo være deilig å hatt sex iblant, men jeg sier nei til alle som tilbyr seg. Har ikke lyst å ha sex uten at jeg vet at det er en som er spesiell for meg. Er jeg unormal her? 

Anonymkode: f95c3...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Etter at kjæresten min slo opp med meg for 8 måneder siden, så har jeg ikke hatt glede av sex. Jeg har hatt sex 3 ganger etter han. Men ikke mer. Siste gangen var i starten av mai måned. Jeg er singel men det kunne jo være deilig å hatt sex iblant, men jeg sier nei til alle som tilbyr seg. Har ikke lyst å ha sex uten at jeg vet at det er en som er spesiell for meg. Er jeg unormal her? 

Anonymkode: f95c3...4b0

Nei.

Anonymkode: 91a50...9e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, syns ikke du er unormal.  Jeg må ha følelser for den jeg har sex med for å klare å slappe av, slippe meg løs og nyte. 

Du kommer nok til å få lyst på sex igjen når tiden er rett for deg. I mellom tiden får du elske deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du bare har vært uheldig med de du har hatt sex med. Kan være at dem har mindre utstyr enn exen og da blir det selvfølgelig ikke det samme. Finn noen med et svært redskap så vil nok gleden være der øyeblikkelig!

Anonymkode: 3041a...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter at kjæresten min slo opp med meg for 8 måneder siden, så har jeg ikke hatt glede av sex. Jeg har hatt sex 3 ganger etter han. Men ikke mer. Siste gangen var i starten av mai måned. Jeg er singel men det kunne jo være deilig å hatt sex iblant, men jeg sier nei til alle som tilbyr seg. Har ikke lyst å ha sex uten at jeg vet at det er en som er spesiell for meg. Er jeg unormal her? 

Anonymkode: f95c3...4b0

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: 91a50...9e2

Du er ikke unormal.. Alle reagerer ulikt i forbindelse med et samlivsbrudd. Noen finner ut at det å kaste seg ut i datingverdenen igjen er det beste, menst andre trenger tid på å finne tilbake til seg selv og bearbeide alle følelsene rundt det som skjedde. Vi er så ulike i våre reaksjoner, men det gjør deg ikke unormal. Det gjør deg menneskelig. Om du hadde en sterk tilknytning til partneren din, så kan det ta tid før følelsene du har/hadde for partneren din forsvinner. Du er kanskje sensitiv av natur - et følelsesmenneske. Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver og kan ikke annet enn å snakke av egne erfaringer. Sexlysten kommer tilbake når du er klar for det. Underbevisstheten er en merkelig ting, og selv om du føler deg klar, så er du kanskje ikke kommet helt dit ennå. En ide kan jo være å prøve litt dating. For å kjenne om du er komfortabel med det. Bitene faller nok på plass etterhvert. Bare vær tålmodig og stol på deg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter at kjæresten min slo opp med meg for 8 måneder siden, så har jeg ikke hatt glede av sex. Jeg har hatt sex 3 ganger etter han. Men ikke mer. Siste gangen var i starten av mai måned. Jeg er singel men det kunne jo være deilig å hatt sex iblant, men jeg sier nei til alle som tilbyr seg. Har ikke lyst å ha sex uten at jeg vet at det er en som er spesiell for meg. Er jeg unormal her? 

Anonymkode: f95c3...4b0

Jeg er som deg, men jeg skjønner ikke hvordan du ha klart å ha sex med tre andre etter han siden du ennå ikke er klar følelsesmessig. Det hadde aldri jeg klart.  8 måneder er ikke mye hvis du var ordentlig knyttet til han.

Så, mitt råd til deg er : bli glad i deg selv, styrk deg selv, les gode bøker , se filmer, få ny inspirasjon, kanskje studer noe , kurs, ta opp en hobby etc. Så vil dette med kjærlighet og følelser komme av seg selv etterhvert. Du har ingen grunn til å stresse. Har selv levd i sølibat i årevis, har hatt en spesiell i tankene, har lyst å møte noen igjen, men klarer ikke å være intim med noen uten at følelsene er der. Jeg er veldig kresen/selektiv, men synes det er mye bedre enn å være med noen jeg ikke vil ha 100%.

Ta vare på deg selv, så skjer det når du minst venter det, men det kan ta tid. Det er jo derfor at ekte kjærlighet kan være så sterk, det er ikke noe man kjenner med hvermann liksom...Vær tålmodig.

Anonymkode: b00ab...008

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er som deg, men jeg skjønner ikke hvordan du ha klart å ha sex med tre andre etter han siden du ennå ikke er klar følelsesmessig. Det hadde aldri jeg klart.  8 måneder er ikke mye hvis du var ordentlig knyttet til han.

Så, mitt råd til deg er : bli glad i deg selv, styrk deg selv, les gode bøker , se filmer, få ny inspirasjon, kanskje studer noe , kurs, ta opp en hobby etc. Så vil dette med kjærlighet og følelser komme av seg selv etterhvert. Du har ingen grunn til å stresse. Har selv levd i sølibat i årevis, har hatt en spesiell i tankene, har lyst å møte noen igjen, men klarer ikke å være intim med noen uten at følelsene er der. Jeg er veldig kresen/selektiv, men synes det er mye bedre enn å være med noen jeg ikke vil ha 100%.

Ta vare på deg selv, så skjer det når du minst venter det, men det kan ta tid. Det er jo derfor at ekte kjærlighet kan være så sterk, det er ikke noe man kjenner med hvermann liksom...Vær tålmodig.

Anonymkode: b00ab...008

Det er sant. Jeg kjenner meg igjen i hva du skriver. Jeg har hatt sex med 2 andre på 8 måneder. Men 2 ganger med en av dem. Jeg følte at det var galt for meg å ha sex når jeg hadde eksen i tankene mine. 

Jeg knyttet meg veldig til han uten at jeg ville det. Beste er å følge følelsene. Det som jeg tror er lurt er å distansere seg litt fra dating nå. Jeg har datet litt i det siste, for så å finne seg selv igjen. Jeg vil ikke ha hvem som helst. 

Bra å høre at mine tanker ikke er unormale. Jeg tenker som deg. Takk for svar. 

Anonymkode: f95c3...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du bare har vært uheldig med de du har hatt sex med. Kan være at dem har mindre utstyr enn exen og da blir det selvfølgelig ikke det samme. Finn noen med et svært redskap så vil nok gleden være der øyeblikkelig!

Anonymkode: 3041a...1d7

Eksen hadde større utstyr enn de andre. Men det var ikke det som gjør meg mindre lysten på andre Jeg trodde i starten at eksen hadde lite utstyr. For første gangen vi hadde sex så fikk han den ikke opp og da virket den ganske liten. Men jeg elsket han allikevel. Jeg tenkte om han hadde liten så betydde det ingenting for jeg elsket personen. 

Anonymkode: f95c3...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...