Gå til innhold

Vondt i arret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et arr på foten, etter et inngrep (de gikk inn i venen via foten). Det er et par år siden. Men nå har jeg plutselig, ut av det blå, vondt der. Det blir rødt hvis jeg trykker ved siden av, og blodårene rundt er ikke blå (som de andre lengre bort), men rosa/røde. Er det normalt eller!? Hva kan skje med et arr, liksom?

Anonymkode: 5f347...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et arr på foten, etter et inngrep (de gikk inn i venen via foten). Det er et par år siden. Men nå har jeg plutselig, ut av det blå, vondt der. Det blir rødt hvis jeg trykker ved siden av, og blodårene rundt er ikke blå (som de andre lengre bort), men rosa/røde. Er det normalt eller!? Hva kan skje med et arr, liksom?

Anonymkode: 5f347...56f

Høres ut som arrvev, det kan gjøre vondt lenge.  Hvis det er så gale vondt ta kontakt med legen. 

Anonymkode: f3acb...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som arrvev, det kan gjøre vondt lenge.  Hvis det er så gale vondt ta kontakt med legen. 

Anonymkode: f3acb...84e

Men greia er at det ikke har gjort vondt, det er noe som skjedde idag. Det er såpass at det blir litt som å få en strekk i foten. 

Anonymkode: 5f347...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldemort tenker på deg!

Neida. Arr kan gjøre vondt og være stramt en stund, komme og gå. Ring legen i morgen og hør :) 

Anonymkode: 4c202...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Voldemort tenker på deg!

Neida. Arr kan gjøre vondt og være stramt en stund, komme og gå. Ring legen i morgen og hør :) 

Anonymkode: 4c202...f34

Visste at det skulle komme en Harry Potter-kommentar :fnise: Selv om jeg ser på enkelte av kirurgene som voldemorter, så er det nok ikke årsaken.

Jeg orker ikke å dra til legen, tror ikke det er noe farlig, er vel mest nysgjerrig på hva som kan være årsaken siden det faktisk er ganske vondt.

Anonymkode: 5f347...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...