Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt svangerskapsforgiftning i andre svangerskap men ikke første?

er i uke 26 med nummer 2 og blodtrykket har blitt ustabilt tiltross for blodtrykksmedisiner... Og lurer på om det kan være en begynnende s.forgiftning?

Anonymkode: 2f691...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette synes jeg ikke du skal sitte og lure på her på KG. Du vil bare få masse synsing fra folk. Jeg synes definitivt du skal ta kontakt med legen din så fort som mulig og legge frem bekymringen din. Kanskje du blir innkalt til en ekstra undersøkelse, evt bare for å bli beroliget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Million skrev:

Dette synes jeg ikke du skal sitte og lure på her på KG. Du vil bare få masse synsing fra folk. Jeg synes definitivt du skal ta kontakt med legen din så fort som mulig og legge frem bekymringen din. Kanskje du blir innkalt til en ekstra undersøkelse, evt bare for å bli beroliget.

Har fått time i morgen og spør mest av nysgjerrighet. Har hørt at man ikke kan få det i andre svangerskap om man ikke hadde det i første. Men jordmor mumlet noe om det.

Klarer helt fint å skille synsing på KG og fakta fra fagfolk:)

Anonymkode: 2f691...091

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan helt fint få SF i andre svangerskap selv om man ikke hadde det i første. Fint at du skal til legen :)

Anonymkode: e12f3...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det påvist når jeg allerede lå inne for å bli igangsatt på overtid mee nr to. Med nr tre fikk jeg moderat svangerskapsforgiftning og ble innlagt to ganger. Ble til slutt igangsatt i uke 37

Anonymkode: 42e9d...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for å få svangerskapsforgiftning i andre svangerskap er lågare om ein ikkje har hatt det før, men det er likevel mulig å få det. Lykke til på legetimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...