Gå til innhold

Når orgasme ikke starter fødselen, er man da ikke klar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orgasme kam starte en fødsel, HVIS mormunnen er moden og kroppen din er klar, sies det. Vel, nå har jeg forsøkt flere ganger (jeg er 2 dager på overtid) og ingenting skjer. Betyr det at min mormunn overhodet ikke er moden, og at det derfor mest sannsynlig ikke vil skje i nærmeste fremtid i det hele tatt? Må jeg forberede meg på igangsetting rett og slett? Erfaring anyone? Hilsen desperat og utålmodig førstegangs 😂

Anonymkode: 0f42c...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver det selv, orgasme kan sette igang fødsel. Det betyr ikke at det må skje selv om kroppen er klar og du er moden. Fødselen kan begynne i morgen eller du må settes igang, dessverre umulig å forutsi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har INGENTING Å SI. Overhodet ingenting. Du skal nærmest være i aktiv fødsel for at det skal hjelpe på

Anonymkode: d7ea5...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier har det ingenting å si.

Når det er sagt kan fødselen starte når som helst, selv om du ikke har tegn (det gjorde min første, den startet av seg selv dagen før igangsettelsestimen) og det å settes i gang trenger ikke være ille (med nr 2 var jeg så moden at de bare kunne ta vannet, jeg trengte aldri drypp og fødselen var over på to timer, veldig greit). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...