Gå til innhold

Bedremeg


Christina82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, har henne også på facebook da jeg kjenner henne litt :)

 

Hun er helt ok. Har ingen dårlige inntrykk iallefall. 

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne godt i begynnelsen, men så gikk hun over til å være veldig 'anstrengt' og tilgjort spesielt på snapchat. I tillegg ser man tydelig at hun tar etter clickbait-kusina si på måten hun fisker etter klikk på. "Jeg orket ikke mer...!! Lese mer...?? Klikk her!" Da får jeg litt noia..

 

Så jeg sluttet å følge henne for en god stund siden.

Endret av Bond
Og/å feil :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

I starten leste jeg bloggen, helt til jeg ble obs på sånne "dramatiske overskrifter" og innlegg som som bare sa A, men ikke B. Og det er så kjedelig- du klikker inn på et innlegg som virker til og være dramatisk utifra overskriften og så er det ikke det.... (hun er vel bare en maaaaange bloggere som holder på sånn🙁) .

Men ellers så liker jeg ho på snap🙂 Virker som ei jordnær dame der. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Syns det er kjipt at hun har opplevd alt hun har opplevd. Unner ingen å ha en alkoholisert mor og en pedofilidømt far. Men skulle ønske hun kun ta på seg et par andre roller enn bare offerrolle hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.8.2016 at 1.49, ninab82 skrev:

Noen som følger henne på blogg og snap? 

Hva syns dere? 

Liker henne veldig godt!!! Hun er seg selv 100%. En EKTE blogger! Jeg heier på henne. Spør man om noe på Snap så får man koselige og positive svar tilbake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, maipai skrev:

Syns det er kjipt at hun har opplevd alt hun har opplevd. Unner ingen å ha en alkoholisert mor og en pedofilidømt far. Men skulle ønske hun kun ta på seg et par andre roller enn bare offerrolle hele tiden.

Det hun har i bagasjen sin har vi ingen forutsetninger eller en pekepinn på hvordan hun skal uttrykke seg. Hun sitter DEFINITIVT ikke å sutrer over dette. KLART hun er et offer!! Hun er offer for grov omsorgssvikt, og jeg unner henne å få det ut av "systemet" sitt, om det noengang lar seg gjøre... Det er ikke mange blogginnlegg som omhandler dette, og om det kommer slike innlegg så bør vi støtte henne. Syns hun har vært råflink til å ta tak i seg selv og komme seg videre. Det var nok IKKE en lett avgjørelse å reise fra barna for å begynne sakte men sikkert å jobbe med seg selv. Nå bor begge fast hos henne, hun har fått en FLOTT utdannelse, en snill og kjekk kjæreste og fast jobb utenom bloggen. Jeg syns hun har vært fantastisk sterk og er det fortsatt. ❤️ Hadde jeg hatt et snev av hennes vilje, et snev av hennes treningsmotivasjon. Hun er en super mamma i følge det jeg kan se. Og hun viser oss at det er LOV å kose seg når det er helg. Jeg har bare godt å si om Hilde, selv om hun er kusina til AB....som jeg ikke har helt sansen for. Dét blir too much... Så Hilde, om du leser dette: Jeg digger deg!!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for innlegg som omhandler barn, samt spekulasjoner. Minner om at man ved diverse påstander skal legge ved link eller lignende. 

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Viking-girl skrev:

Det hun har i bagasjen sin har vi ingen forutsetninger eller en pekepinn på hvordan hun skal uttrykke seg. Hun sitter DEFINITIVT ikke å sutrer over dette. KLART hun er et offer!! Hun er offer for grov omsorgssvikt, og jeg unner henne å få det ut av "systemet" sitt, om det noengang lar seg gjøre... Det er ikke mange blogginnlegg som omhandler dette, og om det kommer slike innlegg så bør vi støtte henne. Syns hun har vært råflink til å ta tak i seg selv og komme seg videre. (...)

Mitt inntrykk er at hun inntar offerrollen litt for ofte. Jeg skjønner jo at hun er et offer. Og jeg jeg syns det er grusomt at hun har måtte oppleve det hun har opplevd. Men nå kjenner jeg til henne på flere måter enn via bloggen...

Hvis folk får positivitet ut av å følge henne; supert! Men jeg får ingenting bra ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, visste ikke at faren var pedofil:( Jeg digger henne uansett, syns hun er en bra dame:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...