Gå til innhold

Han må flytte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg har datet nå siden mai fortalte meg igår at han tenker på å flytte ca 7 timer unna her jeg bor. Han jobber her men han ville ha en plass langt unna jobb for å være på når han har fri.. Så det vil si at vi ikke får tilbringe noe tid sammen mer 🙄 Er veldig, veldig glad i han, men jeg har jobb her, pluss at jeg er alenemor til 2 små. Så for min del blir det ikke aktuelt å flytte.. For meg så virker det ikke akkurat som at han er noe interessert i å være sammen med meg i det hele tatt når han sier han må flytte for å unngå stress? Skal jeg bare si ifra om at vi må kutte ut alt her og nå, så det ikke blir enda vanskeligere den dagen han eventuelt flytter? 

Anonymkode: ea6fc...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil han flytte 7 timer unna der hvor han jobber for å unngå stress? :blink:

Anonymkode: cafa6...1ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses. 7timers reisevei til jobb høres veldig stressende ut. Hva rømmer han egentlig fra? 

Anonymkode: 9bdc2...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er slik at han jobber i 3 uker her hvor jeg bor så har han 14 dager fri. For å unngå maset fra jobb så ville han ha seg en plass å slappe av på 

Anonymkode: ea6fc...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jobben mase på han når han har fri? Høres ut som han heller bør bytte jobb enn å flytte. 

Klarer bare ikke å se logikken i å flytte så langt unna for å komme vekk fra jobben. Høres ut som han har andre motiver for å flytte. 

Anonymkode: 9bdc2...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres absolutt ikke ut som at han planlegger en fremtid med deg i alle fall. Jeg hadde satt hardt mot hardt her og sagt at hvis han flytter, så ser ikke du perspektivet med ham. Be ham forklare til deg hvordan han ser for seg fremtiden.

Når jeg gjorde det med to menn som plutselig fikk for seg fikse ideer, ''rømte'' de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...