Gå til innhold

Hva tenker du om first price?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det er jo smart og billig om du har lite penger. Spesielt om du studerer borte, og må kjøpe mat/husholdnings selv.

First Price tøymykner er praktisk, det koster 6-7 kr og du får en 1L!  

Anonymkode: 6e801...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Har faktisk aldr prøvd tøymykneren til F.P. Er den god? Tenkt den er som vann med liiitt lukt i😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er jo smart og billig om du har lite penger. Spesielt om du studerer borte, og må kjøpe mat/husholdnings selv.

First Price tøymykner er praktisk, det koster 6-7 kr og du får en 1L!  

Anonymkode: 6e801...e2d

At de har faktisk veldig mange gode produkter til en billig penge!

Ikke bare for studenter, men barnefamilier som trenger penger til andre ting, som f.eks. klær til barn som stadig vokser.

Jeg elsker f.eks. tacoen, de har sånt tacokit til under en tier, der følger det med både krydder, saus og skjell :) Kjøper first price lomper til, mais på boks, litt ferdigkuttet salat og cherrytomat, og kyllingkjøttdeig... Billig fredagskos :)

Anonymkode: 72755...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det er jo identisk som originalproduktet, og noe lages til og med på samme sted, det er bare pakka dårligere så det varer kortere. Så yay til first price!

Anonymkode: 6bd4f...403

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de har faktisk veldig mange gode produkter til en billig penge!

Ikke bare for studenter, men barnefamilier som trenger penger til andre ting, som f.eks. klær til barn som stadig vokser.

Jeg elsker f.eks. tacoen, de har sånt tacokit til under en tier, der følger det med både krydder, saus og skjell :) Kjøper first price lomper til, mais på boks, litt ferdigkuttet salat og cherrytomat, og kyllingkjøttdeig... Billig fredagskos :)

Anonymkode: 72755...a47

Og det skal kyllingen lide for? En kjøttdeig koster 39 kr. Det er INGEN grunn til at man skal kjøpe prior.

Anonymkode: 4302d...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye av det er jo identisk som originalproduktet, og noe lages til og med på samme sted, det er bare pakka dårligere så det varer kortere. Så yay til first price!

Anonymkode: 6bd4f...403

Kilder??

Anonymkode: 4302d...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper taco fra first price. Og hvitløksbaguetter. 

Anonymkode: 4302d...4c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kilder??

Anonymkode: 4302d...4c2

Ingen som jeg kan linke til, men kjæresten min jobba på Maarud, og da laga de First Price potetgull på de samme maskinene. Så da antok jeg det ikke er det eneste stedet det gjøres, pluss at det må jo produseres et sted, da fortrinnsvis et sted som allerede har utstyr til det. Lages jo ikke på en First Price-fabrikk! :P Har også lagt merke til at produksjonssted/produsent er det samme. Typ "Produsert hos Prior" på kyllingen. NB: Ikke et reeelt eksempel, jeg bare husker at jeg har sett det på bla Tacokrydder, men husker ikke hva det sto.

Anonymkode: 6bd4f...403

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som jeg kan linke til, men kjæresten min jobba på Maarud, og da laga de First Price potetgull på de samme maskinene. Så da antok jeg det ikke er det eneste stedet det gjøres, pluss at det må jo produseres et sted, da fortrinnsvis et sted som allerede har utstyr til det. Lages jo ikke på en First Price-fabrikk! :P Har også lagt merke til at produksjonssted/produsent er det samme. Typ "Produsert hos Prior" på kyllingen. NB: Ikke et reeelt eksempel, jeg bare husker at jeg har sett det på bla Tacokrydder, men husker ikke hva det sto.

Anonymkode: 6bd4f...403

Dette er for såvidt noe riktig. First Price is lages (gjorde i hvert fall for noen år tilbake da min samboer jobbet der) på Hennig Olsen is sine fabrikker. Men! Det er selvfølgelig et men her. De bruker egne råvarer og egne oppskrifter. Isen er derfor totalt forskjellig, selv om den lages på samme fabrikk og i samme maskiner.

Anonymkode: e2296...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

First price laks har vel vunnet best i test nå nylig? Bruker i alle fall den masse, smaker som all annen frossenfisk synes jeg. Jeg liker ikke gulosten,  men den er produsert hos Synnøve finden.  Liker ikke den heller.. 

Slik jeg har forstått det er alle produktene produsert gis ulike, kjente merker. Eks Synnøve Finden og Prior. Ikke farlig med andre ord ;) 

Anonymkode: f304d...298

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at noe av det er helt ok, men andre ting ikke.

Samme med andre billigmerker.

Jeg trodde at endel av det,kjøttprodukter og egg for eksempel, kommer fra de store produsentene, men at det er produkter som ikke er perfekte. At eggene ikke har rett størrelse osv. Nå ble jeg usikker, men på mange av produktene står det jo "produsert for Prior" osv.

Jeg synes egentlig at billigmerkene har fått et ufortjent dårlig rykte. Alt er jo ikke bra, men det er jo ikke sånn at det er dårlig kvalitet nødvendigvis bare fordi det står First price på pakken.

Anonymkode: 22ebf...8c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er jo smart og billig om du har lite penger. Spesielt om du studerer borte, og må kjøpe mat/husholdnings selv.

First Price tøymykner er praktisk, det koster 6-7 kr og du får en 1L!  

Anonymkode: 6e801...e2d

De har noen ok produkter og noe dritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at noe av det er helt ok, men andre ting ikke.

Samme med andre billigmerker.

Jeg trodde at endel av det,kjøttprodukter og egg for eksempel, kommer fra de store produsentene, men at det er produkter som ikke er perfekte. At eggene ikke har rett størrelse osv. Nå ble jeg usikker, men på mange av produktene står det jo "produsert for Prior" osv.

Jeg synes egentlig at billigmerkene har fått et ufortjent dårlig rykte. Alt er jo ikke bra, men det er jo ikke sånn at det er dårlig kvalitet nødvendigvis bare fordi det står First price på pakken.

Anonymkode: 22ebf...8c4

Ja. 

Ang. egg. Samme produsent, men annensortering. Går bare på størrelse, ikke kvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fruktmüslien deres. :hjerte:

Kan heller ikke skjønne at f.eks. kylling skal være noe annerledes om det er First Price. Kyllingen vet jo ikke hvilken emballasje den skal pakkes i etter sin død, og jeg tviler meget sterkt på at noen oppdretter kyllinger bare for et eneste produktmerke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

First Price ostepop er god :) 

Anonymkode: 1370f...909

Veeeeeeldig god 😃👍

Anonymkode: c354e...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tilstå at jeg kan ikke huske at jeg noengang har kjøpt et First Price produkt. Det er mulig eksmannen min kjøpte kokt skinke (pålegg) fra det merket noen ganger, men det er alt. Har ellers aldri vært borti noe av det. Har liksom tenkt at det er kjipe greier med dårligere smak og dårligere kvalitet... Eller jo forresten! Jeg kom på et produkt fra First Price som jeg har kjøpt; papirlommetørkler! Sånne man har i veska f.eks, eller snyter seg med når man er forkjølet. Det var selvfølgelig like greit som noe annet papir man får kjøpt av Kleenex.

Nå i det siste har jeg begynt å tenke litt mere over kostnaden på ting, særlig matvarer, og jeg lurer på om jeg skal begynne å velge First Price i blant og teste det ut... det er jo uten tvil mye billigere. Jeg har også begynt å bruke Kiwi og Rema framfor andre, dyrere butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...