Gå til innhold

Hjelp meg forstå denne..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Historien: Matchet på Tinder. Snakka daglig i noen uker før vi møttes. Det utviklet seg til en 4 timers lang, veldig hyggelig date. 
Både på meldinger og date har han virket veldig interessert. Spurt mye om meg, fortalt mye om seg selv og har husket mer eller mindre alt jeg har sagt til ham (tatt opp ting jeg har sagt på et senere tidspunkt). 
På daten ble det til litt småkyssing og hand-holding. Ila daten har han allerede "booket" seg date 2 og 3.
Date 2 skulle ha vært i går, men han spør om vi kan utsette (kom med forslag til ny dag - fair nok). 
Vi melder litt frem og tilbake om kvelden, og så blir det merkelig. 

Vi har en intern vitsing om å finne ting.
Han skriver at etterpå (etter det vi har planlagt å gjøre på daten) kan han kanskje gjemme undertøyet vårt og så kan jeg finne det. Og spør hva jeg synes. Han følger opp med at han gjerne vil se meg den kvelden, men fornuften sier ham det er en dårlig idé da jeg skal på jobb om morgningen og han skal rekke et fly. 
Jeg gir bare et kort typ "takk, men nei takk"-svar. Etter det kommer det unnskyld melding, at han mistet hodet i noen sekunder og at han egentlig ikke er sånn.

Hva ville dere ha tenkt? Mistet han bare hodet et øyeblikk eller er han kun etter sex?
I know ingen egentlig kan svare, men jeg sliter med å se historien objektivt nå..

Anonymkode: 83162...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, du vil ikke møte han pga den vitsen om trusene? Jeg tror ikke han mente det slik som at det bare var for å komme i buksene på deg. Kanskje en icebreaker, en vits? Jeg sender mange slike meldinger men det er ikke for at jeg vil ha meg noe, det er mest for å ha det litt gøy, for å bryte isen litt istedet for de vanlige kjedelige meldingene 😊 Ville ikke tatt det der så hardt altså

Anonymkode: f87b2...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg mobilnummeret hans, så skal jeg ringe og spørre hva han mente med det. Du klarer jo tydeligvis ikke å spørre han selv

Anonymkode: f8444...416

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mistet litt av spenningen hvis han var så direkte så tidlig. Alle vet at menn er kåte og ønsker sex så fort som mulig, men det er vel ikke nødvendig å si det på melding etter 1, date? Det blir litt turnoff for meg ihvertfall.

Anonymkode: 17d6b...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han er bare ute etter sex, men jeg tror nok han er noe merkelig

Anonymkode: 4839b...ca6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han er lysten på sex, betyr ikke det at han kun er ute etter det. Jeg tok initiativ til sex på min samboer og meg sin andre date. Ikke fordi jeg kun var ute etter sex, for som sagt; vi er samboere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...