Gå til innhold

Han jeg dater er på overnatting hos vennina si


Elineja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ikke problemet.

Om du ikke har tillit til kjæresten din så bør dere ikke være sammen i utgangspunktet da tillit bør vær grunnmuren i et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er ærlig om hvor han overnatter, hvem hun er etc. gi mannen en sjanse.
ingen tillitt = ingen forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvorfor skulle de hatt sex en time, og han deretter svarte deg? Hvor løs trenger denne pene damen å være?

Jeg og bestevennen min sover ofte sammen, det vil si, når vi er på en tur sammen hvor vi trenger overnattingsmuligheter, så ligger vi på samme rom ol. Jeg har kjæreste, har hatt det i over et år, han har ei jente han driver å ligger med. Den ene gangen måtte vi nesten dele seng, men vi fant mulighet.. han sov på gulvet, haha. ❤ Vi har vært i utlandet sammen, og på andre turer. Vi er så gode venner, vi har vært bekjente et år nesten før vi ble venner. Aldri vært noe i mellom oss. Så mange ganger på fylla sammen, og aldri skjedd noe. 

Du KAN stole på kjæresten din. Spør han rett ut, si at du ikke liker situasjonen. Men for han som lever i realiteten av det, er det helt sikkert ikke noe stor sak. Tror du overtenker noe veldig. Og det er veldig lett å overtenke. 

Det som kan hjelpe, er å gjøre noe. Gå deg en tur med høy musikk, ta deg en lang dusj,lakker negler ol. Gjør ting der du ikke sitter rolig å tenker. 

Anonymkode: 29287...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og bestevennen min sover ofte sammen, det vil si, når vi er på en tur sammen hvor vi trenger overnattingsmuligheter, så ligger vi på samme rom ol. Jeg har kjæreste, har hatt det i over et år, han har ei jente han driver å ligger med. Den ene gangen måtte vi nesten dele seng, men vi fant mulighet.. han sov på gulvet, haha. ❤ Vi har vært i utlandet sammen, og på andre turer. Vi er så gode venner, vi har vært bekjente et år nesten før vi ble venner. Aldri vært noe i mellom oss. Så mange ganger på fylla sammen, og aldri skjedd noe. 

Anonymkode: 29287...4f4

Dette er ikke normalt.

Anonymkode: abc40...e66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke normalt.

Anonymkode: abc40...e66

Hva er det du definerer som unormalt ved dette?

Anonymkode: 29287...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du definerer som unormalt ved dette?

Anonymkode: 29287...4f4

Vel, jeg er 100%enig at dette er alt annet enn vanlig og normalt.

Helt utenkelig I alle forhold /relasjoner jeg har hatt å sove sammen med motsatt kjønn om man er I forhold!  Helt fundamentalt og usagt at dette et uakseptabelt.

  Viser grunnleggende lite respekt for partner og uendelig naivt.   Hadde jeg hostet opp" du, jeg skal på weekend tur med Daniel til helgen,  vi sover  så klart på samme rom,  gidder du hente meg på flyplassen "? til kjæresten min hadde han trodd det hadde rablet for meg.    Rimelig barnslig opplegg "Åhhh vi er bare såååååå gode venner vi, så driter I partner, gidder han ikke godta mitt veldig tette "vennskap med Rolf så er han ikke verdt der".

Grow the f up, å være voksen innebærer å forstå at man må gi glipp!  vite  hva som teller, lojalitet og å konsentrere seg.  

Anonymkode: accdd...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er 100%enig at dette er alt annet enn vanlig og normalt.

Helt utenkelig I alle forhold /relasjoner jeg har hatt å sove sammen med motsatt kjønn om man er I forhold!  Helt fundamentalt og usagt at dette et uakseptabelt.

  Viser grunnleggende lite respekt for partner og uendelig naivt.   Hadde jeg hostet opp" du, jeg skal på weekend tur med Daniel til helgen,  vi sover  så klart på samme rom,  gidder du hente meg på flyplassen "? til kjæresten min hadde han trodd det hadde rablet for meg.    Rimelig barnslig opplegg "Åhhh vi er bare såååååå gode venner vi, så driter I partner, gidder han ikke godta mitt veldig tette "vennskap med Rolf så er han ikke verdt der".

Grow the f up, å være voksen innebærer å forstå at man må gi glipp!  vite  hva som teller, lojalitet og å konsentrere seg.  

Anonymkode: accdd...2b7

 jeg har aldri "driti" i partneren min. Kjæresten min kjenner bestevennen min, vi ble kjent via kjæresten min. Og kjæresten min stoler på han. Han har aldri spurt hva vi har drevet med om vi har vært borte en helg engang, fordi han vet hat kan stole på oss. :) Vi har det bare gøy. Jeg elsker kjæresten min, men den dagen han prøver å bestemme eller bli sur for at jeg er med venner, må jeg nesten takke for meg. Vil ikke være innelåst med kjæresten bare for at vi er sammen.

Anonymkode: 29287...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...