Gå til innhold

Bodyshop aloe serien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke problemhud lengre, men får fort sorte prikker og hormonelle kviser på haken. 
Liker ikke fete produkter på huden. Har begnt å bruke en krem fra Rå organic skincare. Sevje serien og synes den kremen er helt super. 
Men så trenger jeg rens... Har tenkt på aloe renseskummet fra The Bodyshop. Noen som har testet den? Ser den inneholder sodium laureth sulfate, men er det virkelig så uttørkende som mange skal ha det til?

 

Anonymkode: 0ce5e...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, NP svarer jeg ikke direkte på spørsmålet ditt men; jeg sverger til bodyshop produkter. Jeg har hud som høres ut på din beskrivelse veldig lik ut. Jeg brukte aloeveraserien tidligere, men i vintermånedene ga den meg ikke nok fuktighet. Jeg gikk da over til vitamineE serien(lys rosa). Denne fungerer veldig godt for meg. Bruker en kremet ansiktsvask som jeg har stående i dusjen. Smører på og bruker en sånn hvit ansiktssvamp med litt struktur og spyler med vann. 

Anonymkode: 9ea34...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar likevel. :-) Jeg har slitt med tørr og sensitiv hud lenge. Men ærlig talt, etter å ha prøvd sevjekremen fra Rå organic skincare er huden min faktisk blitt balansert. Har og en fet hud så trenger lette ikke fetende produkter. Men rensene fra det merket er nokså dyre...  derfor tenkte jeg på the bodyshop og aloe serien da den er uparfymert. 

Anonymkode: 0ce5e...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...