Gå til innhold

Burde jeg ta et hint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i et par måneder. Alle datene, bortsett fra de to første, har foregått hjemme hos han. Samme rutine hver gang: middag, sex (som vi har hatt siden 4 date) og så spør han om jeg vil overnatte. 

Han tar alltid initiativ til ny date, men nå begynner jeg å føle at vi snart må gjøre noe annet kanskje? Men når jeg foreslår dette sier han bare at han syntes det er diggere å "slappe av hjemme".

Dårlig tegn eller? Har allerede vært gjennom et helvetes år med en fyr som kun ville ha meg som tømmemaskin, og jeg orker ikke det igjen. 

Anonymkode: ff85d...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, ikke bare menn som gjør sånt. Husker jeg holdt på med en dame en gang for mange år siden. Hun var veldig sky og var virkelig ukomfortabel sammen med andre. Jeg prøvde faktisk å dra henne med meg ut et sted, men hun ville alltid kun være hjemme, enten hos meg eller hos henne. Altså, jeg ser ikke på meg selv som en "people person", men det ble alt for ekstremt. Det hører med til historien at det der ikke varte veldig lenge (det var bare en av tingene som ble veldig feil for meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Tja, ikke bare menn som gjør sånt. Husker jeg holdt på med en dame en gang for mange år siden. Hun var veldig sky og var virkelig ukomfortabel sammen med andre. Jeg prøvde faktisk å dra henne med meg ut et sted, men hun ville alltid kun være hjemme, enten hos meg eller hos henne. Altså, jeg ser ikke på meg selv som en "people person", men det ble alt for ekstremt. Det hører med til historien at det der ikke varte veldig lenge (det var bare en av tingene som ble veldig feil for meg).

Men jeg tenkte mer på om han bare vil ha meg som en sexmulighet frem til drømmedama hans dukker opp.. Er sånn det føles nå. Hvordan skal man bli bedre kjent og ta det videre ved å bare sitte hjemme i sofaen og ikke gjøre noe annetsammen iblant? 

Anonymkode: ff85d...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg tenkte mer på om han bare vil ha meg som en sexmulighet frem til drømmedama hans dukker opp.. Er sånn det føles nå. Hvordan skal man bli bedre kjent og ta det videre ved å bare sitte hjemme i sofaen og ikke gjøre noe annetsammen iblant? 

Anonymkode: ff85d...7fb

Skjønner deg veldig godt, jeg, sier ikke noe på det. Og jeg gikk også lei av bare å sitte hjemme med henne, dårlig måte å bli kjent på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bare bruker deg sikkert. Følg magefølelsen din. den har allerede startet å fungere når du lager en tråd her.

Jeg må også beklage over mitt kjønns ekkle oppførsel nok en gang, menn er noen svin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å vite om han bare er sånn sammen med deg eller om han generelt alltid bare vil være hjemme. Spør ham? For meg ville interessen uansett dalt ganske fort hvis han var en som bare ville sitte i sofaen.

Anonymkode: 07638...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å si mtp det du skriver. Det står nesten ingenting om det. I don't know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...