Gå til innhold

Søke ny jobb etter 7 mnd i fast jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Byttet jobb på nyåret etter mange år i samme firma. 

Tok en sjanse da stillingen så veldig spennende ut, noe den også er. Men jeg trives ikke med arbeidsmiljøet. 

Jeg har lyst å søke nye jobber men hvordan vil det ta seg ut på cv'en... Februar 16- til nå liksom? 

Tenkte først å vente et par år men tror ikke jeg orker det.... Skulle ønske jeg ikke begynte der😭😥

Anonymkode: 4ad11...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare søk på andre jobber du. Har gjort det selv etter fire mnd i fast jobb pga dårlig miljø. Veldig fornøyd med det i etterkant. 

Anonymkode: 563a1...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Byttet jobb på nyåret etter mange år i samme firma. 

Tok en sjanse da stillingen så veldig spennende ut, noe den også er. Men jeg trives ikke med arbeidsmiljøet. 

Jeg har lyst å søke nye jobber men hvordan vil det ta seg ut på cv'en... Februar 16- til nå liksom? 

Tenkte først å vente et par år men tror ikke jeg orker det.... Skulle ønske jeg ikke begynte der😭😥

Anonymkode: 4ad11...a34

Om arbeidsmiljøet er totalt feil for deg så ville jeg nok ha krøpet til korset og spurt tideligere arbeidsgiver om de kunne ta deg inn igjen.

Bumerang annsatte er ikke så uvanlig lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare søk på andre jobber du. Har gjort det selv etter fire mnd i fast jobb pga dårlig miljø. Veldig fornøyd med det i etterkant. 

Anonymkode: 563a1...1fe

Men spurte de ikke på intervju om hvorfor du ville søke ny jobb etter så kort tid? Hva svarte du da? 

Har jo heldigvis 8 år på samme arbeidsplass fra før så CV er ikke helt på tur liksom....

 

ts

Anonymkode: 4ad11...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sweety pie skrev:

Hvordan er arbeidsmiljøet?

Det er personer som forsurer hele miljøet. Alle er klar over det men ingen gjør noe. Tidligere leder sluttet bla pga dette- fikk jeg vite i ettertid. Såååå det er lite sannsynlig at ting vil bli bedre. Vi snakker mobbing😥

Anonymkode: 4ad11...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...