Gå til innhold

Gravid app


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke gravid apper bruker dere? Hvilken liker du best?

Anonymkode: cd449...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, kan apper bli gravide? Urovekkende. Hva slags prevensjon bør man gi appene for at de ikke skal formere seg som ild i tørt gress? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Jøss, kan apper bli gravide? Urovekkende. Hva slags prevensjon bør man gi appene for at de ikke skal formere seg som ild i tørt gress? 

Var dette det beste du klarte å lire av deg på ditt andre innlegg? Gå og heng på språkforumet, det er det rette stedet for rettskrivningsdiskusjoner.

TS: har brukt pregnancy+ Den er helt grei, men tipper du kan finne noe bedre.

Anonymkode: a8b10...99c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt BVGravid. Veldig grei og du trenger egentlig ikke å opprette en bruker.

Anonymkode: 3ac7d...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var dette det beste du klarte å lire av deg på ditt andre innlegg? Gå og heng på språkforumet, det er det rette stedet for rettskrivningsdiskusjoner.

TS: har brukt pregnancy+ Den er helt grei, men tipper du kan finne noe bedre.

Anonymkode: a8b10...99c

Jeg synes p+ er fantastisk med tanke på bilder, men skrev du inn din faktiske termindato da? Den regner jo litt annerledes enn de norske appene slik at man er litt kortere på vei. Men svangerskapet er vel litt kortere også da..

Anonymkode: 3ac7d...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var dette det beste du klarte å lire av deg på ditt andre innlegg? Gå og heng på språkforumet, det er det rette stedet for rettskrivningsdiskusjoner.

TS: har brukt pregnancy+ Den er helt grei, men tipper du kan finne noe bedre.

Anonymkode: a8b10...99c

Også så sinna da. I enkelte tilfeller gir det å dele ordet eller ikke fullstendig ulik mening og det kan skape litt morsomme bilder i hodet. Sånn som med ananasbiter og ananas biter. Det har ingenting med rettskrivningsdiskusjon å gjøre. Er du virkelig så humørløs og hormonell at du ikke klarer å se humoren i det? Er det virkelig mulig å bli så sur? Beklager så meget at jeg støtet Dem med min sarkasme da. 

Endret av Spekulasjoner&hets
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...