Gå til innhold

Gucci Soho Disco eller Gucci GG Marmont matelassé mini?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei så jeg har lyst på en av disse veskene men klarer virkelig ikke bestemme meg for hvilken av dem! Disco bag er litt større som er et pluss, men den er også mer populær som trekker litt ned. I tillegg synes jeg at Marmont matelassé ser litt mer eksluksiv ut, kanskje litt mer pyntet enn Disco. Det er forsåvidt er et pluss men samtidig gjør det den kanskje litt vanskeligere å bruke til hverdags. Hva synes dere?
 

GG Marmont matelassé

Soho Disco

308364_A7M0G_1000_001_080_0031_Light-Soho-leather-disco-bag.jpg

448065_DRW1T_1000_001_054_0064_Light-GG-Marmont-matelass-mini-bag.jpg

Anonymkode: 0daf4...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Loveheartx

Absolutt den øverste (Disco bag). Fordi den er litt mer diskret og anvendelig, etter min mening. Synes også skinnet i denne vesken er penere, den ser liksom litt mattere ut enn den nederste som ser mer glinsete ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg har disco bagen selv, og ville helt klart valgt den på nytt. Særlig om du skal bruke den til hverdagsveske, for den rommer utrolig mye mer enn det ser ut som! De ekstra centimeterne gir utrolig mye mer plass. Jeg var ogaå usikker på grunn av populariteten (jeg kjøpte den for to år siden, etter IT-bølgen hadde lagt seg), men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke har ofrer akkurat det en tanke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og disco vesken og er veldig fornøyd. Siden den er ganske populær vil du kunne selge den for mye mer hvis det skulle vært aktuelt. Synes og faktisk at den er den mest pyntede av de to og ikke minst mer tidløs og klassisk. Tror det er kalveskinn eller lammeskinn på den nederste og da får den veldig lett merker også. Også synes jeg rett og slett ikke den nederste er særlig fin.

Anonymkode: b6430...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Da blir det nok Disco, bare å vente på lønning:engel:

Anonymkode: 0daf4...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.8.2016 at 21.19, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar alle sammen! Da blir det nok Disco, bare å vente på lønning:engel:

Anonymkode: 0daf4...8fb

Bra valg. Modellen er finere og du vil ikke få like fort merker etter negler osv i læret.

Anonymkode: d554d...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...