Gå til innhold

Chihuahua som får skikkelig ereksjon heeele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Dollyådi skrev:

Forstår argumentet. Hadde jeg hatt meg selv og en hund å passe på så ok men hvordan forklarer små barn ar hunden har en ereksjon, flere ganger daglig, som gjør at den ikke kan være med på lek for han står som forsteinet  i sin egen situasjon. Den er bokstavligtalt til gulvet. Her er det snakk om saker som gjør at hunden ikke klarer bevege seg. 

 

1 minutt siden, Dollyådi skrev:

Forstår argumentet. Hadde jeg hatt meg selv og en hund å passe på så ok men hvordan forklarer små barn ar hunden har en ereksjon, flere ganger daglig, som gjør at den ikke kan være med på lek for han står som forsteinet  i sin egen situasjon. Den er bokstavligtalt til gulvet. Her er det snakk om saker som gjør at hunden ikke klarer bevege seg. 

 

1 minutt siden, Dollyådi skrev:

Forstår argumentet. Hadde jeg hatt meg selv og en hund å passe på så ok men hvordan forklarer små barn ar hunden har en ereksjon, flere ganger daglig, som gjør at den ikke kan være med på lek for han står som forsteinet  i sin egen situasjon. Den er bokstavligtalt til gulvet. Her er det snakk om saker som gjør at hunden ikke klarer bevege seg. 

 

1 minutt siden, Dollyådi skrev:

Forstår argumentet. Hadde jeg hatt meg selv og en hund å passe på så ok men hvordan forklarer små barn ar hunden har en ereksjon, flere ganger daglig, som gjør at den ikke kan være med på lek for han står som forsteinet  i sin egen situasjon. Den er bokstavligtalt til gulvet. Her er det snakk om saker som gjør at hunden ikke klarer bevege seg. 

 

1 minutt siden, Dollyådi skrev:

Forstår argumentet. Hadde jeg hatt meg selv og en hund å passe på så ok men hvordan forklarer små barn ar hunden har en ereksjon, flere ganger daglig, som gjør at den ikke kan være med på lek for han står som forsteinet  i sin egen situasjon. Den er bokstavligtalt til gulvet. Her er det snakk om saker som gjør at hunden ikke klarer bevege seg. 

Det ingen galt  at ungene lærer dette her. Sånn er naturen :)

 

Anonymkode: 55fa3...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen gode råd annet enn å kontakte veterinær. Skjønner godt at du reagerer. Har ukastrert hannhund selv (stor hund) og jeg hadde synes det du beskriver hadde vært ekkelt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

forstår det. Vil du at jeg legger ut et bilde av hvordan hunden vår oppfører seg flere ganger daglig? Eller om mulig, på grunn av kort avstand, vil du låne hunden en dag sånn at du ser hvordan det er før du gir svar?

jeg prøver kun å oppnå skikkelige svar med denne tråden.

Hvordan vi oppdrar han osv burde ikke, si ifra om jeg tar feil,bli påvirket av negative kommentarer her.

 

 

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Det ingen galt  at ungene lærer dette her. Sånn er naturen :)

 

Anonymkode: 55fa3...305

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dollyådi skrev:

jeg prøver kun å oppnå skikkelige svar med denne tråden.

Hvordan vi oppdrar han osv burde ikke, si ifra om jeg tar feil,bli påvirket av negative kommentarer her.

 

 

 

 

Da er du litt hårsår, det har vært gode råd her, ingen kritikk. Og det er bare fint at ungene dine lærer at det ikke alltid passer å leke/kose med hunden.

Anonymkode: 55fa3...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill kastrert ham, for det der er unormalt. Dvs jeg hadde en hund engang med lignende problem, og fikk rett og slett avsmak på hele bikkja til slutt. Han ble kastrert dom 3-åring av medisinske årsaker og det hjalp ikke en dritt mot adferdsproblemene som hadde festet seg for godt. Din er 7 mnd gammel og du bør kastrere før adferden setter seg! Snakk med en vet. og ikke underdriv problemet. Kanskje de sier ja til kastrering

 

Anonymkode: 50444...b94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres ikke normalt ut nei. Regner med du har snakket med veterinær nå. Hva sier de? Jeg tror jeg ville kastrert så fort som mulig her for dette høres jo slitsomt ut for din hund også. 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der høres ikke normalt ut nei. Regner med du har snakket med veterinær nå. Hva sier de? Jeg tror jeg ville kastrert så fort som mulig her for dette høres jo slitsomt ut for din hund også. 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

Fikk ikke snakket med veterinær i dag, hun i resepsjonen kunne ikke svare. Har avtalt tidspunkt for samtale PR telefon i morgen. 

Dette er skikkelig plagsomt for både oss og hunden ja, så håper at vi får hjelp på en eller annen måte. 

Kommentarer om at ungene kan lære at det ikke er alltid de kan kose med hunden og at jeg er hårsår forstår jeg ikke. Om de vil kose når han er i den tilstanden er ok for meg, men de blir jo redde! Snabben er mørk lilla, glinsende, pulserende og lenger enn føttene. Hunden står og jukker ukontrollert i luften til han får utløsning. Etterpå går det minst en halvtime før ting normaliserer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dollyådi skrev:

Fikk ikke snakket med veterinær i dag, hun i resepsjonen kunne ikke svare. Har avtalt tidspunkt for samtale PR telefon i morgen. 

Dette er skikkelig plagsomt for både oss og hunden ja, så håper at vi får hjelp på en eller annen måte. 

Kommentarer om at ungene kan lære at det ikke er alltid de kan kose med hunden og at jeg er hårsår forstår jeg ikke. Om de vil kose når han er i den tilstanden er ok for meg, men de blir jo redde! Snabben er mørk lilla, glinsende, pulserende og lenger enn føttene. Hunden står og jukker ukontrollert i luften til han får utløsning. Etterpå går det minst en halvtime før ting normaliserer seg. 

Sånn er det å ha hund og barn, du får ingen sympati av meg. Jeg lover deg at det er skikkelig/mer plagsomt for hunden, slutt opp å syt. snakk med ungene dine, finn ut av du skal gjøre forhold til hunden (og barna for den gangs skyld).

Lykke til med samtalen med dyrlege-selvom jeg mener du burde å ta med han til undersøkelse.

Jeg håper det ordner seg :)

Anonymkode: 55fa3...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det å ha hund og barn, du får ingen sympati av meg. Jeg lover deg at det er skikkelig/mer plagsomt for hunden, slutt opp å syt. snakk med ungene dine, finn ut av du skal gjøre forhold til hunden (og barna for den gangs skyld).

Lykke til med samtalen med dyrlege-selvom jeg mener du burde å ta med han til undersøkelse.

Jeg håper det ordner seg :)

Anonymkode: 55fa3...305

For en tåpelig kommentar. Hvem sier hun ikke skal ta med til konsultasjon? Men først telefonsamtale. 

Og det er greit at barn får se naturlige reaksjoner hos dyr. Men dette er jo ikke normalt. Alle, hunden inkludert, synes dette er ubehagelig. Det hadde du også sett om du hadde giddi å lest hva TS sier. Du får ingen stjernen i boka hos meg :P 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en tåpelig kommentar. Hvem sier hun ikke skal ta med til konsultasjon? Men først telefonsamtale. 

Og det er greit at barn får se naturlige reaksjoner hos dyr. Men dette er jo ikke normalt. Alle, hunden inkludert, synes dette er ubehagelig. Det hadde du også sett om du hadde giddi å lest hva TS sier. Du får ingen stjernen i boka hos meg :P 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

Jeg har lest hva ts skriver.

Sånn er det å eie en hund.-det kommer til å være del ekkle og ubehagelige ting. Jeg synes det er bare bra for barna å lære seg det mindre perfekte ved å eie en hund.  Da får de enn mer virkelig hva det faktisk innebærer å ha hund, ikke bare lek og kos.

Hvis dyrlegen skulle bestemme seg får å ha en time, hadde jeg faktisk anbefalt TS med å ha med ungene.

 

Anonymkode: 55fa3...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil kastrere stakkars lille hormonfulle gutten med libido så det fyker så får du vel ta litt ansvar og skaffe han en hundekjæreste eller selv bringe han til klimaks like they do on the discovery channel.

Anonymkode: 7b931...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest hva ts skriver.

Sånn er det å eie en hund.-det kommer til å være del ekkle og ubehagelige ting. Jeg synes det er bare bra for barna å lære seg det mindre perfekte ved å eie en hund.  Da får de enn mer virkelig hva det faktisk innebærer å ha hund, ikke bare lek og kos.

Hvis dyrlegen skulle bestemme seg får å ha en time, hadde jeg faktisk anbefalt TS med å ha med ungene.

 

Anonymkode: 55fa3...305

Haha. Hvor står det at hun ikke lar ungene se at det ikke bare er kos med hund? Og hva har du med hennes barneoppdragelse å gjøre? Hvor kommer det inn når det her er spørsmål om det er normalt med så ofte og så voldsomme utløsninger på en hannhund. Det er jo ingen som har svart på TS sitt spørsmål men alle henger seg opp i enkelte formuleringer TS har gjort. Why? Kan ikke folk bare holde kjeft om de ikke vet svarer? 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Hvor står det at hun ikke lar ungene se at det ikke bare er kos med hund? Og hva har du med hennes barneoppdragelse å gjøre? Hvor kommer det inn når det her er spørsmål om det er normalt med så ofte og så voldsomme utløsninger på en hannhund. Det er jo ingen som har svart på TS sitt spørsmål men alle henger seg opp i enkelte formuleringer TS har gjort. Why? Kan ikke folk bare holde kjeft om de ikke vet svarer? 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

Hva feiler deg?

Jeg har like rett til å svare som deg, og selvsagt svarer jeg utifra hva ts skriver. Både i hi og når hun svarer til meg,

Greit at du er uenig, men kom med argumenter på hvorfor, og hold det sakelig.

Og prat med dobbel moral med den ene setningen din

" Kan ikke folk bare holde kjeft om de ikke vet svarer?"

 

Anonymkode: 55fa3...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler deg?

Jeg har like rett til å svare som deg, og selvsagt svarer jeg utifra hva ts skriver. Både i hi og når hun svarer til meg,

Greit at du er uenig, men kom med argumenter på hvorfor, og hold det sakelig.

Og prat med dobbel moral med den ene setningen din

" Kan ikke folk bare holde kjeft om de ikke vet svarer?"

 

Anonymkode: 55fa3...305

Haha. Hør nå her. TS spør om erfaringer med et reelt problem. Men ingen svarer konkret på sine erfaringer med lignende hendelser/opplevelser. 

Men det blir påpekt at ungene til TS har godt av å se problemet. Hva har det med TS sitt spørsmål å gjøre? Hvorfor ikke heller svare på spørsmålet om problemet? Hvorfor lete etter ting å "ta" TS på? 

Jeg har i det minste faktisk vært oppriktig opptatt av spørsmålet i denne saken og jeg håper TS klarer å overse en hel tråd med fjas og komme med oppdatering. Jeg synes problemet var interessant da jeg selv aldri har opplevd, eller hørt om, så voldsomme reaksjoner på puberteten. 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Hør nå her. TS spør om erfaringer med et reelt problem. Men ingen svarer konkret på sine erfaringer med lignende hendelser/opplevelser. 

Men det blir påpekt at ungene til TS har godt av å se problemet. Hva har det med TS sitt spørsmål å gjøre? Hvorfor ikke heller svare på spørsmålet om problemet? Hvorfor lete etter ting å "ta" TS på? 

Jeg har i det minste faktisk vært oppriktig opptatt av spørsmålet i denne saken og jeg håper TS klarer å overse en hel tråd med fjas og komme med oppdatering. Jeg synes problemet var interessant da jeg selv aldri har opplevd, eller hørt om, så voldsomme reaksjoner på puberteten. 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

Hvor er svaret ditt forhold til TS sin problemstillingen?

Ingen steder, du har kun fokusert på meg.

Ta å fei får din egen dør, Jeg i det minste har prøvd å svare ts, og gitt tips og råd, bl annet kontakte dyrlegen, da det kan være medisink årsaker til hunden.

Hva har du gjort?

Utenom å avspore tråden? 

Utenom å komme med personangep?

 

Jeg kommer ikke til å svare deg lengre,og jeg ønsker TS lykke til, og jeg håper det ordner seg, og så fort som mulig.

Anonymkode: 55fa3...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er svaret ditt forhold til TS sin problemstillingen?

Ingen steder, du har kun fokusert på meg.

Ta å fei får din egen dør, Jeg i det minste har prøvd å svare ts, og gitt tips og råd, bl annet kontakte dyrlegen, da det kan være medisink årsaker til hunden.

Hva har du gjort?

Utenom å avspore tråden? 

Utenom å komme med personangep?

 

Jeg kommer ikke til å svare deg lengre,og jeg ønsker TS lykke til, og jeg håper det ordner seg, og så fort som mulig.

Anonymkode: 55fa3...305

Hahaha :) good work. Du dro inn barneoppdragelse her :P du som satte standaren for avsporinger. 

Jeg har faktisk deltat i diskusjonen før du spora av med å dra inn ungene hennes :P 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 2bd8c...9c1

Hørt om anonym kode?

Anonymkode: 55fa3...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha :) good work. Du dro inn barneoppdragelse her :P du som satte standaren for avsporinger. 

Jeg har faktisk deltat i diskusjonen før du spora av med å dra inn ungene hennes :P 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

.

Anonymkode: 55fa3...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

.

Anonymkode: 55fa3...305

Ab 305 ja jeg vet godt om den koden. Og ser du nøye etter så ser du at mitt første innlegg i denne tråden kun gjaldt TS sitt problem. Ditt første innlegg i tråden var et sleivespark til TS der du hånlig spør om hun er ung (som innnenforstått ung og dum). Ganske sjarmerende du ;) ikke skulle du svare meg mer helle, men allikevel har du sitert meg to ganger :P bare for å poengtere at du burde passe deg litt for din egen del. Ikke drit deg ut mer nå ;) 

Og så håper jeg nå at en moderator kan fjerne alle avsporinger, som barneoppdragelse og alder og totalt uinteressante kommentarer uten sammenligning. 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ab 305 ja jeg vet godt om den koden. Og ser du nøye etter så ser du at mitt første innlegg i denne tråden kun gjaldt TS sitt problem. Ditt første innlegg i tråden var et sleivespark til TS der du hånlig spør om hun er ung (som innnenforstått ung og dum). Ganske sjarmerende du ;) ikke skulle du svare meg mer helle, men allikevel har du sitert meg to ganger :P bare for å poengtere at du burde passe deg litt for din egen del. Ikke drit deg ut mer nå ;) 

Og så håper jeg nå at en moderator kan fjerne alle avsporinger, som barneoppdragelse og alder og totalt uinteressante kommentarer uten sammenligning. 

Anonymkode: 2bd8c...9c1

Du behøver heller ikke å svare meg. 

Nå må du slutte opp med drive å mobbe og angripe meg, det er helt greit at du er uenig med meg, men måten du oppfører deg på er ikke greit.

Anonymkode: 55fa3...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...