Gå til innhold

Hmm. Fant ut at han har dame


Missha

Anbefalte innlegg

1 time siden, Missha skrev:

Har snakket med en fantastisk fyr i 6 uker og vi skal straks treffes. Pga avstand har vi ikke fått det til før. Vært en veldig spesiell (positiv) kjemi mellom oss på meldinger og telefon. Begge har vært enige om at det er noe spesielt. Jeg fant ut i dag at han brått har dame. What to do? 

Han er nok ikke verdt å treffe da han har bevist at han kan gå bak andres rygg, (I følge det du skriver.) Så derfor anbefaler jeg deg å kutte kontakten med han. Enkelt og greit. Finnes andre fisk i havet som er mer pålitelig. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Elliespelli skrev:

 Det virker som han har gjort sitt beste for å få deg følelsesmessig engasjert i håp om at du hadde vært villig til å være hans elskerinne når du allerede var blitt forelsket. Det er virkelig kynisk av han.

Han gjorde det ikke slutt med kjæresten sin for at han forelsket seg i deg. Han vil ha dere begge, men du blir ikke å få samme respekt som en kjæreste.

enig.

Anonymkode: 0fdfe...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, synes du virkelig det er greit å ønske at andre skal få kreft og dø? For en ting som utroskap? Ikke greit.

Anonymkode: cc392...68b

Jo,faktisk. De dom er utro kan faktisk utløse et selvmord hos den bedratte part. Dette har jeg opplevd i min vennekrets. Jeg HATER umoralske mennesker. Folk som er utro er bare søplefolk. 

Anonymkode: bc3ed...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette hadde bare vært skikkelig turnoff for meg! Skjønner ikke damer som fortsetter med opptatte menn.

En dag kommer karma og biter deg i stumpen...

Sånt blir alltid oppdaget, pluss at man får igjen, på en eller annen måte. Sånn er verden og livet. Dårlig energi, gir dårlig energi tilbake i en eller annen form, om du kanskje selv blir bedratt i fremtiden, han osv...

Anonymkode: 6f4fb...f9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Gjør deg selv og hun andre en tjeneste, og dump han. Kanskje lufte for henne hvordan ståa er, også? Jeg hadde ihvertfall likt å vite om min samboer hadde holdt på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken har potensiale til å bli billig underholdning av beste klasse!

Konfronter han og lag en ny dramatråd på KG.

Siden han er en mann så kan KG feministene, lesbene og taperne stemple alle menn som tapere og utro!

Anonymkode: bd47a...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne saken har potensiale til å bli billig underholdning av beste klasse!

Konfronter han og lag en ny dramatråd på KG.

Siden han er en mann så kan KG feministene, lesbene og taperne stemple alle menn som tapere og utro!

Anonymkode: bd47a...505

Alle menn ER jo utro. 

Anonymkode: bc3ed...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn ER jo utro. 

Anonymkode: bc3ed...86d

dump han

Anonymkode: 85a6f...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo,faktisk. De dom er utro kan faktisk utløse et selvmord hos den bedratte part. Dette har jeg opplevd i min vennekrets. Jeg HATER umoralske mennesker. Folk som er utro er bare søplefolk. 

Anonymkode: bc3ed...86d

Hadde du hatt litt evne til refleksjon hadde du nok vært mer forsiktig med å legge skylden for et selvmord over på andre mennesker. Det må ha vært en psykisk ustabil person med komplekse problemer du henviser til her, og det virker det nesten som du er også som nærmest ønsker at folk skal få kreft og dø, når normale folk hadde gjort alt for å finne en kur mot den. 

Ja, utroskap er fælt. Det må være forferdelig å oppleve at den du elsker bedrar deg, men du tar virkelig ikke ditt eget liv av den grunn. Alle gjør feil, noen ganger gjør man noe slemt, og heldigvis lærer man av det. Men alt i alt er som regel de fleste mennesker ålreite, og veldig få fortjener å få kreft.

Det er alltid flere sider av en sak, og du fikk mest sannsynlig bare høre fra din venns ståsted.

Og du nevner at du hater umoralske mennesker, synes du folk som begår selvmord har god moral? 

Anonymkode: cc392...68b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne saken har potensiale til å bli billig underholdning av beste klasse!

Konfronter han og lag en ny dramatråd på KG.

Siden han er en mann så kan KG feministene, lesbene og taperne stemple alle menn som tapere og utro!

Anonymkode: bd47a...505

Hvorfor skulle lesbene bry seg om å stemple menn? Vi liker menn.

Anonymkode: f18ef...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...