Gå til innhold

Smartphoto.no - erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har fremkalt bilder med smartphoto? 😃

Anonymkode: 37544...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 2Bhonest

Har ingen erfaring med de, da jeg ikke har fremkalt bilder på over 15 år.

Men jeg tenker om du ikke har en Japan Foto butikk som er nærmere. Smartphoto.no ligger jo i Malmø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte bilder fra Smartphoto for en måneds tid siden. Fikk beskjed om at bildene skulle komme en viss dato. Tror det var ca. 1-2 ukes tid etter jeg bestilte. Etter 3 uker sendte jeg mail til Smartphoto og lurte på hvor bildene ble av. Fikk da ett sporingsnummer. Fulgte med på det og tok enda ett par dager så var bildene lagret hos tollen. Jeg måtte da sende inn nødvendig informasjon til tollen så den ble sendt videre. Så ca. 3 og en halv uke var bildene hos posten. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale moms. Så dette ble betalt to ganger. Ser ut som det ble så mye rot siden Smartphoto ikke har sendt med nødvendig informasjon med pakka. Men tok kontakt med Smartphoto etter at jeg fikk bildene ang. momsen. Og de har sagt at de skal betale meg tilbake. Dette var i forrige uke. Så håper de kommer snart! 

Forresten ble mine bilder sendt fra Belgia og ikke Malmø (sikkert derfor det tok lang tid)

Anonymkode: 46027...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de fremkalle gamle sort-hvitt-bilder? Jeg har scannet noen gamle bilder, men ønsker å få dem på papir. 

Anonymkode: b5383...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2Bhonest skrev:

Har ingen erfaring med de, da jeg ikke har fremkalt bilder på over 15 år.

Men jeg tenker om du ikke har en Japan Foto butikk som er nærmere. Smartphoto.no ligger jo i Malmø.

Den nærmeste Japan Fotobutikken ligger en times kjøretur fra her jeg bort, så bestiller heller på nettet. Dessuten ønske jeg bildene i retrostil (polaorid stil) som jeg ikke fant hos japan foto :)

Anonymkode: 37544...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 2Bhonest
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den nærmeste Japan Fotobutikken ligger en times kjøretur fra her jeg bort, så bestiller heller på nettet. Dessuten ønske jeg bildene i retrostil (polaorid stil) som jeg ikke fant hos japan foto :)

Anonymkode: 37544...29a

Skulle du ikke ha fremkalt en film? Det må da være snarere å kjøre en time, enn å sende filmen til fremkalling i Malmø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan de fremkalle gamle sort-hvitt-bilder? Jeg har scannet noen gamle bilder, men ønsker å få dem på papir. 

Anonymkode: b5383...df9

Kjøp deg en god multiskriver og skriv ut bildene på fotopapir istedet :)

Anonymkode: 9cb47...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt så kan du fremkalle hos Elkjøp. Det har jeg gjort noen ganger og er veldig fornøyd. Da kan du hente bildene i nærmeste Elkjøp butikk :)

Vet ikke om fremkalle er det beste ordet siden de egentlig bare skriver ut bildene, men sier det allikevel :)

Anonymkode: 86c2a...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den nærmeste Japan Fotobutikken ligger en times kjøretur fra her jeg bort, så bestiller heller på nettet. Dessuten ønske jeg bildene i retrostil (polaorid stil) som jeg ikke fant hos japan foto :)

Anonymkode: 37544...29a

Det har de hos Elkjøp. Jeg har en bestilling på det nå og burde få dem snart :) Kan skrive her hvordan det gikk om du er interessert.

Anonymkode: 86c2a...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp deg en god multiskriver og skriv ut bildene på fotopapir istedet :)

Anonymkode: 9cb47...97d

Er det ikke bedre kvalitet hos fotobutikkene?

Anonymkode: b5383...df9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre kvalitet hos fotobutikkene?

Anonymkode: b5383...df9

Spørs hvilken skriver du velger

Anonymkode: 9cb47...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremkalte bilder og kjøpte et slikt skrin med bilde på. Det var litt dårlig kvalitet på det, med skraper og sånn. Sendte bilde av dette til de og fikk nytt innen en uke. Så servicen er det ingenting å si på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvilken skriver du velger

Anonymkode: 9cb47...97d

På jobben har vi en Canon Pixma MG4200 som angivelig skulle være god til å skrive ut bilder, men jeg prøvde den i dag og bildene ble litt kornete. Tror ikke jeg gidder å kjøpe egen skriver kun for å skrive ut 40-50 bilder.

Anonymkode: b5383...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...