Gå til innhold

Jenter - Dere setter dere i fanget til en kjekkas på fest..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også hvis det hadde skjedd hadde jeg lurt på hva slags fyr som sitter/ lar seg bli steinhard.

Lar seg bli steinhard? Du tror det gjøres på kommando?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ludolek
1 time siden, _Malene skrev:

 

Er ikke så lett for en gutt/mann å la være å få ereksjon.. Har opplevd å kjenne det når jeg har sittet på fanget eller danset tett inntil (i mine yngre dager stort sett). Kan ikke si jeg har blitt videre tent av det selv, kanskje hvis jeg hadde lyst på fyren i utgangspunktet.

Ble ikke så veldig tent da en kamerat av mannen dro meg ned på fanget på en fest, og jeg kjente -den- bennern poke meg i rompa :-/

Åkkei, den hadde jo jeg også synes var fullstendig asosial. Og helvetes creepy. Hvilket jeg hadde sagt til fyren nokså klart og tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vitenskapelig bevist at en mann ikke kan styre sin egen ereksjon i ulike situasjoner. Med alkohol innabords så er det faktisk større risiko for ereksjon. Anbefaler dere å lese VG.no og artikkelen om akkurat dette temaet. 

Jeg ville nok ikke reagert annet enn at jeg hadde flyttet meg hvis det var en ukjent. Hvis det var en kamerat ville vi bare ledd og så spøkt med det etterpå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Frøken888 skrev:

Nå er det vitenskapelig bevist at en mann ikke kan styre sin egen ereksjon i ulike situasjoner. Med alkohol innabords så er det faktisk større risiko for ereksjon. Anbefaler dere å lese VG.no og artikkelen om akkurat dette temaet. 

Jeg ville nok ikke reagert annet enn at jeg hadde flyttet meg hvis det var en ukjent. Hvis det var en kamerat ville vi bare ledd og så spøkt med det etterpå. 

Ei som skjønner hvordan en mann fungerer. Dette er ikke noe som kan styres av seg selv. Det kan skje på de mest spesielle plasser og situasjoner.:P Har fått ståkuk i en begravelse, og det hadde absloutt ingen ting med settingen å gjøre😬

Anonymkode: dbe98...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på situasjonen. Hvis jeg visste hvem fyren var og likte han fra før av, så blir det jo flørt med noe attåt ;) Kunne fint blitt litt opphisset da, men jeg hadde ikke gjort noe med det. Vel, om kjemi og stemning utover kvelden og natta hadde klaffet, så kunne det kanskje hende at jeg hadde gjort noe med det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.8.2016 at 2.55, AnonymBruker skrev:

Enig,jeg hadde tenkt for en weirdo, og hoppet vekk fra fanget, og unngått han.

Anonymkode: 04859...745

Samme her! !

Anonymkode: 5395d...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.8.2016 at 2.44, AnonymBruker skrev:

...du kjenner kuken hans blir steinhard, og du vet at nå skiller det bare noen tynne lag med tekstiler mellom den harde kuken hans og underlivet ditt. Blir du våt av opphisselse? Har det hendt?

Anonymkode: 52110...2ac

Blir ihvertfall ikke kåt, blir ukomfortabel og synes egentlig det er litt ekkelt. Tenker også at det sikkert er verre for fyren, og at han synes det er enda mer flaut. 

Den 28.8.2016 at 3.01, AnonymBruker skrev:

Weirdo? Noen ganger er det vanskelig for gutter å styre seg. Den kan bli hard i de rareste situasjoner. Ufrivillig. Er vel ikke så merkelig dette?

Nå skal jeg ikke påstå jeg er en kjekkas, men jeg opplevde dette på fest. En jente satte seg i fanget mitt. Jeg kjente henne knapt, men ble en smule opphisset og fikk bender. Det rare var at hun reiste seg ikke opp, men heller justerte rumpa slik at benderen min liksom lå mellom rumpeballene hennes. Hvis hun ikke hadde likt ville hun vel fjernet seg?

Anonymkode: 52110...2ac

Det er vel ikke sikkert? Kanskje ville hun ikke gjøre deg forlegen, og prøvde heller å late som hun ikke merket det. Det ville vært min naturlige reaksjon, latt som ingenting og snakket videre, for å ikke gjøre gutten flau. For jeg regner jo VIRKELIG med at fyren prøver alt han kan å få bort den og tenke på oldemoren sin eller lignende. Ingen fyrer med vettet i behold tror at jenter liker en spontan bender når man ikke er forberedt. 

Anonymkode: 55826...15d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.8.2016 at 2.55, AnonymBruker skrev:

Enig,jeg hadde tenkt for en weirdo, og hoppet vekk fra fanget, og unngått han.

Anonymkode: 04859...745

Hvorfor i alle dager? Tenning er jo en helt naturlig reaksjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jegerenenhjørning skrev:

Hvorfor i alle dager? Tenning er jo en helt naturlig reaksjon.

Ja det er det, men man kan og så flytte  på seg.

En som har eller får en booner mens jeg sitter i fanget, som ikke prøver å skjule det, enten ved flyte pikken slik at jeg ikke kjenner det, eller ikke reiser seg opp med engang man kjenner at man får stå , er en jævla weirdo.

Ingen fyrer med vettet i behold tror at jenter liker en spontan bender når man ikke er forberedt. 

Anonymkode: 04859...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det, men man kan og så flytte  på seg.

En som har eller får en booner mens jeg sitter i fanget, som ikke prøver å skjule det, enten ved flyte pikken slik at jeg ikke kjenner det, eller ikke reiser seg opp med engang man kjenner at man får stå , er en jævla weirdo.

Ingen fyrer med vettet i behold tror at jenter liker en spontan bender når man ikke er forberedt. 

Anonymkode: 04859...745

Kanskje han blir foregen og forsøker å late sm ingenting. Kanskke det er flaut for han om de rundt oppdager at han har boner om han flytter seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det, men man kan og så flytte  på seg.

En som har eller får en booner mens jeg sitter i fanget, som ikke prøver å skjule det, enten ved flyte pikken slik at jeg ikke kjenner det, eller ikke reiser seg opp med engang man kjenner at man får stå , er en jævla weirdo.

Ingen fyrer med vettet i behold tror at jenter liker en spontan bender når man ikke er forberedt. 

Anonymkode: 04859...745

Som andre sier, han kan bli så flau og satt ut at han ikke tør å gjøre noe som helst, i håp om at du ikke merker det.
Den riktige tingen å gjøre hadde vært for henne å reise seg, le det bort uten å gjøre noen stor eller høylytt greie ut av det, og gå videre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest alle svarene her begynner jeg å lure om kvinner generelt har penisskrekk...

ts

Anonymkode: 52110...2ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 31.8.2016 at 15.26, AnonymBruker skrev:

Ja det er det, men man kan og så flytte  på seg.

En som har eller får en booner mens jeg sitter i fanget, som ikke prøver å skjule det, enten ved flyte pikken slik at jeg ikke kjenner det, eller ikke reiser seg opp med engang man kjenner at man får stå , er en jævla weirdo.

Ingen fyrer med vettet i behold tror at jenter liker en spontan bender når man ikke er forberedt. 

Anonymkode: 04859...745

Hvis en godt voksen kvinne setter seg på fanget til en mann så regner man med at kvinnen ikke er dum nok til å tro at han ikke får stå (med unntak for personer man vet er naive/dumme), og derfor at kvinnen er både forberedt og ønsker at mannen får stå, i og med at hun setter seg på fanget hans.

 

Vel, man ville trodd det. Men så leser man tråder som disse på kvinneguiden. Mildt sagt forbløffet over hvor mange ignorante og utenkende kvinne som eksisterer. Krever jo ganske minimalt med tanke og kunnskap (voksne personer som ikke vet at ereksjon ikke har av og påknapp?) for å skjønne fang-sitting + ereksjon situasjoner.

Anonymkode: e97bf...677

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en godt voksen kvinne setter seg på fanget til en mann så regner man med at kvinnen ikke er dum nok til å tro at han ikke får stå (med unntak for personer man vet er naive/dumme), og derfor at kvinnen er både forberedt og ønsker at mannen får stå, i og med at hun setter seg på fanget hans.

 

Vel, man ville trodd det. Men så leser man tråder som disse på kvinneguiden. Mildt sagt forbløffet over hvor mange ignorante og utenkende kvinne som eksisterer. Krever jo ganske minimalt med tanke og kunnskap (voksne personer som ikke vet at ereksjon ikke har av og påknapp?) for å skjønne fang-sitting + ereksjon situasjoner.

Anonymkode: e97bf...677

Skulle akkurat til å skrive noe lignende. Om man setter seg på fanget til noen så burde man være forberedt på at sånt kan skje.

Det er i hvert fall ikke noe galt med mannen om dette skjer, og han er ikke ekkel eller noen weirdo på grunn av det. Tenker det er flaut for mannen om det blir veldig klein stemning av det. Nå har jeg aldri vært sånn som har sittet på fanget til menn, og skjønner ikke helt greia, men tror jeg bare hadde latet som ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest alle svarene her begynner jeg å lure om kvinner generelt har penisskrekk...

ts

Anonymkode: 52110...2ac

Penisskrekk nei! Men jeg har ingen interesse av å få en penis trykket borti meg med mindre jeg ønsker det selv. (LES: Allerede er interessert i mannen og ønsker å ha sex med han)

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en godt voksen kvinne setter seg på fanget til en mann så regner man med at kvinnen ikke er dum nok til å tro at han ikke får stå (med unntak for personer man vet er naive/dumme), og derfor at kvinnen er både forberedt og ønsker at mannen får stå, i og med at hun setter seg på fanget hans.

 

Vel, man ville trodd det. Men så leser man tråder som disse på kvinneguiden. Mildt sagt forbløffet over hvor mange ignorante og utenkende kvinne som eksisterer. Krever jo ganske minimalt med tanke og kunnskap (voksne personer som ikke vet at ereksjon ikke har av og påknapp?) for å skjønne fang-sitting + ereksjon situasjoner.

Anonymkode: e97bf...677

Nei, nå får du gi deg! Jeg tror det har skjedd en eneste gang i livet mitt at fyren har fått ereksjon når jeg har sittet på et fang. Fader så innbilske dere mannfolk er! Tro at vi gjør det med vilje? Ikke rart det er mye overgrep når dere helt oppriktig mener at å sette seg på et fang betyr at man ønsker, vil og vet at det vil komme en ereksjon! 

Anonymkode: 55826...15d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes egentlig penisskrekk var et bra ord :fnise: Ganske beskrivende for mange svar her. Ikke at jeg er uenig i det som svares. Hadde selv synes det var ekkelt om jeg satt på fanget til en kar jeg ikke var interessert i og han fikk stå. Men utrolig hvordan spørsmålet tolkes i den retningen. Hvorfor automatisk anta at det dreier seg om en kar dere ikke er interessert i? Om jeg hadde satt meg på fanget til "en kjekkas" (for det står faktisk det i overskriften) hadde det vært fordi kjemien mellom oss og stemningen på festen tillot det og det sannsynligvis ikke var så veldig lenge til vi klinte heller. Og da hadde det vært damn tennende å kjenne han bli hard!

Anonymkode: d8cef...456

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt et par ganger, om jeg har sittet på fanget til en kamerat, at jeg har kjent at noe har våknet til live, men det verken plager eller bryr meg (gutter får jo stå for den minste lille ting), og det er ikke noe som skjer hver gang. 

Endret av MissCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. august 2016 at 2.48, AnonymBruker skrev:

Nei.

Også hvis det hadde skjedd hadde jeg lurt på hva slags fyr som sitter/ lar seg bli steinhard.

Alle mine røde varsel lamper hadde begynt å pipe,nei hyle..

Anonymkode: 04859...745

Lar seg? Av og til er det veldig vanskelig å styre. Iallefall om hun som sitter på fanget er litt urolig, slik det gjerne blir på fest. Bevege seg til musikk, og lignende. Og selv om jeg skulle bli hard, er det ikke gitt at jeg ønsker sex med henne av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...