Gå til innhold

Har du vært i kontakt med "Sukker-mannen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordommer. Jeg vil si at en eldre dame (hva du nå legger i det), vil være erfaren nok til å gjennomskue slik svindel lettere enn unge, uerfarne. 

Anonymkode: 83dd7...2b9

Jeg tror du overvurderer kvinners "magiske evner".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, jabx skrev:

Jeg tror du overvurderer kvinners "magiske evner".

Tror du undervurderer erfaring som kommer med alder, uansett kjønn.  

Anonymkode: 5db7f...045

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du undervurderer erfaring som kommer med alder, uansett kjønn.  

Anonymkode: 5db7f...045

Velkjent hersketeknikk. Man blir ikke nodvendigvis klokere med aarene. Hva med "kokain-bestemoren," eller andre ensomme (dog ikke unge) damer som har blitt lurt av nett-Don Juaner? F.eks hun som trodde hun datet en pilot i den amerikanske haeren, eller hva det naa var igjen, som ble domt for hvitvasking/svindel naa nettop. Iq'en blir ikke hoyere med aarene (med mindre du bevisst trener paa slike tester, noe jeg anser som juks) og selv om mange utvikler hoyere sosialintelligens etterhvert, saa er det mange som rett og slett har et bedre utgangspunkt som unge, og likevel er mer vellykkede sosialt enn andre igjen noensinne kommer til aa bli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På ‎14‎.‎09‎.‎2016 den 9.09, AnonymBruker skrev:

Å låne penger til en person du ikke har kjent personlig over flere år er uansett utrolig dumskap. Hvis noen i det hele tatt SPØR om å låne penger utenom at det er nær familie eller ekstremt nære venner så bør alle varselbjeller ringe! Folk med nogenlunde oppegående økonomi låner ikke penger av venner eller kjærester, de tar heller opp lån i banken. Om de ikke får lån der er det en god grunn til det. Så si hva dere vil, men å la seg lure av sånne personer er ren dumskap! (men det er også å handle på kreditt, bruke penger over evne m.m. som dessverre utrolig mange mennesker gjør. Kan jo virkelig lure på hva som foregår oppe i hodet på folk.)

Anonymkode: 7c9e7...bdd

 

På ‎14‎.‎09‎.‎2016 den 20.58, AnonymBruker skrev:

Det er ganske opprivende å skulle legge ut hele historien .....Det hele var egentlig over på 3 mnd (ja jeg vet ) men jeg hadde aldri heller følt det så riktig. Kan vel si at jeg var i en sårbar tid og er ikke typen som alltid har beilere rundt meg. Jeg ser ikke på meg selv som lettlurt men det viktigste å få forståelse for er at han er utrolig dyktig i det han driver med. Det har vært en dyr lærepenge selv om jeg er den han har lurt for minst penger. Når det begynner å gå opp for deg hva som skjer og man begynner å sifra snur sjarmen over til trusler..... da blir det nesten bare frykten som gjør at det holder på litt til....

Anonymkode: f4e84...4f4

Dette bare understreker det jeg skrev tidligere. Hvordan er det mulig å tro at man kjenner en person så godt etter 3 mnd at man låner bort store summer? Det MÅ jo ringe noen varselbjeller når en person spør om å låne penger. Jeg gjentar igjen: Ingen med økonomien i orden har behov for å låne penger på den måten. Og å låne penger til noen som ikke har økonomien i orden er og blir ren dumskap. Og ja, jeg har hørt at "kjærlighet gjør dum", men ærlig talt... Nå vil jeg tro at han sikkert har prøvd seg på en god del damer som faktisk HAR gjennomskuet han også. Men er utrolig nysgjerrig på hvordan folk kan la seg lure til sånt, så dere må gjerne utdype.

Anonymkode: 7c9e7...bdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han blitt fengslett nå? Så ikke noe mer til saken på nett. 

Anonymkode: eef83...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er påpasselig å si at du skal få tilbake med renter :)

Anonymkode: 26f5e...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er påpasselig å si at du skal få tilbake med renter :)

Anonymkode: 26f5e...a7f

Ja, han er så snill og god mot alle. En hedersmann. Føler meg så heldig! 

Anonymkode: 445af...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at han faktisk har en så kalt ekte kjærste som trolig har hjulpet han! 

Anonymkode: eef83...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink til å lyve, meget manipulativ. Skrøt blant annet av å være venn med Paradise Kristian Rene, noe jeg tror stemmer

Anonymkode: 26f5e...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for identifisering, personangrep, spekulasjoner, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flink til å lyve, meget manipulativ. Skrøt blant annet av å være venn med Paradise Kristian Rene, noe jeg tror stemmer

Anonymkode: 26f5e...a7f

Og DET var noe å skryte av, og som skulle gi tilit?? Oh yes...:sprettoy:

Anonymkode: 7c9e7...bdd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke bare damer som gir bort penger til menn. Nok menn som får nettkjæreste og som betaler hundretusener til "dama" si da hun trenger penger til alt. Og når kontoen hans er tom så forsvinner hun. Nå har det vært skrevet så mye om dette i avisene i mange år, ikke stol på fremmede, ikke gi dem penger...men folk gjør det likevel. 

Anonymkode: ee501...2d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe, søt du ;) 

Anonymkode: ee501...2d3

Så når menn  blir lurt og svindlet er det fordi de er snille men når det samme skjer med kvinner så er det fordi de er dumme? 

Anonymkode: 26f5e...a7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når menn  blir lurt og svindlet er det fordi de er snille men når det samme skjer med kvinner så er det fordi de er dumme? 

Anonymkode: 26f5e...a7f

Det er ikke jeg som sier det da. Jeg sier at menn er like håpløse, sender penger til damer de aldri kommer til å møte. Noen andre her mener at menn er snille og kvinner dumme. 

Anonymkode: ee501...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, hadde ikke lånt bort ei krone til noen jeg nettopp var blitt kjent med. Og av alle steder på en datingside :skratte:

Jeg klarer dessverre ikke å synes synd på mennesker som er så lettlurte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren dumskap uansett kjønn. Men for all del, de det gjelder må gjerne se på det som å være snill. Kan jo si dumsnill.

Anonymkode: 7c9e7...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forstå at han er en manipulerende drittsekk som er jævla dreven i det han driver med . Når ting begynte å gå opp for meg og jeg ikke spilte på samme lag som han lenger fikk jeg høre at han visste at jeg var ustabil fra første telefonsamtale, da begynte nedrakkinga. Rettsaken pågår og håper han blir sittende lenge.....

Anonymkode: f4e84...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sly skrev:

Kasserer i honningfellen. Mulig han var snill, men har var mest dum.

Hahaha. Men man er ikke mye snill når du stjeler grovt fra klubbkassa. Dum og slem sier jeg.

Anonymkode: 445af...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...