Gå til innhold

Ingen sex på fem år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette gjelder ikke meg, men en venninne. Som nettopp har "kastet ut" samboeren. Av flere grunner, han har begynt å drikke nokså tett blant annet. Men så fortalte hun noe, at de ikke hadde hatt sex på fem år! De har vært samboere i åtte år og sammen i ni og er så vidt passert 40.

Er dette vanlig? Hvorfor holder folk sammen så lenge under slike forhold? De har ikke barn sammen engang, hun har to fra et tidligere forhold.

Ble plutselig nesten fornøyd med min "to ganger i uka"-situasjon..

Anonymkode: 3a63b...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder ikke meg, men en venninne. Som nettopp har "kastet ut" samboeren. Av flere grunner, han har begynt å drikke nokså tett blant annet. Men så fortalte hun noe, at de ikke hadde hatt sex på fem år! De har vært samboere i åtte år og sammen i ni og er så vidt passert 40.

Er dette vanlig? Hvorfor holder folk sammen så lenge under slike forhold? De har ikke barn sammen engang, hun har to fra et tidligere forhold.

Ble plutselig nesten fornøyd med min "to ganger i uka"-situasjon..

Anonymkode: 3a63b...68f

Det kan jo hende at noen ikke mener at sex er like viktig som deg?

Anonymkode: 00189...424

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulike forhold og individer er forskjellige. For noen er ikke sex så viktig at de vil forkaste det de har sammen. Dersom forholdet var dårlig kan det jo også være andre, litt mindre heldige grunner, til at de holdt sammen så lenge til tross for dette. Jeg synes generelt sett at man ikke skal sammenligne forholdet sitt med andres. 

Anonymkode: 90f2a...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ulike forhold og individer er forskjellige. For noen er ikke sex så viktig at de vil forkaste det de har sammen. Dersom forholdet var dårlig kan det jo også være andre, litt mindre heldige grunner, til at de holdt sammen så lenge til tross for dette. Jeg synes generelt sett at man ikke skal sammenligne forholdet sitt med andres. 

Anonymkode: 90f2a...e18

Godt poeng. Tror mange kan ha gode, meningsfulle og givende forhold selv om de med tiden ender opp med å ikke lenger ha sex. Intimitet kommer i mange former.

Anonymkode: 00189...424

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette vanlig? Hvorfor holder folk sammen så lenge under slike forhold?

Anonymkode: 3a63b...68f

Nei. Men ikke uvanlig om en av dem er alkoholiker eller misbruker. Folk holder ut med mye for å slippe å være alene.

Anonymkode: 02c5b...885

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...