Gå til innhold

Var jeg frekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg synes det var en frekk måte å svare på fremfor å bare si nei på vanlig vis. I tillegg skjønner jeg ikke helt hva du mente med "inkompetent". Inkompetent hva da? Kunde? Elektriker? Ektefelle? Men jeg hadde vel tatt poenget.

Det sagt, han var også frekk som gikk foran deg uten å ha fått bekreftet at det var i orden, så jeg hadde ikke akkurat brukt tid på å ha dårlig samvittighet. Jeg hadde sikkert stusset litt på begges oppførsel om jeg stod bak dere og fikk med meg situasjonen ordentlig, men jeg hadde glemt den etter to minutter. Det kan svartne for de fleste iblant.

Anonymkode: 6a157...872

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du var kanskje litt frekk, men jeg forstår deg. Har selv vært gravid og full i hormoner:ler: Han var nå også litt frekk som bare gikk foran uten å få bekreftet at det var greit for deg. Jeg slipper som oftest folk inn i køen foran meg hvis de kun har et par varer og jeg har full handlevogn. Men da er det som oftes jeg som sier at de kan gå foran meg. En gang spurte en annen om hun kunne få gå foran meg for kun å betale øl (pga klokkeslettet) og så stilte hun seg bak meg etterpå for å betale for resten av varene etterpå:ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Man spør aldri om å få fremover i køen. Man takker eventuelt ja til et tilbud fra de fremfor i køen om å gå frem siden man har så få varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ikke er sure her?
Det er direkte ufint. Å være gravid er ingen sykdom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde en vare. Det hadde bare tatt noen få sekunder før han hadde betalt og gått. Jeg synes du var utrolig frekk. Det var ikke hans skyld at du hadde en dårlig dag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at du svarte sånn! Når folk spør om å komme foran så skal de vente på svar. Han gjør ikke dette igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke altfor frekk, hadde forstått at du hadde en dårlig dag. Tror jeg ville svart tilbake og mumlet noe surt om at det kun var et spørsmål. Men så lar jeg andre gå foran i køen hvis de bare har en vare eller to. Men sjelden jeg storhandler, så mer ofte er det jeg som får tilbud om å gå foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var frekt av deg. Han spurte på en hyggelig måte, og når du visste at det kom til å ta to sekund, så blir det bare for dumt.

Anonymkode: 28265...b1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ;) Du sa ifra først at nei det fikk han ikke, og så gjorde han det alikevel ;) Helt på sin plass tenker jeg. Spørs man så må man høre på det svaret man får og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker når noen med èn ting vil gå foran, er at jeg kommer uansett til å legge varer på båndet mens de betaler, hvor mye tid taper jeg, 30 sekund? Men han kunne hørt etter hva du svarte, så syns egentlig han var frekk. Syns ikke du var frekk, men litt "vanskelig", noe som er forståelig når man er gravid. En sniker ikke i køen foran en gravid dame liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Ann Christin skrev:

Spørs man så må man høre på det svaret man får og!

Tror du virkelig det?

Er du uheldig, har du en annen grinebiter som begynner å krangle med deg.

Anonymkode: 2da2f...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig det?

Er du uheldig, har du en annen grinebiter som begynner å krangle med deg.

Anonymkode: 2da2f...895

Kunne jeg krangla jeg :closedeyes: Men om noen står bak meg i køen, spør om å komme foran, og jeg sier nei så får han respektere det, om det så er dårlig tid, at jeg må på do, eller at jeg bare ikke gidder. Grunnen trenger ikke han å vite. Har tilogmed lirket av meg at han burde kanskje ikke stresse innom butikken hvis han ikke har tid til å vente pga kø da :laugh:

 

Må legges til at jeg jober i butikk, og innen den personen har kranglet seg ferdig med meg har jeg sikkert lagt alle varene på kassabåndet og betalt for det går på autmodus hos meg :fnise:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ann Christin skrev:

 

Poenget mitt var heller at man lærer ingen ved å oppførre seg slikt, det blir glemt på 5 min- så synes det var en teit unskyldningen for at det skulle være ok.

Men jeg har også sagt til ts at det er lov si nei, og det er lov å ha en dårlig dag,og det har vi alle, gravid eller ei.

Anonymkode: 2da2f...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Ann Christin skrev:

Kunne jeg krangla jeg :closedeyes: Men om noen står bak meg i køen, spør om å komme foran, og jeg sier nei så får han respektere det, om det så er dårlig tid, at jeg må på do, eller at jeg bare ikke gidder. Grunnen trenger ikke han å vite. Har tilogmed lirket av meg at han burde kanskje ikke stresse innom butikken hvis han ikke har tid til å vente pga kø da :laugh:

 

Må legges til at jeg jober i butikk, og innen den personen har kranglet seg ferdig med meg har jeg sikkert lagt alle varene på kassabåndet og betalt for det går på autmodus hos meg :fnise:

Har du virkelig redigert det du skrev?

Da ser jo det jeg skriver rimelig teit ut.

 

Anonymkode: 2da2f...895

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig redigert det du skrev?

Da ser jo det jeg skriver rimelig teit ut.

 

Anonymkode: 2da2f...895

Og nå snakker jeg om i orginal innlegget jeg siterte.

Anonymkode: 2da2f...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og nå snakker jeg om i orginal innlegget jeg siterte.

Anonymkode: 2da2f...895

Huh? Eneste jeg redigerte var at jeg skrev med siste avsnittet fordi jeg greide å komme borti send før jeg skrev ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hapi skrev:

Det jeg tenker når noen med èn ting vil gå foran, er at jeg kommer uansett til å legge varer på båndet mens de betaler, hvor mye tid taper jeg, 30 sekund? Men han kunne hørt etter hva du svarte, så syns egentlig han var frekk. Syns ikke du var frekk, men litt "vanskelig", noe som er forståelig når man er gravid. En sniker ikke i køen foran en gravid dame liksom.

Køsniking er en uting, men der stopper min forståelse.Hvorfor er det verre å snike seg forbi en gravid kvinne enn for alle andre? Å være gravid er en naturlig tilstand, ikke sykdom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...